Eerlijk en zeer vriendelijk bedrijf

Via internet kwamen we bij Auto Unit voor mooie auto’s. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Al onze vragen werden eerlijk beantwoord, alles geheel vrijblijvend. We kwamen ons oriënteren wat voor soort auto we wilden maar twee weken later kochten we een nieuwe auto bij dit mooie bedrijf. Alle afspraken werden nagekomen. We bevelen dit bedrijf dan ook zeker aan bij anderen.

Al jaren tevreden klant

Ik las wat verhalen over spuitwerk en ben al jaren klant bij AutoUnit. Ik voelde me toch geroepen om een ‘warme douche’ aan dit bedrijf te geven. Ik heb inmiddels mijn 7e bus gekocht bij dit bedrijf en kan niet anders zeggen dat het spuitwerk er top uitziet. Ook voor schadeherstel kan ik altijd bij ze terecht. Ze doen dat overigens voor meerdere collega bedrijven waar ik mee werk, de bouw is een klein wereldje en ik hoor niemand klagen. Onderstaand mijn bus met al 360.000 kilometers op de teller (niet te zien he?!)

Anne

Mijn man heeft eerder dit jaar een review achtergelaten en wij hebben de gratis onderhoudsbeurt gewonnen!! Ik heb nooit zo veel geluk met dit soort dingen, het is de eerste keer dat ik iets win. Een mooie verassing. Ik wil Gijs en team AutoUnit nogmaals bedanken.

Super bedrijf met TOP service

Ik heb mijn nieuwe Volkswagen Golf GTE hier aangeschaft. Een ruim aanbod met wel 10 verschillende GTE's waar ik uit kon kiezen. De verkoper heeft mij goed geadviseerd met betrekking tot de aanvullende garantie. Uiteindelijk gekozen om de auto een beurt te laten geven, dan kan ik weer een jaar vooruit. Ook viel mij op dat de prijzen erg scherp zijn in vergelijking tot andere bedrijven. Ik hoop hier voor mijn volgende auto weer terug te komen!

Nooit meer

Service en klantvriendelijkheid ronduit schandalig, denk je een nieuwe auto gekocht te hebben springt er binnen een jaar al lak van de bumper af die zij hebben gespoten in de zelfde kleur als de auto. Enigste reactie die je krijgt " dan zal je zelf wel op de rand gespoten hebben met het afspuiten van de auto" Verder is die auto daarom dus naar een spuiterij van de VW dealer zelf geweest, deze geeft aan dat de lak over verschillende punten veel oneffenheden bevat en dus in zijn geheel niet netjes is gespoten. Maar aangezien het niet origineel is kan VW er zelf niets mee en ben je dus aangewezen op Autounit, helaas geeft deze niet thuis en wilt alleen de bumper opnieuw spuiten voor een redelijk bedrag ondanks dat is aangetoond dat de auto niet goed is gespoten. Verder als je met een lamp naast de auto gaat staan zie je op de gespoten delen bubbeltjes onder de lak. Ook blijkt bij het demonteren van het VW logo door Autounit een deel van het logo te zijn afgebroken en gewoon terug gekit, waardoor na nog geen 35000 km het logo al van de auto af valt. Ook het R-line logo bladert af, maar wanneer je hier een nieuwe voor vraagt geven ze aan als je 3 weken later belt dat ze het al 3 keer verzonden hebben maar altijd teruggestuurd gekregen hebben... Weet niet naar welk adres ze het sturen maar goed, iedereen kan mij pakketten sturen maar hun lukt dit niet. Kortom slecht bedrijf, slechte service, bieden nieuwe slecht gespoten auto's aan!

Uitstekende ervaring!

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe auto welke ik gister heb gekocht bij AutoUnit! Mijn vader was mee omdat we met 2 auto’s terug moesten rijden. Hij wou graag onderhandelen en kijken of hij nog iets van de prijs kon afhalen. Hier werd op een sportieve en leuke manier op gereageerd! Ik kan me voorstellen dat het vervelend is voor de verkoper dat mensen maar steeds de laagste prijs willen. (Ik las wat andere recensies) We hebben een leuk gesprek gehad en alles ziet er keurig verzorgd uit! Ik verslijt veel auto’s met mijn werk in de buitendienst, mijn volgende auto zou ik hier zo weer kopen!

Goed geregeld!

