Duidelijk en professioneel geholpen

Ander halve week geleden heb ik bij Auto Unit een Skoda Fabia uit 2013 gekocht. Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid (ik ben geholpen door Gerco) en professionaliteit. Na aflevering van de auto bleek er helaas een probleem te zijn in het koelsysteem. Dit werd kosteloos opgelost, ik heb een leen auto meegekregen, en excuses werden aangeboden. De auto rijdt nu perfect. Ik hoop nog lang en met veel plezier te rijden met deze auto. Als u een nieuwe auto zoekt raad ik Auto-unit van harte aan. Jan Willem van den Bogaardt

Betrouwbaar bedrijf met goede auto's

Ik heb bij AutoUnit in 2015 mijn auto aangeschaft en hij doet het nog steeds perfect, ondanks de wat hogere kilometerstand op dit moment. Recent ben ik weer eens langs geweest. Leuk om te zien dat jullie het kantoor helemaal verbouwd hebben, het ziet er prachtig uit! Ik hoop in de toekomst nog een keer terug te mogen komen voor een nieuwe auto. Groeten, Bert.

Goed geholpen

Auto gekocht goed geholpen Een min puntje ze verkochten in de zomer mijn auto met winterbanden had ik niet gezien kwam ik later achter en is niet veilig ook.

Fijn bedrijf om vertrouwd je auto te kopen!

Om eerlijk te zijn is auto's kopen niet echt mijn ding, maar ik heb een geweldige ervaring hier gehad. Een fijn bedrijf om vertrouwd je auto te kopen. De kinderen heb ik in de kinderhoek gezet waar Cars 3 aan stond, dat vonden ze erg leuk. Ik ben blij met mijn nieuwe Toyota Auris.

Scherpe prijzen, goede voorwaarden, leuke occasions, klantvriendelijk team, Top bedrijf

Een aantal weken geleden kocht ik bij Autounit.nl mijn nieuwe BMW 1 serie. Bij het toevallig langs rijden viel mijn oog op deze auto. De auto stond voor een zeer scherpe prijs te koop. Mijn huidige auto kon ik inruilen en daarvoor boden zij een zeer aannemelijke inruilwaarde. De auto is, zoals opgenomen in de onderhandeling, geleverd inclusief onderhoudsbeurt en APK. Als extra service zijn de remblokken voor en achter vervangen aangezien deze te versleten waren om nog een jaar mee door te rijden. Bedankt hiervoor jongens! Autounit heeft een zeer klantvriendelijk team en ik raad daarbij dit bedrijf zeker aan. Autounit is een jong, fris en eerlijk bedrijf die meegaat in de tijd. Ze komen hun gemaakte afspraken na en bieden prachtige auto's aan voor zeer scherpe prijzen. Ik hoop in de (verre) toekomst ook zeker weer een auto bij jullie te mogen aanschaffen. Tot ziens jongens

Mooi bedrijf, goede service, prettige communicatie

Een aantal weken geleden heb ik bij Autounit een Volvo V70 D5 gekocht. Inmiddels zijn we ermee op vakantie naar Slovenië geweest. De auto heeft het perfect gedaan, ik ben er heel erg blij mee!

Naar volle tevredenheid hebben wij een nieuwe BMW gekocht bij AutoUnit. Goed geholpen door Sybren, denkt goed mee en is geduldig. Prijzen zijn goed en formule gaf ons vertrouwen. Al met al prettige manier van zaken doen.

slechter dan verwacht

Gebruik van marketingteksten die misleidend zijn en advertenties zijn niet altijd op voorraad. Auto is snel geleverd, maar niet conform afspraak en ramen zijn slecht getint. Bijzonder eigenzinnige en vooringenomen verkoper.

Ik ben 2 maanden geleden toevalligerwijs na een bedrijfsuitje bij de buren naar binnen gelopen bij deze occasion vestiging van AutoUnit om me te oriënteren op Hybride/Elektrische auto\'s. Tot mijn verbazing hadden ze meer dan 20 Mitsubishi Outlanders PHEV staan, meerdere Tesla\'s, Volkswagen Golf GTE\'s en Toyota hybride modellen. Het doet me deugd dat een occasion bedrijf als AutoUnit bezig is met de toekomst, elektrisch rijden en een duurzame voorraad. Ik ben leuk geholpen door de persoon die mij te woord heeft gestaan. Zeker is dat ik nog een keer terugkom als mijn huidige auto vervangen moet worden.

