Een erg persoonlijke benadering en eerlijk advies. Conditie van de te kopen wordt goed gedeeld inclusief historie. Goed verzorgd bij aflevering en marktconforme inruilprijs. In deze periode alles Coronaproof. Warm aanbevolen.

Een geweldige Garage

Ze staan altijd voor ons klaar wat er ook mocht zijn. Grote Beurt kleine beurt lampen apk lekkages banden leenauto niets is teveel auto ophalen.

Betrouwbaar

Ik heb een jaar geleden een Hyundai Tucson gekocht bij het autobedrijf Jan de Krijger. Ik heb er 14000km meegereden en op vakantie geweest in zuid spanje. Het enige wat ik gedaan heb is getankt. Ik woon in Bergen op Zoom en heb de auto laten keuren en het enige wat stuk was gegaan is het achtuitrijschakelaartje. Dus fantastisch.

Afspraak gemaakt voor APK grote beurt. Uitgelegd op de factuur wat er gebeurt is. Gebeld toen de auto klaar was. Prima gegaan.

Vakkundig en klantvriendelijk zonder poespas in een open sfeer.

De aanschaf en de administratieve afwikkeling hiervan is vlot verlopen. Onderhoudsbeurt en een noodzakelijke vervanging van onderdelen vooraf klantoverleg. Geen verrassingen achteraf.

klantvriendelijkheid ten top

wederom een prima service voor de reguliere onderhoudsbeurten van onze auto's en gelijktijdig wisselen van de banden

Een heel goed en betrouwbaar bedrijf

Ik zie Autobedrijf Jan de Krijger als een goede garage, die de klant ook waar biedt voor zijn geld. Als klant wordt je er goed geholpen. En je koopt ook echt waar voor je geld. Daarnaast is de service bijzonder goed.

Geweldig!

Eerlijk, professioneel, kwalitatief en op behoefte aansluitend.

Vriendelijk.

Vriendelijk geholpen.

Snelle deskundige hulp

Zoals altijd weer snel en goed geholpen. De prijs is netjes. Enige minpunt vind ik dat er iedere keer weer vieze voetstappen op mijn vloermatten zitten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede medewerking om afspraak te plannen\r\nAltijd indien nodig vervangend vervoer\r\nMeld eventueel meerwerk\r\nKortom goede en vriendelijke service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen met kwaliteitswerk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en deskundige service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen afspraken altijd na, prettige klantvriendelijke bediening, flexibel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage , deskundig, klantvriendelijk, en niet te duur!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en persoonlijke service. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik word hier altijd zeer netjes (en snel!) geholpen. Men staat je altijd netjes te woord en de wagen wordt altijd in een nette staat teruggegeven! De prijs kwaliteit is ook uitstekend, ik heb nooit het gevoel dat ik teveel moet betalen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima aardige mensen goed advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen voor keuring auto en kleine beurt. Een kleinschalige garage die een goede kwaliteit levert!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal super.