In december 2015 SLK 230 Compressor gekocht bij Patrick van Aeen Kreeg meteen een goed voorstel en de Mercedes heeft een duidelijk verleden met al het onderhoud bij de dealer verricht. Tijdens aflevering nog op mijn verzoek het achterlicht recht gezet en toen ook nog even op de brug de onderkant geïnspecteerd , waarbij ik nog wat duidelijke uitleg kreeg over wat technische aspecten. Ondanks dat auto uit 1998 is kreeg ik 3 maanden garantie ! Kan altijd bellen als ik vragen heb, is geen probleem. Kan iedereen dit bedrijf dan ook aanbevelen !

1 november 2014 mijn E200 compessor opgehaald bij Patrick. Vervolgens een uitstekende beoordeling geplaatst in 2014. Nu een jaar later rijdt de Mercedes nog steeds als een zonnetje. Nieuwe APK en beurt allemaal probleemloos. Zoek je een smetteloze Mercedes ga echt eens kijken bij AEEN.

In maart een gebruikte Mercedes B gekocht ik ben er na een maand mee terug geweest want de rechter voor rem was niet in orde.Tijdens de reparatie kon ik in een broodjes zaak een heerlijke uitsmijter gaan eten. Er werd gebelt dat hij klaar was en dat ik hem kon gaan halen geen kosten. Begin September bleef dezelfde rem vast zitten gebeld en kon de auto brengen er is een nieuwe remklauw op gemonteerd en de klacht was verholpen geen kosten ook kreeg ik tijdens de reparatie een leenauto mee. na een bakje koffie ging ik weer naar huis de auto gerepareerd en ik blij het koste mij niets. Dat noem ik nog eens (service). Gr R.J.Bos

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vorig week wezen kijken voor een mercedes c220 cdi. Zoals op de foto`s te zien, zo stond de auto er ook bij. Een proefrit gemaakt,en wij wisten het al meteen. Patrick heeft ons zeer goed geholpen,alles verteld wat hij van de auto wist en onze eigen auto erop in geruild. Tijdens de apk waren er een paar dingen kapot en die werden gewoon gemaakt. Patrick maakt duidelijke afspraken en komt ze allemaal na. Aeen bedankt voor de goede service,en tot de volgende keer.

Een maand geleden een nette E Coupé gekocht bij A-één. Er moesten nog wat kleine zaken worden geregeld en dat is allemaal zeer netjes verlopen. Patrick Oosterveer reageert snel op vragen en komt zoals al vaker hieronder geschreven alle afspraken na. Zeer betrouwbaar en voor mij duidelijk waarom A-één zulke goede reviews scoort. Zelden zo\'n goed gevoel overgehouden na het kopen van een gebruikte auto!

Vertrouwelijk en goed georganiseerd bedrijf.

Als je een mooie Mercedes zoekt voor een redelijke prijs, dan moet je echt eens gaan kijken bij Aeen Exclusieve Automobielen in Barneveld. Echt een mooie zaak met een prima eigenaar. Ik ben zeer tevreden met mijn Mercedes. Kwaliteit verkoopt zichzelf.

Woensdag 18 Feb mooie Mercedes E klasse gekocht, zonder garantie. 2 dagen later hoorde ik een raar geluidje als de airco aanstond, ik belde Patrick en hij vertelde mij dat ik gewoon langs moest komen en hij het op zou lossen. Zo gezegd zo gedaan, ik kreeg zelfs voor een paar uurtjes en leenauto mee. Absolute klasse is wat dit bedrijf nastreeft. ik ga hier zeker terugkomen als ik weer een andere auto ga kopen. thx again.

zeer fijn bedrijf waar iedereen zich thuis voelt en welkom is ( in tegensteling tot de stropdassen van de \"erkende\" Mercedes dealers waar ik voorheen kwam.... ) zeer goede service en niets geen opdringerigheid van verkoper Patrick ik heb er nu mijn 3e Mercedes vandaan tot volle tevredenheid

afgelopen vrijdag wezen kijken voor een auto, prettig ontvangen en met een fijn gevoel naar huis. De auto nog niet gekocht maar gaat wel gebeuren binnenkort.

Bij Patrick een prachtige E200 compressor gekocht. Prima contact en de aflevering dik in orde. Later was er een probleempje met een slang alles keurig opgelost. Ik kan het een ieder aanraden om er eens te gaan kijken. Service, klantvriendelijkheid alles voor elkaar, klasse.

Zeer mooi bedrijf man neemt alle tijd. Voor je en is eerlijk heb daar afgelopen zaterdag een zeer nette cls gekocht en ben super tevreden wat deze man aanbied is zo netjes dat heb ik nog nooit zo mee gemaakt alle bedrijven liegen enorm ben zeker 5 keer voor niks ergens heen gereden want de auto zagen er niet uit dus als je een mooie goede auto wil kijk eerst bij deze man heeft ie iets staan wat je zoekt dan zit je goed Patrick toppertje ik zal je iedereen aanbevelen groeten Edwin

Ik heb bij Aeen in februari 2014 een schitterende VW Passat CC gekocht met alles erop en eraan, direct nadat ik de auto gehaald had bleek er een technisch mankement aan de auto te zijn. Na een telefoontje met Patrick mocht ik dit bij de plaatselijke garage in Medemblik laten repareren. Klasse Patrick, de CC rijdt nog steeds geweldig. Aeen heeft hele mooie auto\'s staan en als je exclusief zoekt kan ik je dit bedrijf zeker aanraden.