Dikke wagen gevonden mercedes e500 amg helemaal top

I just bought my car here and had a great experience, so i thought i should spread the word: If you are looking for a good prices and even better service, THIS is the place to buy your second hand car.

Fantastisch geholpen. Er werd met ons meegedacht. De vraagprijs is gewoon de prijs die je betaalt, zonder verrassingen achteraf of bijkomende kosten. Er werden 8 auto’s de showroom uitgereden om een proefrit mogelijk te maken voor ons. Uiterst vriendelijk en absoluut niet opdringerig geholpen door Sybren. Wij zijn zeer tevreden en erg blij met de aankoop.

Vandaag de trotse eigenaar geworden van mijn auto die ik heb gekocht bij Autounit. Ik ben er professioneel en deskundig geholpen door zeer gemotiveerd personeel. Wat een keuze aan merken, modellen en kleuren. Bedankt!!!!!!!!

Vorsteiner Velgen en Banden gekocht bij dit bedrijf! Erg goed geholpen! Meeeega grote zaak.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Gisteren mijn Volkswagen Golf GTE opgehaald. Top service en scherpe prijzen. Ik heb bij de auto toch de GTI wielen gekocht, extra dik. Ze waren zelfs bereid de set voor me te wisselen omdat ik de auto meteen mee wilde nemen. Die jongen die ze wisselde kan zo bij de formule 1 gaan werken hèhè.

Voor het 10jarig bestaan van ons bedrijf een hybride Mitsubishi Outlander PHEV gekocht bij AutoUnit. Heel groot aanbod in hybride auto’s waar ik goed kon vergelijken! Lease was super snel geregeld en ik kon onze Toyota Prius tegen een goede prijs inruilen. We gaan nu een laadpunt installeren, dus hopelijk kunnen we al onze dieselauto’s om gaan ruilen voor Elektrisch. Wij hebben zonnepanelen bij ons bedrijf waardoor we bijna gratis rijden. Ik hoop dat meer mensen deze stap gaan maken, wij kunnen het aanraden! Bedankt AutoUnit!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat een arogantie! Ik kwam er voor een v60 plug-in hybrid. Vooraf gebeld en de auto stond klaar... met een lekke band en leeg accupack. Een proefrit kon wel, maar eerst even eens worden... garantie? nee niet mogelijk, de auto heeft meer dan 200.000 km gereden. Een stekker voor thuisladen? nee zit er niet bij. De prijs? absoluut niet onderhandelbaar. Voelt het niet goed? dan tot ziens meneer. Ik voelde mij dus absoluut niet serieus genomen! En kennis van de auto had deze persoon eveneens niet. Zonde, maar gelukkig verkopen ze een paar duizend autos per jaar volgens de verkoper, dus hij maakte zich niet druk was mijn indruk. Jammer dit, een bevestiging van het beeld van de autoverkoper / autohandel! Zonde van mijn en zijn tijd (hoewel... veel tijd nam hij niet, hij was nl druk met andere klanten).

Laat ik entameren door te zeggen dat mijn ervaring met deze handelsonderneming ronduit positief is! Een meer dan correcte eloquente verkoper Gijs waarmee ik binnen no time raakvlak had. Via een vriendje van de Rotary bij AutoUnit terechtgekomen voor een vrijwel nieuwe Volvo V60 Plug-in Hybride. Service en afhandeling waren puik geregeld. Luitjes jullie hebben er een nieuwe ambassadeur bij! Toi-Toi

Geachte Heer Du Toy de Parme, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Wij waarderen u als klant en willen u bedanken namens het voltallige AutoUnit team voor het vertrouwen in onze onderneming. Met vriendelijke groet, Patrick van Doorne Directie AutoUnit.nl

Service zoals je dat niet vaak meer ziet. Warme Douche voor AutoUnit. Op 21 Juli stond ik met pech langs te weg in Amsterdam. Toevallig liep er een monteur van AutoUnit met zijn gezin langs (volgens mij waren ze op weg naar het Vondelpark) hij zag dat ik lichtelijk in paniek was en vroeg op hij kon helpen. Ondanks dat ik mijn auto niet bij AutoUnit gekocht heb, heeft hij mij 15 min lang gratis geholpen waardoor ik mijn weg kon vervolgen. Oscar nogmaals dank voor je hulp! AutoUnit wordt het adres waar ik mijn volgende auto koop. Wat een service!

