Vertrouwelijk en goed georganiseerd bedrijf.

Als je een mooie Mercedes zoekt voor een redelijke prijs, dan moet je echt eens gaan kijken bij Aeen Exclusieve Automobielen in Barneveld. Echt een mooie zaak met een prima eigenaar. Ik ben zeer tevreden met mijn Mercedes. Kwaliteit verkoopt zichzelf.

Woensdag 18 Feb mooie Mercedes E klasse gekocht, zonder garantie. 2 dagen later hoorde ik een raar geluidje als de airco aanstond, ik belde Patrick en hij vertelde mij dat ik gewoon langs moest komen en hij het op zou lossen. Zo gezegd zo gedaan, ik kreeg zelfs voor een paar uurtjes en leenauto mee. Absolute klasse is wat dit bedrijf nastreeft. ik ga hier zeker terugkomen als ik weer een andere auto ga kopen. thx again.

zeer fijn bedrijf waar iedereen zich thuis voelt en welkom is ( in tegensteling tot de stropdassen van de \"erkende\" Mercedes dealers waar ik voorheen kwam.... ) zeer goede service en niets geen opdringerigheid van verkoper Patrick ik heb er nu mijn 3e Mercedes vandaan tot volle tevredenheid

afgelopen vrijdag wezen kijken voor een auto, prettig ontvangen en met een fijn gevoel naar huis. De auto nog niet gekocht maar gaat wel gebeuren binnenkort.

Bij Patrick een prachtige E200 compressor gekocht. Prima contact en de aflevering dik in orde. Later was er een probleempje met een slang alles keurig opgelost. Ik kan het een ieder aanraden om er eens te gaan kijken. Service, klantvriendelijkheid alles voor elkaar, klasse.

Zeer mooi bedrijf man neemt alle tijd. Voor je en is eerlijk heb daar afgelopen zaterdag een zeer nette cls gekocht en ben super tevreden wat deze man aanbied is zo netjes dat heb ik nog nooit zo mee gemaakt alle bedrijven liegen enorm ben zeker 5 keer voor niks ergens heen gereden want de auto zagen er niet uit dus als je een mooie goede auto wil kijk eerst bij deze man heeft ie iets staan wat je zoekt dan zit je goed Patrick toppertje ik zal je iedereen aanbevelen groeten Edwin

Ik heb bij Aeen in februari 2014 een schitterende VW Passat CC gekocht met alles erop en eraan, direct nadat ik de auto gehaald had bleek er een technisch mankement aan de auto te zijn. Na een telefoontje met Patrick mocht ik dit bij de plaatselijke garage in Medemblik laten repareren. Klasse Patrick, de CC rijdt nog steeds geweldig. Aeen heeft hele mooie auto\'s staan en als je exclusief zoekt kan ik je dit bedrijf zeker aanraden.

Aeen top bedrijf met een hoofdletter S, maar dan ook een echt S van SERVICE. Daar waar de klant zich nog echt KONING mag voelen, woorden kom en schieten mij te kort.Ja wat kan ik nu nog zeggen. een pracht Jaguar gekocht en een valse start niet met Aeen maar met de Jaq. Patrick is niet uit het veld te slaan maar heeft gezorgd dat ik een ZEEEEEEEEEEEER tevreden klant ben en hem ten aller tijde zal aanbevelen als een vakkundige en betrouwbare man die zijn woord gestand doet.Natuurlijk kan het nog altijd beter maar degene die Aeen wil overtreffen zal denk ik nog geboren moeten worden. Patrick TOP man je hebt ons gelukkig gemaakt.

Als je (pas) drie weken na aankoop reclameert over een ontbrekende krik en Aeen stuurt je binnen n paar dagen een nieuwe per post (kostenloos) dan praten we over service! Van harte aanbevolen!

Buitengewoon plezierig. Efficiente en reele afwikkeling. Enthousiaste benadering. Kortom: een verademing!

ook ik sluit mij aan bij eerdere geplaatste berichten ! mooie zaak, Patrick goeie kerel, van mn Porsche stapte ik over op Mercedes C280 3.0 fijne auto. eerdaags ga ik langs voor een kleinigheid nog en zoiezo een bak koffie. ik sluit zeker niet uit dat volgende auto ook bij Aeen vandaan komen. patrick,s uitspraak: eens Mercedes, altijd Mercedes !!

