Alles perfect geregeld

Heb het heel positief ervaren Goede begeleiding,goede uitleg!

Alles perfect geregeld

Heb het heel positief ervaren Goede begeleiding,goede uitleg!

super !

wat een fijne rijschool, hans stelt je helemaal gerust en legt alles perfect uit. hier ga ik zeker ook lessen voor de auto!

Het was een goede ervaring

Goede uitleg en goede rijlessen. Prettige ervaring met de eerste keer rijlessen en examen bij cbr.

Geslaagd!

Goede uitleg, leuke lessen. In 1 dag geslaagd voor mijn brommer rijbewijs!

Zeer ervaren, prettige en kritische rijschool

Zeer goede rijschool, waar veel aandacht en goed wordt lesgegeven. Dit allemaal onder het kritische oog van Hans, wat ik als zeer prettig ervaren. Zeker een aanrader

Zoals gewend van Verkeersschool Hans Klein

Scooter les gehad & Examen gedaan. Weer prima geregeld!

Top rijlessen gehad!

Super fijne ervaring gehad.

Geweldige rijschool

(ervaring van scooter praktijk in 1 dag) Voordat je op de scooter stapt, krijg je eerst nog duidelijke en nuttige uitleg. Dit laat de rij leraar ook zien. Hierna ga je oefenen met rijden, als je een stuk hebt gereden krijg je uitleg over wat je fout hebt gedaan en hoe je dit beter kan doen. Hij geeft goede informatie en let op belangrijke dingen! Door al deze factoren ben ik geslaagt!

Vertrouwd en deskundig

Ik heb de motorlessen heel erg fijn gevonden. Het voelde vertrouwd en zijn gezonde dosis humor, gecombineerd met zijn professionele blik kon ik erg waarderen.

Super.

Fijne en eerlijke motorlessen bij Hans Klein. Zeker aan te bevelen!

Hans is gepassioneerd, vakkundig en weet mensen goed te coachen.

Motorrijles geven is een belangrijk deel van zijn leven. Hij heeft jaren ervaring en weet mensen goed te coachen.

Zeer goede leermeester..

Legt alles zeer goed uit. Ik zou deze rijschool altyd aan bevelen

top

ik vond het een hele fijne ervaring, hans klein neemt de tijd voor een hele goede en duidelijke uitleg, en je voelt je snel op je gemak bij rij school hans klein!

Betrokken rijschool met vakkundige lessen

Voor mijn A rijbewijs lessen gevolgd bij Hans. Alle examens in één keer gehaald door goede voorbereiding. Altijd ruimte voor maatwerk en lessen goed afgestemd op niveau van de deelnemer. Kleine groepjes (max. 2) met voldoende aandacht en tijd voor een grap tussendoor. Daarnaast is Hans aangesloten bij de KNMV wat zorgt voor een stukje verdieping.

Beste geregeld en altijd oplossingen

Mijn ervaring met verkeersschool Hans Klein is super. Nooit problemen met iets gehad en altijd behulpzaam en vriendelijk. Ik raad deze rijschool zeker aan.

Kwalitatief goed en zeer tevreden!

Ik heb tot nu toe al m’n rijbewijzen bij Hans gehaald (scooter, auto en nu motor). Een correcte en eerlijke instructeur met veel vakkennis (en humor ;) ). Mocht ik ooit nog een rijbewijs willen halen ga ik zeker weet naar Hans!

Goede en leuke les

Gewoon leuke en goedevlesdag met een goed eindresultaat

Goede lessen door een ervaren instructeur

Mijn AVB examen zonder problemen gehaald. De drempel werd hoog gelegd zodat de eisen op het examen meevielen.

Uitstekende motorrijlessen!

Professioneel, doelgericht, veel praktijkervaring en met een goede dosis humor heeft Hans mij richting motorrijbewijs geloodst.

Zeer duidelijke uitleg krijg je. En een hele vriendelijke man!

Uitstekend.

Hans is een bekwame, duidelijke instructeur. Er is tijd voor een gesprek, een keer lachen, maar het motorrijden wordt zeer serieus genomen. Je krijgt niet alleen de standaard handelingen die benodigd zijn voor het examen aangeleerd, er wordt je geleerd hoe je een fatsoenlijke motorrijder wordt en hoe je veilig en toch met plezier deelneemt aan het verkeer. Zowel AVB als AVD in 1 keer behaald, volledig te danken aan Hans. Prettige manier van contact, duidelijk en komt afspraken uitstekend na. Ik kan deze rijschool absoluut aanraden! Nu verder voor de E achter de B. natuurlijk ook weer hier. Hans, bedankt!

Gewoon goed

Aardige persoon

Zeer fijne en duidelijke, constructieve lesgave.

Hans geeft duidelijke en fijne lessen, met goede begrijpbare praktijkvoorbeelden. Constructieve kritiek word op een positieve manier overgebracht (in plaats van "boos of snauwen"). Een kalme manier van lesgeven met een dosis humor. Meedenkend in zowel examens, lessen maar ook het financieel aspect. Een dikke aanrader!

Super leuke rijschool!

Altijd een gezellige maar serieuze rijles gehad bij hans klein!

Mascherelstraat 3

6363AV Wijnandsrade