Geachte mevrouw Reinders, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Wij waarderen u als klant en willen u bedanken namens het voltallige AutoUnit team voor het vertrouwen in onze onderneming. Met vriendelijke groet, Patrick van Doorne Directie AutoUnit.nl

Nu voor de 3de keer een auto bij AutoUnit.nl gekocht.. Altijd een scherpe prijs gehad waarbij gemaakte afspraken worden nagekomen. Kleine onvolkomenheden in de garantieperiode zijn altijd naar wens opgelost. Dik tevreden!

Geachte mevrouw Witteveen, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Wij waarderen u als klant en willen u bedanken namens het voltallige AutoUnit team voor het vertrouwen in onze onderneming. Met vriendelijke groet, Patrick van Doorne Directie AutoUnit.nl

zeer slecht, onaanvaardbaar

In oktober vorig jaar hebben wij een Mini Cooper S clubman gekocht voor €8.940 en daarbij extra 3 maanden volledige garantie voor €660,- Autounit is lid van de BOVAG, maar LET OP! Zodra je de extra garantie erbij neemt voor €660,- doe je ook afstand van de BOVAG garantie !! Als je dan problemen met de auto krijgt ( zoals wij ) en uit eindelijk de BOVAG inschakelt omdat Je er niet uitkomt met Autounit, krijg je dus van de BOVAG te horen dat ze niets voor je kunnen doen omdat je afstand hebt gedaan van je BOVAG garantie! Jazeker wij hadden de kleine lettertjes moeten lezen, maar wij voelen ons heel erg belazert! Dus ons advies koop geen extra garantie bij want dan ben je dus de standaard 6 maanden BOVAG garantie kwijt. Denk 2 x na voor je een auto bij Autounit koopt ondanks de 10 “zekerheden”.

Vanuit de Directie hebben wij kennis genomen van de door u geschreven review. Graag reageren wij hierop zodat een ieder zijn of haar eigen mening kan vormen over de juistheid hiervan. Dhr Muileman heeft een Mini Cooper S gekocht met een kilometerstand van 156 000km in Oktober 2017 met 3 Maanden garantie. Tijdens de garantieperiode zijn een aantal pakkingen / leidingen vervangen omdat deze lekkage sporen vertoonden volgens de klant. Er is lang onderzoek gedaan omdat de lekkages zo minimaal waren dat deze bijna niet op te sporen waren. Omdat wij als onderneming naar 100% tevredenheid streven en om discussie te voorkomen hebben wij alles vervangen. Het totaalbedrag voor de reparties was +- 1600,- euro exclusief BTW. Dit is uiteraard kosteloos uitgevoerd omdat de klant gekozen had voor een aanvullend garantiepakket. Tevens is tijdens de reparatie een gratis leenauto ingezet. Een aantal maanden later (Buiten de garantie periode) kregen wij een email binnen van dhr. Muileman waarin hij een aantal zaken claimt die onmogelijk defect waren. Wij hadden de auto immers de auto meermaals onderzocht. Met andere woorden dhr. Muileman probeerde misbruik te maken van zijn positie en rechten als consument. Vanuit AutoUnit hebben wij aangegeven dat wij meneer altijd willen helpen door nogmaals naar de auto te kijken. Gedurende 50 dagen hebben wij geen enkele reactie ontvangen op ons voorstel waarna de BOVAG ineens contact met ons opnam. Een rare gang van zaken mijn inziens, gezien het feit dat wij altijd on speaking terms waren. AutoUnit heeft het hele dossier inclusief email verkeer aan de BOVAG overhandigd waarna de BOVAG concludeerde dat wij alles volgens de richtlijnen hadden uitgevoerd en daarbij in ons recht stonden. Zelfs na het besluit van de BOVAG heeft AutoUnit aangeboden om naar de auto te kijken. Het enige dat wij als antwoord terug hebben gekregen is deze review. In mijn optiek niet fair. Hopende u hiermee inzicht te hebben gegeven in de totstandkoming van deze review. Patrick van Doorne Directie AutoUnit.nl

