goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede service. Vriendelijke mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf beide verkopers waren super vriendelijk \r\ntoppers!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Makkelijk bereikbaar, komen de afspraken na en prima prijs / kwaliteit verhouding.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super klantvriendelijk bedrijf met goede ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Versnelling bleef in de 2e steken en was niet meer met de versnellingspook in een andere stand te krijgen. Auto werd thuis opgehaald, gerepareerd en weer thuis afgeleverd.\r\nIk ben professioneel en klantvriendelijk behandeld en het euvel werd verholpen tegen een aannemelijke prijs. Super.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen in al die jaren met dit bedrijf zijn alleen maar uitstekend! Goede service, deskundig en betrouwbaar! Ik ben nooit teleurgesteld dus blijf ik bij hun komen voor de onderhoud van mijn auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vrijdag onze gekochte Suzuki Swift sport opgehaald.\r\nDe 4e auto inmiddels hier gekocht dus dat zegt veel.\r\nBen dus een vaste klant en dus ook zeer tevreden.\r\nPrima zaken gedaan weer met Tim.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo Yellow Center mijn Suzuki Ignis verleden gekocht een prima auto en ik ben klant vriendelijk ontvangen ,nu had ik een afspraak voor een grote onderhoud beurt en Apk ook een leuk en fijn personeel ook weer netjes behandeld door Berry en zijn collega,s en ook een nette prijs super jongens

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring!\r\nIk ben een enthousiaste Suzuki bezitter en ik merkte dat ze veel deskundigheid hebben op het gebied van Suzuki.\r\nBovendien vriendelijk en goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service is erg goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aanschaf gebruikte auto nette service zeer vriendelijk en deskundig prima bedrijf beveel ik zeer aan

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, snelle afhandeling.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima te woord gestaan. Vlotte afhandeling.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht, Zeer netjes geholpen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een afleverbeurt kost bij dit bedrijf 349 euro. Op de vraag wat er bij een afleverbeurt allemaal gedaan wordt, antwoorden de verkopers nogal onduidelijk. De auto wordt gepoetst, olie en oliefilter worden vervangen en er wordt voor gezorgd dat de auto weer 15.000 km zonder onderhoud rijden kan. Na de proefrit gaf ik aan dat de auto misschien opnieuw uitgelijnd diende te worden, omdat hij iets naar links trok. Bij aflevering konden ze me niet vertellen of dat inderdaad gebeurd was.\r\nOndanks die onduidelijkheid zijn het vriendelijke en gastvrije mensen die handelen in een merk wat een erg betrouwbare reputatie heeft.\r\n\r\nAls u hier een auto ziet staan die uw interesse heeft, kan het geen kwaad even (vooraf te bellen en) langs te gaan. Vandaar dat ik het bedrijf aanbeveel.

Beste Pepijn, Vervelend dat het niet duidelijk was, maar laten we het houden op mis-communicatie! Mocht u nog vragen of opmerkingen, dan kan je altijd contact met mij opnemen!! Mvrgr Tim - YellowCars

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben trouwe klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren DE garage voor mij!\r\nvriendelijke mensen, goede service, en nette prijzen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf laagdrempelig, sober maar effectief. Spreekt me wel aan.\r\n\r\n\r\n