goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zijn tevreden klanten\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede klantvriendelijke service.\r\nSnelle levering van de goederen.\r\nGoede onderdelen, zelfs de gebruikte onderdelen zijn wat je ervan mag verwachten!\r\n
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gebruikte SX4 aangeschaft, no nonsens aanpak.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf PRIMA BEDRIJF\r\nZag een grand vitara staan en was meteen verkocht.uit ervaring wist ik dat het hier wel goed zat,is nu de derde keer dat ik hier kom.\r\nFIJN GEHOLPEN

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een goede service ontvangen: de reparatiegarantie is goed nagekomen, zonder mitsen en maren en het probleem kon op korte termijn worden verholpen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een familielid had al goede ervaringen. Vandaar ook mijn bezoek met gevolg..... Prettig gesprek, proefrit en auto gekocht.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open en tot nog toe betrouwbaar. Weet natuurlijk nog niet voor de lange termijn, mochten er problemen met de auto zijn!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo Tim En Maarten Hartelijk dank voor de service ik ben zeer te vrede over de aan schaft van de Suzuki ignis automaat ook zal ik mensen aan raden om bij jullie een goede auto te kopen . Groet A. Ruijssenaars Zeist

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 100% tevreden!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige mensen in de omgang, geen kletsverhalen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben bij yellowcenter onze 2de auto gekocht en zijn zeer tevreden . Heel erg vriendelijk, denken met je mee , nette prijs voor onze auto die wij hebben ingeruild , het is voor ons een klein uurtje rijden maar hebben dat er graag voor over. Wij komen zeker terug. Bedankt Tim en Maarten voor de goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aanvraag geplaatst op de onderdelenlijn. Al snel had ik een reactie van dit bedrijf. In de email stond ook dat ze het onderdeel ook wilden monteren. Prijs afgesproken en toch nog 15 euro goedkoper.\r\nSuper goed geholpen en vriendelijk personeel. En ook nog eens betaalbaar.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aanschaf en onderhoud van de autos door Yellow Center hebben we altijd voortreffelijke en kundige service gehad. Ik zou dit bedrijf ten alle tijden de hoogste aanbeveling geven.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen al een aantal jaren bij Yellow Center. Altijd tot volle tevredenheid. Ook nu weer. Zeer recent een Grand Vitara gekocht. Ook deze auto rijdt weer super. Een No-nonsens bedrijf met een prettige sfeer, vakkundig personeel en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een Suzuki Kizashi gekocht. Prachtige auto, weinig kilometers. Vijf jaar oud en nog als nieuw. Geweldig rijcomfort. Zeer goed geadviseerd, lange testrit mogen maken. Nog twee nieuwe voorbanden gekregen. Aanrader dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf op 25-03-2016 wezen kijken naar een zeer mooie SX4 die net binnen was.\r\nProef-ritje gemaakt. Hoorde een iets, en dat is tijdens de deal direct vakkundig verholpen.\r\nOnder een genot van kop koffie En een goede deal gemaakt!!!! \r\nMn oude trouwe Suzuki daar ter plekke achter gelaten. \r\nEn met de SX4 naar huis. \r\nGewoon keurige nette behandeling en service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

Industrieweg 40 6651KR Druten