Leuke sfeer binnen het bedrijf niet opdringerig.

Leuke sfeer binnen het bedrijf niet opdringerig.

Al een aantal jaren optimale service

Afspraken worden na gekomen service wordt tot het uiterste verleend.

Ik ben prima geholpen. Wielwissel icm een servicebeurt zijn netjes uitgevoerd. Duidelijke uitleg over wat gedaan is gehad.

Zeer goed geholpen, en denken mee met de wensen van de klant. niks is te gek! al meerdere auto's gekocht en verkocht in samenwerking met HCC.

Complete ontzorging tot en met de kleinste details. Meest enthousiaste en betrokken ervaring die je kan hebben.

Fantastisch!!!

Fantastisch!!!

bedrijf met mooie producten.

netjes geholpen, en alle afspraken nagekomen.

Snel vriendelijk

Uitstekende service bij de werkplaats van HCC!

Goed geholpen en juiste communicatie!

super

super klantvriendelijk en behulpzaam

AAAA+++++++++

Super goed en snel

Probleem met een lekke band heel fijn opgelost

Keurige oplossing voor een technisch probleem met mijn Aston Martin

Achterlicht van mijn AM DB9 was kapot gegaan; nieuwe set achterlichten (upgrade) besteld en vervangen onder Bovag garantie met kleine bijbetaling.

Hele fijne ervaring, zeer professionele, behulpzame en vriendelijke verkopers. Tot een goede deal gekomen. Wilde nog een hoop aan de auto doen en daar kon HCC allemaal aan voldoen. In het speciaal bedankt naar Sam en Joost. Zeer fijne ervaring.

TOP

Leuke ontvangst en gesprekken, alles cf. afspraak nagekomen. Leuke club met mooie auto's

Zeer professioneel en uitstekende service.

Zeer vriendelijk, professionele service. Communiceren goed.

Super service

goede service en klantvriendelijk! ze denken niet in problemen maar in oplossingen. erg tevreden over HCC een echte aanrader.

Top geregeld

Auto via internet gekocht, alles netjes volgens afspraak geregeld. Super blij een mooie mini Countryman,

Prachtig bedrijf met een uitstekende service

Snelle sportwagen gekocht bij HCC. Daniël heeft ons hierbij uitstekend geholpen. De auto is door HCC op eigen initiatief helemaal in de glascoating gezet en als nieuw afgeleverd. Fijne dealer voor de lange termijn!

Goed en vriendelijk....(zoals altijd...)

Helemaal prima...!

Zeer goed!

Zeer prettig zaken doen met dit bedrijf.

Alle afspraken bij aankoop auto zijn nagekomen door Holland Car Company.

Prachtig en professioneel bedrijf met een geweldige service

Prachtig en professioneel bedrijf. Mooie auto’s en wat een leuke en hartelijke mensen werken hier. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto en alles was perfect geregeld. Dank jullie wel !

Echt een fijn bedrijf om zaken meet te doen!