Kort geleden een mooie auto gekocht bij AutoUnit. Onderweg naar vakantie-adres in Italië helaas motorproblemen en een overnachting met de kinderen in de auto die niet verder kon rijden. AutoUnit heeft geregeld dat we uiteindelijk toch van een fantastische vakantie konden genieten! Bedankt Bas dat je helemaal naar Duitsland kwam om de auto om te ruilen voor een prachtige leenauto. Inmiddels is binnen de garantie een nieuwe motor geplaatst. Bedankt Ruben en anderen voor de uitstekende service!

Eind goed, al goed

Het begin van onze onze nieuwe aankoop, een Volvo v60, verliep wat "onhandig", maar uiteindelijk is het allemaal keurig opgelost en geregeld door Ruben. Zelfs keurig leenauto voor tijdens de reparatie. (We hadden een fabrieks probleempje)

In oktober 2019 mijn Skoda Fabia gekocht. Goede service, duidelijke adviezen. Rij er een klein jaar nog met heel veel plezier in. Ik raad AutoUnit absoluut aan voor het kopen van een nieuwe auto.

Top geregeld! Leuke auto's

Dikke Caddy gekocht voor een goede prijs. Nette afhandeling. Gewoon helemaal goed!

Geachte heer Fernandez, Namens het voltallige AutoUnit Team willen wij u danken voor de positieve review. Wij danken u nogmaals voor het vertrouwen en wensen u veel veilige kilometers toe! Vriendelijke groet, Ruben van Vliet

goed en niet goed

In de eerste instantie kwam de verkoper naar mij toe en wees mij, de auto waar het omging. toen ik onder de motorkap keek netjes schoon kapje van de accu lag er los bij. toen ik vroeg naar de BOVAG garantie schok ik , er kwam nogmaals minimaal 500 € bij?? de auto was geprijsd voor 11840 toen ik vroeg zonder inruil kreeg ik te horen dat ze er niets vanaf doen??? Jammer we hadden echt interesse.

Graag reageren wij vanuit de directie op bovenstaande review zodat een ieder zijn of haar eigen mening kan vormen over de totstandkoming van deze review. Telefonisch werden wij benaderd door een dame die mogelijke interesse had in een Fiat 500 cabriolet. Zij zou die middag langskomen met haar vader. Op het laatste moment belde zij af omdat een van haar kinderen ziek was geworden. 10 minuten later stond haar vader alsnog slecht gehumeurd in de showroom ( hij was immers voor niets gekomen vanuit Bleiswijk). Dhr. werd keurig ontvangen en naar de auto geleid. Vervolgens ging het alleen maar over de prijs. Garantie moesten wij cadeau geven en zonder inruil zou de prijs naar beneden moeten, dit terwijl wij de laagsteprijsgarantie op deze auto geven en de auto reeds voor een actieprijs te koop stond. Gezegd kan worden dat de klant niet bekend is met onze manier van werken. Actieprijzen op internet zonder bijkomende kosten (laagsteprijsgarantie). Men komt immers niet voor niets uit heel Nederland voor een aantrekkelijke en transparante deal naar Woerden. Het is dan ook jammer om een minder positieve review te ontvangen terwijl je er als onderneming niets aan kunt doen. De huidige manier van handelen is niet meer die van 10 jaar geleden. Dit komt mede door de het feit dat alle prijzen transparant zijn en de marges onder druk staan. Dat de prijzen kloppen en de deal eerlijk was werd bevestigd doordat de auto nog geen 12 uur later aan een andere tevreden klant is verkocht. Hoogachtend, Patrick van Doorne Directie AutoUnit p.s. Accu kapjes liggen los omdat de auto's elke avond op de druppellader worden gezet zodat de accuspanning op peil blijft. Voordat de auto's naar buiten worden gereden worden deze weer bevestigd.

Heel leuk geholpen!