Aeen top bedrijf met een hoofdletter S, maar dan ook een echt S van SERVICE. Daar waar de klant zich nog echt KONING mag voelen, woorden kom en schieten mij te kort.Ja wat kan ik nu nog zeggen. een pracht Jaguar gekocht en een valse start niet met Aeen maar met de Jaq. Patrick is niet uit het veld te slaan maar heeft gezorgd dat ik een ZEEEEEEEEEEEER tevreden klant ben en hem ten aller tijde zal aanbevelen als een vakkundige en betrouwbare man die zijn woord gestand doet.Natuurlijk kan het nog altijd beter maar degene die Aeen wil overtreffen zal denk ik nog geboren moeten worden. Patrick TOP man je hebt ons gelukkig gemaakt.

Als je (pas) drie weken na aankoop reclameert over een ontbrekende krik en Aeen stuurt je binnen n paar dagen een nieuwe per post (kostenloos) dan praten we over service! Van harte aanbevolen!

Buitengewoon plezierig. Efficiente en reele afwikkeling. Enthousiaste benadering. Kortom: een verademing!

ook ik sluit mij aan bij eerdere geplaatste berichten ! mooie zaak, Patrick goeie kerel, van mn Porsche stapte ik over op Mercedes C280 3.0 fijne auto. eerdaags ga ik langs voor een kleinigheid nog en zoiezo een bak koffie. ik sluit zeker niet uit dat volgende auto ook bij Aeen vandaan komen. patrick,s uitspraak: eens Mercedes, altijd Mercedes !!

Mooi bedrijf ziet er top uit je word er zeer netjes ontvangen zeer goed behandeld geweldige slk 320 gekocht super toppie toppie.

In 2013 een CLK ingeruild op een jaguar. Eindelijke eens eerlijke betrouwbare mensen, super,echte aanrader.

19 dec 2013 heb ik een Mercedes slk gekocht bij Patrik van Aeen. Ben zeer tevreden over het verloop van de aankoop en nog meer tevreden over de auto. Prettig bedrijf goede koffie en m.i betrouwbaar. Als alles blijft bevallen zoals op dit moment dan kom ik zeker terug.

Wat een top autobedrijf nu mijn tweede auto hier gekocht [SL55 AMG] de service is echt super. Patrick is een op en top vakman weet precies waar hij het over heeft. De service is ook perfect. Vanuit het bedrijf zelf wordt er initiatief genomen om de klant tevreden te stellen. Ik heb veel auto´s gekocht ook bij officiele dealer maar die kunnen niet tippen aan Aeen auto. Groet Benno

We kochten een mooie Audi A8 en kregen een eerlijk bod op onze X5 Patrick doet en maakt waar wat hij beloofd. Auto werd keurig verzorgt afgeleverd. En ja...de koffie is er goed.

Een andere auto koop je niet alle dagen. Na lang zoeken vonden wij een prachtige Mercedes bij Aeen Exclusieve Automobielen in Barneveld. Wij waren verrast door de prettige manier waarop wij in dit bedrijf ontvangen en over de auto geadviseerd werden. Dit prettige gevoel bleef ook na de aankoop en uiteindelijke aflevering. De auto stond te pronken op de afgesproken dag en alles was tot in de puntjes verzorgd. Waarom er zulke hoge beoordelingscijfers over dit bedrijf worden gegeven, begrijpen wij inmiddels ook en wij onderschrijven die ten volle. Fam. E. Eksteen Purmerend

via internet mooie gebruikte auto gevonden bij dit bedrijf bij aankomst trof ik een zeer net e mooi bedrijf aan , mooie ruime showroom werd zeer vriendelijk geholpen , ze hadden echt alle tijd , bakje koffie en een praatje maken uiteindelijk een mooie auto gekocht daar en een prima inruilprijs voor mijn oude auto ik zeg tot de volgende keer bedankt patrick

Dit jaar een auto aangeschaft bij AEEN automobielen. Wat een service daar! Alles, maar dan ook alles is met Patrick te bespreken! Ook de aftersales worden uitstekend afgerond. Na de auto daar te hebben gekocht, kwamen we erachter dat we niet elke aanhanger konden aansluiten. Er moest een verloopstuk komen. Dit eerst gevraagd aan Patrick, geen probleem zei hij. De volgende dag kregen we met de post het verloopstuk! Chapeau!! Bent u van plan een auto aan te schaffen? Ga dan eerst hier kijken, want deze man is betrouwbaar en zeer coulant!