We werden goed geholpen bij het afleveren van de caravan

Gastvrij Professioneel

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Goed geholpen echt iedereen heeft verstand van zaken

Onze caravan werd afgeleverd door Jan Vriendelijke vent met een open uitstraling Van het laten zien hoe alles werkt tot de ferme handdruk met een kadootje een prettige ervaring Ook degene in de winkel die ons de disselsloten demonstreerde ter zake kundig Ook degene die hem ons verkocht aardig en kundig

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Bij aankoop caravan geweldig geholpen!

Bij afhalen caravan ondanks hitte zeer deskundig en vriendelijk geholpen.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Campo gebruikt bij bemiddeling verkoop onze camper. Besluiten je camper te verkopen maar hoe nu verder? Wij wilden op een snelle en betrouwbare manier onze camper verkopen. Geen gezeur voor ons maar ook zekerheid voor de koper. Daarom contact gezocht met Campo over bemiddeling bij de verkoop. Na een reëel bod hebben wij besloten om het via Campo te laten verlopen. De camper is bijzonder snel verkocht en alles is op een zeer prettige manier verlopen. Ik wil Campo zeker aanbevelen voor bemiddeling bij aan of verkoop van camper of caravan. Gert Lamberts

Gewoon topbedrijf!

Het slot van onze caravan was stuk. Met 2 man op zoek naar oplossing, binnen half uurtje opgelost. Nieuwe cilinder voor in de deur, met gelijksluitende sleutel. Kosten; service van de zaak. Wij worden altijd fijn geholpen bij Cambodja. Of het een verkoper is, iemand in de werkplaats of in de winkel...het maakt niet uit...iedereen bij Campo brengt ons in vakantie stemming. Gr Olav

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Meneer was erg enthousiast en heeft ons alles goed uitgelegd in de caravan.

Super goed.

Ze denken met je mee en leveren goede service.

Teleurstelling allom

Knaus 500 EU sport gekocht in Augustus 2021 deze is uiteindelijk veel te laat afgeleverd met ontbrekende onderdelen. Communicatie hopeloos en de klant wordt totaal niet op de hoogte gehouden over afleveren data van de dure caravan. De ontbrekende onderdelen moesten door mij geconstateerd worden bij aflevering. Kwaliteitscontrole nul van Knaus en Campolife. Door de late aflevering was het extra verwarmings element niet direct nodig en andere ontbrekende onderdelen heb ik zelf opgelost om toch op vakantie te gaan. Na de vakantie 3 maanden later heb ik zelf maar eens contact opgenomen voor de herstel werkzaamheden, maar verwarming element Truma nog niet binnen. (De Wit/Obelink allemaal hebben dit op voorraad).

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Wij zijn in contact met de klant getreden en hebben uitgelegd dat het artikel via de fabrikant zelf verkregen moet worden vanwege de garantie afspraken met de fabrikant. Daarnaast zullen wij de komende tijd de klant beter op de hoogte gaan houden van de status.

super service van winkel

Bij aankoop caravan zat er ook een voortent bij . Bij controle voor vakantie bleken er tentstokken te missen Wij zaterdag er heen om het te regelen, ze hebben deze ontbrekende stokken niet in de winkel maar we gaan woensdag op vakantie, De mensen hebben van alles bij elkaar gezocht en aan te passen en vermaken om het te regelen zodat we de juiste stokken mee konden nemen ,,,,, 200% dank hiervoor Met vriendelijke groeten Peter Kievit

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Zeer goed behandeld tijdens en na de koop van een caravan

Allereerst troffen we een kundige en enthousiaste verkoper en bij de aflevering van onze nieuwe caravan uitgebreide instructies over het hoe waar en waarom door Jan. Een goed bedrijf.

uitstekend geholpen

We zijn heel vriendelijk geholpen. Zowel met het uitzoeken van een nieuwe voortent als met het ophalen. Zo komen we nog eens terug!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Het ware kampeergevoel ervaar je bij Campolife.

Bij Campolife is het personeel heel klantgericht: je wordt vriendelijk ontvangen en geholpen. Er heerst een heel open en prettige werksfeer. Het valt op dat het team over veel vakkennis beschikt en dat graag met je deelt. Opvallend is ook dat de winkel heel goed gevuld is met een breed assortiment aan artikelen, dat daarnaast heel overzichtelijk en netjes is uitgestald. Hier vind je wat je zoekt. Daarnaast kom je verrassende nieuwe producten tegen. Complimenten aan het team van Campolife, zowel aan de kampeershop, caravanverkoop en werkplaats!!!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Geweldig, een hele dikke pluim

Wat een prima service zeg Campolife ! Ik kwam terug met mijn Dometic campingtafel. Hiervan liet het bovenlaagje los. In mijn veronderstelling had ik deze tafel in het voorjaar van 2021 gekocht. Bon was kwijt. Uit het systeem bleek dat ik de tafel al in 2020 gekocht had. Garantie was officieel verstreken, maar ik kreeg zonder probleem gewoon een hele nieuwe tafel mee. Wat een service! We komen hier al jaren als klant en dat blijven wij ook zeker doen. Goed werk Camolife. Van ons een dikke 10 voor de service.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Informatie en verhuur

Tevreden klant

Wij hebben vorige week een Eriba Pan gekocht bij Campolife. Er werd duidelijk gezegd wat de vraag prijs was en wat wij voor dat geld konden verwachten. De deal was snel gemaakt en vandaag hebben we hem opgehaald. Wij zijn er erg blij mee, ook omdat we weten dat de vraag prijs een stuk hoger had kunnen zijn.