Vanmorgen tijdens de pinksteractie geslaagd voor een V40 R-Design uit 2014. Keurige prijs en goed geholpen, Geen poespas. De auto was afkomstig uit de lease, onderhoud inzichtelijk, APK wordt gratis vernieuwd omdat deze afloopt. Korte proefrit gemaakt en niets geks gemerkt. Voor de zekerheid heb ik nog een garantiepakket afgesloten op de auto. Voor mij een aanrader!

Geachte heer Van Vliet, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Wij waarderen u als klant en willen u bedanken namens het voltallige AutoUnit team voor het vertrouwen in onze onderneming. Met vriendelijke groet, Patrick van Doorne Directie AutoUnit.nl

Velgen groothandel! Tevreden Bij deze onderneming in Woerden nieuwe Porsche Turbo II velgen gekocht voor mijn Panamera Hybrid. Keurige prijs, Aardige mensen. Kantoor ziet er heel futuristisch en mooi uit!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte Heer Kalkar, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Wij waarderen u als klant en willen u bedanken namens het voltallige AutoUnit team voor het vertrouwen in onze onderneming. Met vriendelijke groet, Patrick van Doorne Directie AutoUnit.nl

Ik heb een aantal weken geleden onze droomauto gekocht! ( meer die van mijn man dan die van mij ;) ) Via AutoTrack bij dit bedrijf terecht gekomen omdat wij op zoek waren naar een mooi BMW 3-serie. Op voorhand hadden wij het nodige speurwerk gedaan. De auto was ingeruild bij BMW Amsterdam waarvan AutoUnit de auto heeft overgenomen. Het volledige onderhoud was bekend en op tijd uitgevoerd behalve de laatste beurt. Dit samen met de goede reviews die wij konden vinden op internet over AutoUnit heeft ons doen besluiten te gaan kijken bij de auto. Als je daar aankomt tref je een heeeele grote loods aan met heel veel auto\'s. Bij de deur werden we ontvangen door een aardige verkoper. De auto stond er heel netjes bij. Bij de koop hebben wij een large service pakket afgenomen waarbij de auto een onderhoudsbeurt (die hij nodig had) zou krijgen en 3 maanden garantie. Na het geheel te hebben besproken hebben we uit voorzorg nog een proefrit gemaakt. Dit was allemaal top in orde waarna de koop werd gesloten. Een week later stond de auto klaar om opgehaald te worden. Al het onderhoud was netjes uitgevoerd en de auto stond er goed bij. Autounit had net een nieuwe levering lichtmetalen velgen binnen gekregen waaronder de velgen van de M4 CS (Foto bijgevoegd). Dit is de echte droomauto van mijn man! Om die van ons er een beetje op te laten lijken hebben wij de velgen gekocht. De verkoper heeft ons een meer dan nette korting gegeven! De auto ziet er nu echt heel gaaf uit! Na de tweede week dat wij de auto in bezit hadden was het ruitensproeier tankje kapot gevroren waardoor deze lek was geraakt. AutoUnit heeft dit zonder protest onder garantie vervangen. Voor ons was de koop + afhandeling + garantie een positie ervaring bij AutoUnit. Wij hebben gedurende het hele traject niets negatiefs kunnen bespeuren en geven deze onderneming daarom 5 sterren! Nogmaals dank namens de familie Tepper! Ga zo door!

Geachte mevrouw Tepper, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Wij waarderen u als klant en willen u bedanken namens het voltallige AutoUnit team voor het vertrouwen in onze onderneming. Met vriendelijke groet, Patrick van Doorne Directie AutoUnit.nl

zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij deze autohandelaar mag je pas proefrijden, indien je al hebt besloten de auto aan te schaffen. Dus de omgekeerde wereld. Je moet ook de verkoper op zijn blauwe ogen vertrouwen (iemand die je nog geen twee minuten kent) dat de auto technisch in orde is.