Super ervaring

Afgelopen weekend een prachtige VW UP aangeschaft bij Garagebedrijf Teerink. Wij hebben het aankoopproces als erg prettig ervaren. Super vriendelijke service, goed contact en snelle communicatie. Koffie staat klaar bij ontvangst en er wordt goed met je meegedacht. Daarnaast werd de auto netjes afgeleverd conform afspraak. Super bedrijf, zeker aan te raden!

Prima en netjes geholpen.

Luistert goed naar de wensen en denkt mee over een passende oplossing.

fantastisch , betrokken , hulpvaardig, en meedenkend

heel goed op alle vlakken,

Er is altijd koffie!

Betreft aanschaf andere auto. Je wordt hier netjes geholpen en ze nemen er ruim de tijd voor.

Erg Betrouwbaar

In het verleden veel slechte ervaringen gehad met verschillende autogarages. Via kennissen terecht gekomen bij Garagebedrijf Teerink BV, tot op heden altijd keurig behandeld en dat voor een nette prijs.

Betrouwbare garage. Had zelf pech gehad met mijn vorige auto. Ze zijn bereid in alles met je mee te denken en zijn heel persoonlijk betrokken. Aardige behulpzame mensen. De auto rijdt goed en mijn vorige auto die ik daar gehaald heb ook nooit problemen mee gehad.

Prima.

Prima bedrijf

Klant staat voorop, goed advies, goede service, komen de afspraken na, en indien meerwerk, wordt er eerst overleg gepleegd, zodat de klant achteraf niet verrast wordt.

Zeer vriendelijk geholpen en naar huis met een pracht auto!

Vanuit Rotterdam naar garage Teerink gegaan. Zeer vriendelijk met koffie ontvangen. De auto waar we voor kwamen stond helemaal rij klaar: beurt en gepoetst tot in de puntjes. Veel duidelijkheid over wat we wel en niet ervoor kregen. Zeer nette prijs teruggekregen voor de inruil en uiteindelijk na nog een bakkie werden de papieren keurig in orde gemaakt en zijn we met nieuwe auto weer naar huis gereden. Het is dat t te ver weg is anders ging de auto hier in onderhoud. Top bedrijf!

prettige geholpen

Wij waren op zoek naar Kleine bedrijfsauto, keurig afgelevrd conform afspraak met als extra 2 nieuwe voorbanden. top geregld

Goed en betrouwbaar garagebedrijf

Al 40 jaar klant met goede ervaring.

Goede garage met top service!

Mijn auto hier gekocht en in onderhoud. Altijd tevreden geweest.

Goede afspraken en betrouwbaar.

Betrouwbaar en goede kwaliteit. Prettige medewerkers en uitstekende service.

Klantgericht en vriendelijk.

Overvallen door de winterse omstandigheden zelfs in het weekend snel geholpen. Het meedenken werd bijzonder op prijs gesteld.

Goede service en altijd bereikbaar.

Ik heb zeer goede ervaringen met Garagebedrijf Teerink BV. We kunnen altijd snel terecht als we een probleem hebben en dat wordt altijd vakkundig opgelost. Ook het afsluiten van een verzekering via de Bovag was zeer snel geregeld.

Prettig en eerlijk bedrijf met persoonlijke aandacht

Meedenken

Goede service, afspraak kon snel gemaakt worden

Zoals altijd werden we vriendelijk ontvangen. De koffie staat altijd klaar. Deskundig en vriendelijk personeel!

Staan altijd voor je klaar.

Als je problemen met je auto hebt zijn ze altijd bereid je te helpen en de problemen op te lossen. Zijn zeer gastvrij en de koffie staat altijd klaar.

Fijn garagebedrijf waar ze de tijd nemen voor hun klanten.

Fijne vakmensen waar de normen en waarden van vroeger hoog in het vaandel staan.

Zeer prettig

Een eerlijke garage, waar je prettig mee kan handelen

Worden altijd prima geholpen

Goede service, worden altijd goed en direkt geholpen

Toppie

Alles weer prima geregeld!

Mijn bijna 18 jaar oude BMW moest weer naar de APK. Met 1 telefoontje een afspraak geregeld. Auto gebracht even contact gehad over de beurt die de auto zou krijgen, de toestand van de banden en de accu. In goed overleg zijn de werkzaamheden uitgevoerd en de volgende dag stond mijn auto weer klaar en is weer 100% bedrijfszeker!

Kwaliteit en goede service

Ik denk dat ik ongeveer 6 jaar klant ben van André Teerink, en ben erg tevreden. Goede reparaties, en goede service, en goede tips, daarnaast ook vriendelijke mensen. En ook betaalbaar dwz. je krijgt waar voor je geld. Kortom, hier hoef ik niet meer weg. Prima garage !!!

Over Garagebedrijf Teerink BV

De gebroeders Teerink zijn eind jaren 50 begonnen met het bedrijf. Aanvankelijk werd er gesleuteld achter in een boerderij, later in een loods, met handel en reparatie in landbouwtrekkers, werktuigen en auto's. In de loop der jaren is ons bedrijf uitgegroeid tot het bedrijf dat u nu vindt aan de Boeninksteeg. De dagelijkse leiding van ons bedrijf is vanaf 1991 geleidelijk in handen van Andre Teerink terecht gekomen. Inmiddels hebben wij circa 50 tot 60 occasions op voorraad, in verschillende prijsklassen, dus voor ieder wat wils! Ons team bestaat uit 5 personen. Kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. De persoonlijke benadering van ons team geeft u een vertrouwd gevoel. We zijn daarom trots op onze klantentrouw. Elke tevreden klant geeft weer een stukje toekomst. Tot slot... Door middel van mond op mond reclame is ons bedrijf een begrip geworden in en rondom Zelhem en Doetinchem. In ons bedrijf proeft u nog de sfeer van onze agrarische oorsprong; gemoedelijk en gezellig. Kom eens langs, de koffie staat klaar!