• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring met de wasboxen!\r\n\r\nDe belangrijke programma’s aanwezig. Geen 20 stuks waardoor je 2 uur aan het wassen bent.\r\nOptie voor velgenreiniger vind ik persoonlijk erg fijn. Haalt net dat laatste beetje vuil weg. Bij veel wasboxen niet aanwezig.\r\n\r\nOp zondag voor €6,- onbeperkt wassen, zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Auto bleek niet geheel schoon, nogmaals erdoor. Top service, zonder er om te vragen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds de opening van Q-Wash in Den Bosch heb ik altijd mijn auto zelf gewassen. Sinds een maand of vier doe ik dat met detail ph neutrale vriendelijke shampoo van chemical guys + wasmitje (blauwe spons met rubberen noppen. En aangezien ik en mijn vrouw samen een auto hebben, was ik ze allebei met de hand. Als je auto je lief is en het geen leaseauto is zou ik hem altijd met de hand wassen. Ik houd de spons altijd schoon tijdens de wasbeurt en heb nog geen enkele keer krassen gehad! De wasboxen bij q-wash zijn prima voor elkaar, maar dat is dan ook mijn mening. Ik heb nog nooit in mijn leven een auto gewassen in de wasstraat hoe goed deze dan ook wordt onderhouden, simpelweg omdat ik dat niet vertrouw voor de lak van de auto.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi A4 Avant. Beschadiging 19\" RS4 wiel 235/35 linksvoor door V-vormige RVS-geleiderollen vlak voor de wielenketting. \r\n\r\nIk wist heel zeker dat dit kwam door deze rollen, omdat de wielen juist hersteld waren, na overname van een ander. Een week later dus schade.\r\n\r\nRemedie; 1/ uitstappen en zelf positioneren; personeel geeft niet voldoende aanwijzingen, en niet bewust van dit feit. Suggestie gegeven dit procedureel te verbeteren; werd helaas anoniem niet opgepakt..:-(\r\n\r\n2/ Geleiderollen aanpassen voor sportieve wielen met lagere wanddikte.\r\n3/ Niet meer door deze wasstraat met auto\'s uit het luxere segment.\r\n4/ Grotere wangdikte toepassen, maar gaat niet met 19\" en 20\"+

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom er al zo vaak nooit geen problemen de jongens zijn vriendelijk en behulpzaam zeer zeker een aanrader jongens blijf zo doorgaan toppie 🖒😎

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf werknemer net in huis, voorbereiding slecht. Velgen niet schoon en wederom krasjes op de bumpers!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik lees hier een aantal beoordelingen van mensen/klanten van Qwash die hun auto wassen in de wasstraat. Aangezien ik hier geen ervaring mee heb, (omdat ik mijn auto namelijk zelf met de hand was) zal ik dat ook nooit doen. Reden hiervoor is: er gaan er tientallen auto\'s voor mij. En er komt altijd een moment dat er een kras op mijn auto komt. De spullen die ik gebruik houdt ik goed schoon (ook tijdens de wasbeurt ). Ik kom er al sinds de opening en zal het ook blijven doen. De wasboxxen zijn gewoon prima in orde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto is altijd netjes schoon als ik door de wasstraat ben geweest \r\nEn de service is goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service en uitermate vriendelijk personeel. \r\nDe auto komt er altijd schoon uit en nog nooit krassen gehad. \r\nTop. Ga zo door

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben door de wasstraat geweest. Gevolg krassen. Aangegeven en moest terugkomen als de bedrijfsleider er was. Terug geweest en hij erkende dat het door de wasstraat kwam. BOVAG formulier ingevuld en gestuurd naar leasemaatschappij. Q-wash aansprakelijk gesteld en nu beweren zijn dat het niet kan en dat de bedrijfsleider nooit heeft erkend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al een paar jaar langs met veel plezier. Proffesionele club. \r\nHeb ook in mijn nabijheid verhalen gehoord dat er mindere ervaringen zijn met schade (lak beschadigd).\r\nHeb nu al paar keer ook meegemaakt dat als wasstraat vuile spots niet goed wegkreeg auto zonder enig probleem opnieuw door wasstraat gehaald kon worden op kosten van Q wash

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb ook schade gehad aan mijn auto, helaas werd hier ook weinig aan gedaan. Zeg maar helemaal niks. Daarbij loopt hun expertise echt achter, zeker qua personeel. Echt slecht dit! Zal er nooit meer naartoe gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben nooit voorstander geweest van een wasstraat. Heb het 35 jaar lang zelf met de hand gedaan. Maar bij Q-wash durf ik met een gerust hart door de wasstraat, zonder bang te hoeven zijn voor krassen o.i.d. En hij wordt echt schoon. Ik heb de rit vanuit Zaltbommel er graag voor over.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een week of 5 geleden is tijdens een was beurt in jullie filiaal in Den Bosch de hele voorruitenwisserarm uitgerukt door de polischmachine.\r\nIk moest bijna smeken totdat men bereid was om over een eventuele oplossing te denken. Een oplossing voor iets waar ik niets mee te doen had. \r\nIk moest 5 keer terugkomen, 3 x een middag vrij genomen van mijn werk tot er een oplossing was gevonden. Naast het feit dat ik mijn auto voor een halfdag moest missen aan de automonteur.\r\nDe oplossing om de kosten van de reparatie (€ 62,-) te vergoeden was niet geaccepteerd. Ik moest genoegen nemen met een waardebon.\r\nNa veel aandringen, omdat ik het geld niet kom missen is mij via de telefoon gezegd dat men uit coulance overweging heeft besloten om € 50 cash te en € 50 aan wasbeurten voor de geleden schade in tijd en geld ter compensatie te restitueren. \r\nEenmaal daar voor de afhandeling van de schade krijg ik te horen op onverschillig en bijna onbeschoft manier dat ik € 50 in cash en € 15 aan een was beurt krijg. Ik was verbaast en had genoeg ervan. \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik lees toevallig de beoordeling van mijn voorganger. Omdat hij waarschijnlijk boos is alles een 1. Lijkt me dat alles wat los zit op een auto er vanaf komt. Was mijn auto al vanaf de opening (zo\'n 3 jaar) en ziet er telkens weer perfect uit. Niet voor niets altijd druk daar. Kinderachtig om op deze manier je ontevredenheid te uiten. Mijn mening: ALLES TOP!!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi dat ik dit nu tegen kom. 2 jaar geleden Schade aan mijn auto gehad. 1700 euro in totaal. En maar zeggen dat alles in orde komt. Niet dus. Want er staat een klein bordje bij de ingang. Eigen risico etc etc. Moet ik dan voortaan mijn spoiler (die over mijn dak is gaan schaven tijdens hun was straat) er van tevoren eraf halen?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een zeer goede wasstraat,al veel wasstraten gehad omdat ik door heel nederland zit.is deze het beste.heel vriendelijk personeel.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was hier altijd mijn auto met een glimlach. Professionele houding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Elke wasbeurt is een uitje! De auto wordt echt schoon, ook vogelpoep en vliegjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ook de velgen worden prachtig schoon. Je hoeft nooit lang te wachten, de prijs is concurrerend met amateur-wasstraten van de benzinepomp en de kwaliteit is vele malen beter. Na afloop van de wasbeurt gratis stofzuigen met super goede zuigkracht, geen gerommel met 50cent muntjes en halfbakken stofzuigers. Echte aanrader!! (en nee, ik heb geen aandelen)

Over Q-Wash B.V.

Filter op Taal