Nadat ik meerdere bedrijven heb bezocht kwam ik in woerden bij dit bedrijf. Zoals vele bedrijven werden ook hier de plugin's ex BTW geadverteerd, slecht weergegeven in de tekst door autotrader maar op de eigen site keurig weergegeven in de advertentie in hoofdletters. Verkoper Gerco hielp me en hij was duidelijk over de werkwijze van het bedrijf; vaste lage prijs, gecontroleerde auto's en aanvullende garantie tegen meerprijs. Eerlijk gezegd stond de auto er keurig bij (t.o.v. alle andere bedrijven waar ik was geweest heel erg netjes) en viel er weinig op aan te merken, we wisten al langer dat we een Outlander wilden hebben en nadat we een redelijke prijs hebben onderhandeld voor onze Opel Astra hebben we het besluit genomen om de auto te kopen. Wel heel spannend op dat moment; de auto stond helemaal achterin de enorme loods en omdat de kinderen het zat waren hebben we afgesproken de proefrit bij het ophalen van de auto te maken. We hebben nog een extra service pakket gekocht en een week later stond de auto klaar. Gerco heeft ons eerst laten proefrijden en wij zijn heel blij met de auto. Als verrassing had hij de auto laten restylen voor aflevering (zat een heel irritant deukje in een spatbord en die was helemaal weg!). Accu was geladen; actieradius valt wel heel erg tegen, gerco vertelde al dat dit 20-30km is en met moeite halen we de 30! Maandelijkse kosten zijn laag en met zonnepanelen kunnen we bijna niet goedkoper rijden! Wij zijn nu na 4 maanden nog steeds heel erg blij met onze auto en gerco, nogmaals dank mocht je dit lezen!

Geachte heer Oudshoorn, Namens het voltallige AutoUnit Team willen wij u danken voor de positieve review. Wij danken u nogmaals voor het vertrouwen en wensen u veel veilige kilometers toe! Vriendelijke groet, Patrick van Doorne

Superslecht

Afspraak gemaakt, Hadden geen tijd. Vriendelijk afgepoeierd. Kijkt u maar bij de auto.(blauwe golf 7R) Rechtsvoor chade gehad en professioneel hersteld, goed bevonden door het rdw. Bodemplaat hangt los, een bodemplaat ontbreekt. Tja, de bevestigingspunten zijn er niet meer. Voorruit zit met 2kg kit vast. Steekt overal uit dat de bekleding niet meer goed past. Dorpelbekleding ookz zit ook niet goed. Motorkap scheef. Stof in spuitwerk. Kon geen cent af want de prijs was al superscherp. 2weken later staat auto nog te koop voor 3100euro minder. Bananenbedrijf. Advertentie staat vol informatie dat onwaar is. Autounit heeft zelf een beurt gedaan. Dus prijs zakt nog verder. Bovendien is deze 1400km geleden uitgevoerd. Er werd gezegd. Wij hebben ermee gereden. Met andere woorden. Het personeel trapt een voor een een rondje! Ik kom hier nooit meer.

Oplichters!!!!!!!

Enige tijd geleden een A5 gekocht met versleten automaat. Blijven volhouden dat hij goed was bij inname maar geen enkele keer gevraagd langs te komen om het probleem samen te beoordelen. Zegt voor mij genoeg nu bezig reparatie te verhalen. Woorden worden verdraaid en bewijs vervalst indien nodig. Eens maar nooit meer hier een auto kopen.

Vanuit de directie hebben wij kennis genomen van bovenstaande review. Graag schetsen wij als onderneming onze kant van het verhaal zodat een ieder zijn eigen mening kan vormen over de totstandkoming van deze review. Bijna 12 maanden geleden kocht Dhr. Van Den Brink een 10 jaar oude Audi met 225 000km op de teller. De auto werd op handelsbasis overgenomen zonder aanvullende garantie en of onderhoud pakketten. Bij een dergelijke keuze voert de klant zelf onderhoud uit en draagt het financiële risico bij toekomstige reparaties. Door niet voor een onderhoud pakket te kiezen behaalt de klant financieel voordeel in de totale prijs van de auto. Het 'probleem': De klant vindt dat de versnellingsbak niet soepel genoeg schakelt. Belangrijk om op te merken is dat de auto volledig storing vrij is. ( de auto geeft immers zelf aan als iets niet goed functioneert ) Het 'minder' soepel schakelen komt door de verhoogde km stand van de auto. Alle onderdelen zijn immers 225000km oud. De auto kan op deze wij nog tientallen duizenden km's rijden. De oplossing om deze weer helemaal nieuw te laten schakelen is het vervangen van de computer met plunjers die aan slijtage onderhevig zijn. +- 1650,- euro. Als onderneming vinden wij gezien de gemaakte afspraken en het feit dat de auto storing vrij is, wij niet hoeven bij te dragen aan het 'verjongen' van het voertuig. Dit is immers zo afgesproken tijdens de koop. Het is dan ook niet eerlijk dat de klant deze verbetering alsnog op onze onderneming probeert te verhalen. Mocht Dhr. van Den Brink na het lezen van deze reactie nog contact op willen nemen, dan kunnen wij het standpunt van AutoUnit nogmaals toelichten. Hopende iedereen inzicht te hebben gegeven in de totstandkoming van deze review. Patrick van AutoUnit

Jong en dynamisch autobedrijf.