Mooi bedrijf ziet er top uit je word er zeer netjes ontvangen zeer goed behandeld geweldige slk 320 gekocht super toppie toppie.

In 2013 een CLK ingeruild op een jaguar. Eindelijke eens eerlijke betrouwbare mensen, super,echte aanrader.

19 dec 2013 heb ik een Mercedes slk gekocht bij Patrik van Aeen. Ben zeer tevreden over het verloop van de aankoop en nog meer tevreden over de auto. Prettig bedrijf goede koffie en m.i betrouwbaar. Als alles blijft bevallen zoals op dit moment dan kom ik zeker terug.

Wat een top autobedrijf nu mijn tweede auto hier gekocht [SL55 AMG] de service is echt super. Patrick is een op en top vakman weet precies waar hij het over heeft. De service is ook perfect. Vanuit het bedrijf zelf wordt er initiatief genomen om de klant tevreden te stellen. Ik heb veel auto´s gekocht ook bij officiele dealer maar die kunnen niet tippen aan Aeen auto. Groet Benno

We kochten een mooie Audi A8 en kregen een eerlijk bod op onze X5 Patrick doet en maakt waar wat hij beloofd. Auto werd keurig verzorgt afgeleverd. En ja...de koffie is er goed.

Een andere auto koop je niet alle dagen. Na lang zoeken vonden wij een prachtige Mercedes bij Aeen Exclusieve Automobielen in Barneveld. Wij waren verrast door de prettige manier waarop wij in dit bedrijf ontvangen en over de auto geadviseerd werden. Dit prettige gevoel bleef ook na de aankoop en uiteindelijke aflevering. De auto stond te pronken op de afgesproken dag en alles was tot in de puntjes verzorgd. Waarom er zulke hoge beoordelingscijfers over dit bedrijf worden gegeven, begrijpen wij inmiddels ook en wij onderschrijven die ten volle. Fam. E. Eksteen Purmerend

via internet mooie gebruikte auto gevonden bij dit bedrijf bij aankomst trof ik een zeer net e mooi bedrijf aan , mooie ruime showroom werd zeer vriendelijk geholpen , ze hadden echt alle tijd , bakje koffie en een praatje maken uiteindelijk een mooie auto gekocht daar en een prima inruilprijs voor mijn oude auto ik zeg tot de volgende keer bedankt patrick

Dit jaar een auto aangeschaft bij AEEN automobielen. Wat een service daar! Alles, maar dan ook alles is met Patrick te bespreken! Ook de aftersales worden uitstekend afgerond. Na de auto daar te hebben gekocht, kwamen we erachter dat we niet elke aanhanger konden aansluiten. Er moest een verloopstuk komen. Dit eerst gevraagd aan Patrick, geen probleem zei hij. De volgende dag kregen we met de post het verloopstuk! Chapeau!! Bent u van plan een auto aan te schaffen? Ga dan eerst hier kijken, want deze man is betrouwbaar en zeer coulant!

Ik had een probleem met mijn auto. Na een afspraak met Patrick gemaakt te hebben gemaakt, de auto naar de Mercedes specialist gebracht. Het probleem viel onder de garantie en daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Bedankt Patrick.

En toen kwam een belg een auto kopen!! Wat een belg nooit doet is een auto kopen in Nederland! Duurder door taksen, zo ver weg, en, als een Nederlander je niet fopt, is hij het vergeten... allemaal clichés die voor dit bedrijf niet gelden!! De prijs voor mijn Honda S2000 was niet laag, maar wel correct! De auto van 11 jaar ziet er nog net als nieuw uit, en zo rijd hij zelfs! De papieren waren voor Nederland correct, natuurlijk moest dat in België weer anders. Daarvoor hebben we immers de Benelux, maar ook hier werd er zeer goed geholpen! Kortom, perfecte service, super karretje, en een zeer plezierige ervaring om te mogen werken met Aeen!! Dank je wel, en tot een volgende maal! Ludo

Afgelopen jaren een viertal auto\'s aangeschaft bij Patrick van AEEN. En dat is zeer goed bevallen. Ook auto nummer 5 word weer bij Patrick aangeschaft. Prima service mvg Maurice

Super bedrijf ,wordt er zeer goed geholpen door de verkopers.Dit is mijn 3 de auto van dit bedrijf en niet mijn laatste.

Zeer goede aftersales!! Dat er iets stuk gaat, dat kan gebeuren,maar het gaat erom, hoe dit opgelost wordt.