Vakbekwaam en service !

Geslaagd voor het BE rijbewijs.. Hele leuke lessen handige tips en weetjes gekregen In een rustige ontspannen sfeer. Ik kan niets anders zeggen dan een top ervaring en ik ga met een zeker gevoel de weg op… Hans bedankt je bent een topper.

Super!!!

Hans is een super instructeur. Ik heb het elke rijles naar me zin. En hij legt alles super goed uit. Snap je het even niet kun je het altijd vragen. Hij geeft super goede tips. Die je dan ook kunt gebruiken en het altijd beter gaat als je erna luisterd. Ook is die altijd wel in voor een dolletje. Gewoon een super rijschool. En zeker aan te bevelen.

Altijd leuke en leerzame rijlessen!

Zeer ervaren rijschool die altijd goede lessen geeft.

Geweldige rijschool en instructeur

Hans is een geweldige instructeur. Heeft kennis van zijn vak. Stelt je goed op je gemak en laat je zelfvertrouwen groeien

Uitstekende instructeur

Heb een andere rijschool voor hans gehad die me een deel fouten dingen hebben aangeleerd. Hans heeft de tijd genomen om alles fatsoenlijk aan te leren en klaar te maken

Top rijschool en rij instructeurs

Het is een top rijschool ik heb hier op een fijne manier mijn rijlessen kunnen volgen, het was ook erg fijn dat ze je echt helpen tot de puntjes op de i wat heel fijn is. Deze rijschool krijgt een 10+

Hans fijne gast en goede instructeur!!!!

Heb bij Hans mijn BE rijbewijs gehaald! Had een zwaardere auto gekocht waardoor ik boven het totaalgewicht van 3500 kg kwam gecombineerd. Zodoende dat ik dit papiertje heb moeten halen om weer de caravan te mogen trekken!! Had al heel wat jaren gereden met de caravan, maar Hans heeft me toch nog heel wat nuttige en praktische dingen bijgebracht!!!! Hans bedankt voor de wijze lessen.

Fijn en meedenkend

Fijne manier van les geven en meedenkend aan de planning van de lessen. Open en eerlijk.

Goede lessen

Biedt goede opleiding voor het examen en Hans is een leuke instructeur.

Helemaal toppie

Beste rijinstructeur's die ik heb gehad, alles in 1 x behaald!

Hans is een betrokken vakman, die goed les kan geven.

Hij is een fijne docent die heel goed is in zijn vakgebied. Hij heeft ervaring met vrijwel alle voertuigen.

Super instructeur

Duidelijk en eerlijk. Hele fijne en plezierige manier van lesgeven. Meteen merkbaar dat les gegeven wordt vanuit passie en niet puur voor broodwinning. Uitermate tevreden en kan deze rijschool dan ook alléén maar aanbevelen voor auto en motor.

Gezellig met een duidelijke uitleg

Was op m’n gemak tijdens het rijden, kreeg goede uitleg, persoonlijke aandacht, goede sfeer

Communicatie goed verlopen geeft goeie uitleg en binnen 1 keer geslaagd

Goede begeleiding gehad voor het behalen van mijn BE rijbewijs!

Door Hans goed begeleid en voorbereid op mijn examen BE. Eerlijke feedback en tips gekregen om met mijn examenstress om te gaan. BE in the pocket! Bedankt Hans!

Super leuke en leerzame lessen

Een goede rijschool die echt de tijd neemt om je alles goed te leren zonder je onder druk te zetten.

Neemt de tijd voor je

Super vriendelijk en duidelijk

Goede uitleg

Instructeur doet veel dingen voor dat is er fijn

Hele prettige rijlessen

Bij Hans Klein mijn rijbewijs gehaald en kan er alleen positief over zijn. Instructeur is rustig, flexibel, ervaren en biedt een top service aan. Aanrader!

Fijne, duidelijke en vriendelijke rijschool

Hans geeft duidelijk en op een vriendelijke manier les, met een gezonde dosis aan humor. Met een scherp oog op de zwakke punten, worden de lessen goed "op maat" gemaakt. Hans instrueert ook zelf op de motor, waarbij "voorbeeld doet volgen" een fijne manier is om de klein (en grote) kneepjes van het motorrijden goed te zien. De lessen voelen dan ook niet als "scholing" maar als een leerzame, leuke ervaring.

Gezellig en leerzaam

Ik vond de lessen erg fijn.

Hans legde veel uit en deed het zelf ook vaak voor. Tijdens de rijles was er gelukkig ook tijd voor een praatje.

Fijne en duidelijke lessen!

Iedere les wordt besproken wat goed ging en wat beter moet, aanrader voor motor rijbewijs

Alles perfect geregeld

Heb het heel positief ervaren Goede begeleiding,goede uitleg!

Alles perfect geregeld

Heb het heel positief ervaren Goede begeleiding,goede uitleg!

Mascherelstraat 3 6363AV Wijnandsrade