Kwaliteit en goede service

Ik denk dat ik ongeveer 6 jaar klant ben van André Teerink, en ben erg tevreden. Goede reparaties, en goede service, en goede tips, daarnaast ook vriendelijke mensen. En ook betaalbaar dwz. je krijgt waar voor je geld. Kortom, hier hoef ik niet meer weg. Prima garage !!!

geweldig

Correct en meedenkend

hulpvaardig en vriendelijk.

Oogt betrouwbaar in een gemoedelijke landelijke sfeer

Zag op de website een mooi Volvo S40 automaat staan en kon op zondag een proefrit maken. Daar aangekomen stond er ook nog een mooie Mercedes Benz C 180K automaat. Na een proefrit met deze auto was ik om. De beoordelingen van Garage Teerink zijn lovend. Dat het een Bovag bedrijf schept ook vertrouwen. Daarnaast voelde het prettig om met deze mensen in zee te gaan. Over de deskundigheid kan ik nog niet oordelen maar dat zit wel goed denk ik. Kortom...ik rij voor de onderhoudsbeurten straks met plezier van Arnhem naar Doetinchem. Vriendelijke groet, Paul Heersink

goede service, goed behandeld

Doordat we speciaal op zoek waren naar een van de laatst geleverde Citroen Xsara Picasso,s kwamen we vanuit Assen bij Garage Teerink. Daar hebben we onze oude Picasso geruild tegen een van de jongste die er rijden. We zijn bij die garage werkelijk op een fantastische manier geholpen. De nadruk lag daar op de service, de deskundigheid en eerlijke afwerking. En dat is ons in de praktijk ook gebleken. Toen we, na de koop overeenkomst, nog wat extra wensen hadden werden die zonder moeilijk te doen meteen uitgevoerd en afgewerkt. Kortom, we zijn heel tevreden over Garage Teerink. Fam. Muggen, Assen.

goede service, goed behandeld

Met dit bedrijf heb ik een goede ervaring betreft aanschaf van een gebruikte auto, er wordt ruim tijd voor je genomen (met een kop koffie) en bekeken welke auto het beste bij je past (model en prijs). Wat betreft onderhoud en reparatie heb ik ook een goede ervaring, de monteurs beschikken over een zeer goede deskundigheid en denken mee over hoe het probleem het beste kan worden opgelost en staan direct voor je klaar (super).

goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer vriendelijk en goed geholpen.

goede service, goed behandeld

Ik heb hier een nieuwe auto gekocht. Bedrijf straalt vertrouwen uit, waardoor ik sowieso mijn eerst APK en beurt hier laat doen. Verder dus nog geen ervaring mee. Tip: Een presentje bij het kopen van een nieuwe auto was leuk geweest!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Al sinds de vorige eeuw houden zij ons mobiel. Zij denken onvoorwaardelijk mee om problemen op te lossen en laten je nimmer in de steek. Ouderwetse service en gedegen vakkennis die verder gaat dan je durft te verwachten. Daar rijd ik graag een paar kilometer verder voor.

goede service, goed behandeld

Prettig geholpen, no nonsens bedrijf.

goede service, goed behandeld

Al vele jaren klant bij deze garage. Vakkundig en vriendelijk personeel. Elk vraag en/of probleem, wordt serieus genomen en zo mogelijk opgelost.

onderhoud en aanschaf auto

goede service, goed behandeld

Gewoon perfect, zoals het hoort

goede service, goed behandeld

Goede kennis. Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Nemen de tijd voor je.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

voldoende, een redelijke ervaring

Neemt de tijd voor je als klant en regelt de bijkomende zaken naar behoren.

goede service, goed behandeld

Ik heb goede ervaringen met deze garage. Betrouwbaar, goede service, flexibel, professioneel, vriendelijk en behulpzaam personeel, positieve feedback (van enkele andere klanten die ik ken). Prijs/kwaliteit verhouding vind ik moeilijk om te beoordelen omdat ik geen ervaring heb met andere garages.

goede service, goed behandeld

Prima collega, kun je goed van op aan.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Deskundige mensen die tijd voor je hebben en altijd is er tijd voor koffie.

goede service, goed behandeld

Klant vriendelijk en professionele aanpak.

Boeninksteeg 14 7009 ZC Doetinchem

0314-32 44 53

Over Garagebedrijf Teerink BV

De gebroeders Teerink zijn eind jaren 50 begonnen met het bedrijf. Aanvankelijk werd er gesleuteld achter in een boerderij, later in een loods, met handel en reparatie in landbouwtrekkers, werktuigen en auto's. In de loop der jaren is ons bedrijf uitgegroeid tot het bedrijf dat u nu vindt aan de Boeninksteeg. De dagelijkse leiding van ons bedrijf is vanaf 1991 geleidelijk in handen van Andre Teerink terecht gekomen. Inmiddels hebben wij circa 50 tot 60 occasions op voorraad, in verschillende prijsklassen, dus voor ieder wat wils! Ons team bestaat uit 5 personen. Kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. De persoonlijke benadering van ons team geeft u een vertrouwd gevoel. We zijn daarom trots op onze klantentrouw. Elke tevreden klant geeft weer een stukje toekomst. Tot slot... Door middel van mond op mond reclame is ons bedrijf een begrip geworden in en rondom Zelhem en Doetinchem. In ons bedrijf proeft u nog de sfeer van onze agrarische oorsprong; gemoedelijk en gezellig. Kom eens langs, de koffie staat klaar!