Het feestje van mijn nieuwe auto begon al met de ontmoeting van Daan!

Wat een geweldige service en fijne partij om een auto aan te schaffen. Je bent geen klant maar een gewaardeerde relatie. Grote klasse en enorm bedankt!

Zie sterren

Zie sterren

Super zoals altijd

Al 10 jaar lang onderhoudt Jasper van HCC onze klassieke Chevrolet. Een ware vakman en echte kenner met een enorme passie en drive voor klassieke wagens. Een aanrader dus!

top service

beurt duurde lang maar vervangende autobanden aftersales top

Mooi zaak, vriendelijk personeel

Mooie showroom met schitterende auto's. Personeel is allemaal zeer vriendelijk en vakbekwaam! De auto zelf nog niet ontvangen dus daar kan ik nog niks over zeggen maar de service dienstverlening klonk in ieder geval zeer goed

Super tevreden over de klantvriendelijkheid en de service die ze bieden. De kwaliteit staat bovenaan!

Top geholpen.

Na ruim een jaar in mijn bezit toch uitgezocht welk alarm er op de auto zit.

Tot aan de aflevering positief, maar daarna.......

Tot aan de aflevering had ik HCC dik 5 sterren gegeven. Ik werd erg vriendelijk geholpen, kreeg heldere uitleg en we maakten goede afspraken. De aflevering zelf verliep ook soepel en ik werd goed behandeld. Echter, na de aflevering moesten nog enkele afspraken worden nagekomen. Helaas blijkt dat deze afspraken niet worden nagekomen. Ondanks herhaalde telefoontjes en e-mails blijft een reactie uit. De enkele keer dat ik iemand aan de lijn kreeg, werd mij toegezegd dat ik zou worden teruggebeld. Dit is echter al weken geleden en sindsdien zijn mijn e-mails aan de verkoper onbeantwoord gebleven.

Geweldige service!

Klantvriendelijk, behulpzaam en altijd bereid om samen naar oplossingen te zoeken bij uitdagingen! Goeie club!

altijd snel en goede kwaliteit

snelle service is hier het motto

Geweldig en snel

Daniel is echt een topper en heeft mij naar alle wens geholpen en meer. Super service en prachtige auto

Snelle service

Snel geholpen, stukken goedkoper dan bij een dealer

Nog nooit zo iets waanzinnigs mee gemaakt

Wat een top ervaring. Miste alleen nog de DJ en de rookmachine bij het ophalen van de auto.

Uitstekende service en fijne mensen !

De service is uitstekend, daarnaast zijn de mensen die er werken erg vriendelijk en meedenkend. Zowel voor een auto te kopen als voor onderhoud moet je bij HCC zijn !

Altijd vriendelijke en behulpzaam

Bij HCC wordt je altijd vriendelijk ontvangen en maakt men tijd om je te helpen.

Klantvriendelijk, snelle afhandeling en een uitstekend fijne service

Relaxed

Vriendelijke geholpen, je word goed op de hoogte gehouden hoe de status van de auto is. Eerlijke auto gekocht met top service!

Mooi bedrijf vriendelijk personeel

Kom hier graag. Mooie wisselende verzameling auto's en top onderhoud aan de mijne. Oh ja, niet onbelangrijk, ook lekkere koffie :)

Klantvriendelijk en vakmanschap

Auto laten schoonmaken en polijsten is weer als nieuw

Prima geholpen!

Heb mijn wielwissel laten uitvoeren bij HCC. Ging soepel als altijd en heb in afwachting nog even kunnen werken op de 1e verdieping met een goede kop koffie.

Goede service, begeleiding en transparant in communicatie. Zeer prettig en betrouwbaar bedrijf.

Goede service, prettig contact, zeer tevreden!!

Aflevering voelde zeer goed met juiste aandacht en we werden na gebeld uit belangstelling en voor eventuele vragen te beantwoorden. TOP ‼️ De relaxte sfeer en warmte, zonder gepush heeft de aankoop versneld. Succes HCC, Groet DBS Tiel

Wij wilde graag een auto die nieuw in Nederland bijna niet te krijgen is, zij hebben er eentje precies naar ons wens uit Duitsland gehaald, goede afspraken, kwamen ze ook na, erg vriendelijk geholpen.

Vriendelijk, persoonlijk, betrokken autobedrijf

Erg fijn bedrijf met een prachtig assortiment. Zeer ervaren op het gebied van import. De mannen van HCC verlenen op een prettige manier een perfecte service. Transparant in onderhoud en communicatie.