Als je (pas) drie weken na aankoop reclameert over een ontbrekende krik en Aeen stuurt je binnen n paar dagen een nieuwe per post (kostenloos) dan praten we over service! Van harte aanbevolen!

Buitengewoon plezierig. Efficiente en reele afwikkeling. Enthousiaste benadering. Kortom: een verademing!

ook ik sluit mij aan bij eerdere geplaatste berichten ! mooie zaak, Patrick goeie kerel, van mn Porsche stapte ik over op Mercedes C280 3.0 fijne auto. eerdaags ga ik langs voor een kleinigheid nog en zoiezo een bak koffie. ik sluit zeker niet uit dat volgende auto ook bij Aeen vandaan komen. patrick,s uitspraak: eens Mercedes, altijd Mercedes !!

Mooi bedrijf ziet er top uit je word er zeer netjes ontvangen zeer goed behandeld geweldige slk 320 gekocht super toppie toppie.

In 2013 een CLK ingeruild op een jaguar. Eindelijke eens eerlijke betrouwbare mensen, super,echte aanrader.

19 dec 2013 heb ik een Mercedes slk gekocht bij Patrik van Aeen. Ben zeer tevreden over het verloop van de aankoop en nog meer tevreden over de auto. Prettig bedrijf goede koffie en m.i betrouwbaar. Als alles blijft bevallen zoals op dit moment dan kom ik zeker terug.

Wat een top autobedrijf nu mijn tweede auto hier gekocht [SL55 AMG] de service is echt super. Patrick is een op en top vakman weet precies waar hij het over heeft. De service is ook perfect. Vanuit het bedrijf zelf wordt er initiatief genomen om de klant tevreden te stellen. Ik heb veel auto´s gekocht ook bij officiele dealer maar die kunnen niet tippen aan Aeen auto. Groet Benno

We kochten een mooie Audi A8 en kregen een eerlijk bod op onze X5 Patrick doet en maakt waar wat hij beloofd. Auto werd keurig verzorgt afgeleverd. En ja...de koffie is er goed.

Een andere auto koop je niet alle dagen. Na lang zoeken vonden wij een prachtige Mercedes bij Aeen Exclusieve Automobielen in Barneveld. Wij waren verrast door de prettige manier waarop wij in dit bedrijf ontvangen en over de auto geadviseerd werden. Dit prettige gevoel bleef ook na de aankoop en uiteindelijke aflevering. De auto stond te pronken op de afgesproken dag en alles was tot in de puntjes verzorgd. Waarom er zulke hoge beoordelingscijfers over dit bedrijf worden gegeven, begrijpen wij inmiddels ook en wij onderschrijven die ten volle. Fam. E. Eksteen Purmerend

via internet mooie gebruikte auto gevonden bij dit bedrijf bij aankomst trof ik een zeer net e mooi bedrijf aan , mooie ruime showroom werd zeer vriendelijk geholpen , ze hadden echt alle tijd , bakje koffie en een praatje maken uiteindelijk een mooie auto gekocht daar en een prima inruilprijs voor mijn oude auto ik zeg tot de volgende keer bedankt patrick

Dit jaar een auto aangeschaft bij AEEN automobielen. Wat een service daar! Alles, maar dan ook alles is met Patrick te bespreken! Ook de aftersales worden uitstekend afgerond. Na de auto daar te hebben gekocht, kwamen we erachter dat we niet elke aanhanger konden aansluiten. Er moest een verloopstuk komen. Dit eerst gevraagd aan Patrick, geen probleem zei hij. De volgende dag kregen we met de post het verloopstuk! Chapeau!! Bent u van plan een auto aan te schaffen? Ga dan eerst hier kijken, want deze man is betrouwbaar en zeer coulant!

Ik had een probleem met mijn auto. Na een afspraak met Patrick gemaakt te hebben gemaakt, de auto naar de Mercedes specialist gebracht. Het probleem viel onder de garantie en daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Bedankt Patrick.

En toen kwam een belg een auto kopen!! Wat een belg nooit doet is een auto kopen in Nederland! Duurder door taksen, zo ver weg, en, als een Nederlander je niet fopt, is hij het vergeten... allemaal clichés die voor dit bedrijf niet gelden!! De prijs voor mijn Honda S2000 was niet laag, maar wel correct! De auto van 11 jaar ziet er nog net als nieuw uit, en zo rijd hij zelfs! De papieren waren voor Nederland correct, natuurlijk moest dat in België weer anders. Daarvoor hebben we immers de Benelux, maar ook hier werd er zeer goed geholpen! Kortom, perfecte service, super karretje, en een zeer plezierige ervaring om te mogen werken met Aeen!! Dank je wel, en tot een volgende maal! Ludo

Afgelopen jaren een viertal auto\'s aangeschaft bij Patrick van AEEN. En dat is zeer goed bevallen. Ook auto nummer 5 word weer bij Patrick aangeschaft. Prima service mvg Maurice

Super bedrijf ,wordt er zeer goed geholpen door de verkopers.Dit is mijn 3 de auto van dit bedrijf en niet mijn laatste.

Zeer goede aftersales!! Dat er iets stuk gaat, dat kan gebeuren,maar het gaat erom, hoe dit opgelost wordt.

Patrick Oosterveer is een mens met een hart op de juiste plaats. Door omstandigheden, kon ik de auto niet op de afgesproken tijd afnemen. Daar had hij begrip voor en dat kun je toch niet van alle autobedrijven zeggen. Ik ben nu in het bezit van een hele mooie Mercedes B200 Turbo, want op zijn kosten heeft hij de voorbumper ook nog laten spuiten. Omdat ik geen vervoer had heeft hij me zelfs laten ophalen. TOP

Helemaal super en een super service ook daarna nog. Ga zo door patrik. Gr erwin cls

Onlangs een mercedes 280 type E avangarde gekocht en mijn eigen auto van het zelfde oudere type ingeruild, deze deal is heel prettig verlopen, na proefrit ervaren dat auto wat onrustig op de weg lag, hierna heeft patrick de proef op de som genomen en het zelfde geconstateerd, en gelijk de afspraak gemaakt met de garage en de auto rondom in de nieuwe banden gezet voor zijn kosten. Patrick bravo, ik heb een hele fijne auto, en het rijdt zoals je van een mercedes verwacht.

Bedrijfsvoering een 10. Klantvriendelijkheid/service een 10. Mercedes Benz 320 avangarde v 6 aangeschaft, zeer tevreden. Dit bedrijf is een aanrader voor een ieder.

super betrouwbaar bedrijf. moeten andere bedrijven is een voorbeeld aan nemen

Vorige week een mercedes c220 gekocht bij aeen.Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken vriendelijk personeel die weten waar ze over praten ze laten je op je gemak rondkijken en geen enkele vraag is te veel. De inruilprijs van mijn auto was goed en de mercedes werd tiptop en volgens de gemaakte afspraken afgeleverd. Aeen heeft aan mij een vaste klant erbij gekregen Patrick bedankt.

Bij Aeen automobielen een Mercedes C klasse coupe gekocht. De service van dit bedrijf is werkelijk werelds. Mijn volgende Mercedes zal ik zeker bij Aeen automobielen kopen. Aeen automobielen is echt een aanrader!!!

vriendelijke mensen en erg behulpzaam. heb mijn auto gekocht bij hun en heb zeer goede ervaringen gehad met ze! een echte aanrader!!!