Volkswagen Caddy gekocht bij dit bedrijf . Verkoper Ruben van Vliet heeft ons goed te woord gestaan , en heeft ons op een enthousiaste en vriendelijke manier geholpen. Dit bedrijf bevelen wij aan.

Een goed, verstand van zaken, prettig bedrijf

Wij hebben daar naar alle tevredenheid een auto (audi A3) gekocht.

Verkeerd bedrijf

Sorry verkeerd bedrijf gekozen

prima service! Goede communicatie

Onlangs een outlander gekocht. Drie maanden garantie erbij. Zelfs op de laatste dag dat de garantie verliep werden de ruitenwissers nog vervangen. Prima service dus. Communicatie verloopt makkelijk via telefoon en mail.

goede service, goed behandeld

"Een bedrijf dat ik iedereen absoluut aanbeveel!" Lieve Bas ontzettend bedankt

Keurig bedrijf Zeer goed geholpen door Gijs van rongen 👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻👌🏻

Duidelijk en professioneel geholpen

Ander halve week geleden heb ik bij Auto Unit een Skoda Fabia uit 2013 gekocht. Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid (ik ben geholpen door Gerco) en professionaliteit. Na aflevering van de auto bleek er helaas een probleem te zijn in het koelsysteem. Dit werd kosteloos opgelost, ik heb een leen auto meegekregen, en excuses werden aangeboden. De auto rijdt nu perfect. Ik hoop nog lang en met veel plezier te rijden met deze auto. Als u een nieuwe auto zoekt raad ik Auto-unit van harte aan. Jan Willem van den Bogaardt

Betrouwbaar bedrijf met goede auto's

Ik heb bij AutoUnit in 2015 mijn auto aangeschaft en hij doet het nog steeds perfect, ondanks de wat hogere kilometerstand op dit moment. Recent ben ik weer eens langs geweest. Leuk om te zien dat jullie het kantoor helemaal verbouwd hebben, het ziet er prachtig uit! Ik hoop in de toekomst nog een keer terug te mogen komen voor een nieuwe auto. Groeten, Bert.

Auto gekocht goed geholpen Een min puntje ze verkochten in de zomer mijn auto met winterbanden had ik niet gezien kwam ik later achter en is niet veilig ook.

Fijn bedrijf om vertrouwd je auto te kopen!

Om eerlijk te zijn is auto's kopen niet echt mijn ding, maar ik heb een geweldige ervaring hier gehad. Een fijn bedrijf om vertrouwd je auto te kopen. De kinderen heb ik in de kinderhoek gezet waar Cars 3 aan stond, dat vonden ze erg leuk. Ik ben blij met mijn nieuwe Toyota Auris.

Scherpe prijzen, goede voorwaarden, leuke occasions, klantvriendelijk team, Top bedrijf

Een aantal weken geleden kocht ik bij Autounit.nl mijn nieuwe BMW 1 serie. Bij het toevallig langs rijden viel mijn oog op deze auto. De auto stond voor een zeer scherpe prijs te koop. Mijn huidige auto kon ik inruilen en daarvoor boden zij een zeer aannemelijke inruilwaarde. De auto is, zoals opgenomen in de onderhandeling, geleverd inclusief onderhoudsbeurt en APK. Als extra service zijn de remblokken voor en achter vervangen aangezien deze te versleten waren om nog een jaar mee door te rijden. Bedankt hiervoor jongens! Autounit heeft een zeer klantvriendelijk team en ik raad daarbij dit bedrijf zeker aan. Autounit is een jong, fris en eerlijk bedrijf die meegaat in de tijd. Ze komen hun gemaakte afspraken na en bieden prachtige auto's aan voor zeer scherpe prijzen. Ik hoop in de (verre) toekomst ook zeker weer een auto bij jullie te mogen aanschaffen. Tot ziens jongens