Caravan later geleverd

Wat was de teleurstelling groot toen we onze in oktober nieuw bestelde Fendt Saphir niet meer voor de meivakantie en zelfs niet voor de zomervakantie geleverd kregen. We voelde ons door een matige communicatie niet netjes behandeld. Na een een goed gesprek met directie, is Campo met een zeer nette oplossing gekomen. We zijn op pad geweest met een door hun beschikbare jonge caravan (knaus 460 sport uit 2017) en we hebben afgesproken de opnaamstelling uit te stellen tot volgend jaar. Hierdoor geen kosten aan stalling en verzekering. We hebben een super vakantie gehad van drie weken Dordogne en zien enorm uit naar volgend jaar. Dank team Campo voor de geboden service!

Prima service!

Fijne kampeerwinkel/caravandealer. Goed advies en goede service. Zowel in de showroom als in de kampeershop/werkplaats Prima assortiment.

Geweldige service

Wij hebben 5 jaar geleden een caravan gekocht en nu 5 jaar later na geweldig ervan genieten te hebben werd het tijd voor een andere en hebben we weer een geweldig mooie caravan gekocht hier. De ontvangst en de vriendelijkheid waarop je ontvangen en behandeld word heeft de doorslag gegeven!

Top zaak

Zeer klantvriendelijk personeel. Heel behulpzaam. Nette prijzen. En een goede werkplaats. Ik kom hier graag en vaak want ze hebben een groot assortiment l.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Kampeershop

Super geholpen. Kopen van een caravan is bij Ted van der Velden is een feestje.

Kopen is een feestje.

Geweldige service!

Bij aflevering werden wij keurig geholpen door Jan. Hij heeft alles tot in de kleinste details uitgelegd hoe de caravan werkt zodat wij met een fijn gevoel op vakantie kunnen!

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

geweldige service en persoonlijke aandacht

Op onze eerste vakantiedag weigerde de mover dienst. Gelukkig konden we langs komen; motoren stonden vast. Manager Gerard Berkhof vond het onverantwoord om ons zo naar Italië te laten gaan. Caravan op de brug en de complete mover gedemonteerd, zodat wij toch diezelfde dag nog op vakantie konden. Geweldig ! Ondertussen werden wij goed verzorgd, stoeltje in de schaduw en zelfs een ijsje. De mover zou worden opgestuurd naar de fabriek. Na onze vakantie caravan gebracht en na 2 dagen weer opgehaald mét mover, die onder garantie was gerepareerd. Onze complimenten voor het werkplaatsteam en de uitstekende service.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Prima service bij de werkplaats

Bij schade aan onze caravan worden wij altijd naar alle tevredenheid geholpen.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Werkplaats / technische dienst

Complimenten zeker voor de medewerkers van de werkplaats

In de 1e week van juni 2022 zou onze nieuwe Knaus caravan bij Campolife binnen komen en 30 juni aan ons worden afgeleverd. Echter kwam de productie in Duitsland in de vertraging en werd onze caravan uiteindelijk 20 juli aan ons afgeleverd. Duidelijk geval van overmacht. Op vrijdag 15 juli kwam de caravan aan bij Campolife en direct op maandag is men in de werkplaats begonnen. Standaard afleveringswerkzaamheden, monteren Omnistor, monteren mover, monteren fietsendrager en plaatsen extra stopcontacten. Woensdag 20 juli 2022 om 12.00 uur konden wij onze nieuwe aanwinst in ontvangst nemen. Er is in een zeer korte tijd enorm veel werk verzet in de werkplaats waarbij het op dinsdag ook nog eens 38 graden was. Medewerkers van de werkplaats, de mensen functionerend op de achtergrond, willen wij hierbij onze complimenten overbrengen. Dan jullie wel.

Zeer goede service

We hebben een Dethleffs caravan gekocht. Hij was er op het afgesproken tijdstip. Alles werd goed uitgelegd. Er zijn ook duidelijke instructie filmpjes. Na een paar keer kamperen moest recept gesteld worden. Dat is keurig opgelost.

• Met welke afdeling heeft u contact gehad? Verkoop camper en caravans

Handig dichtbij onze camping in Zeeland

Vanwege de warmte hadden we snel een airco nodig voor de caravan. Vanaf de camping in Zeeland is Campolife niet zo heel ver dus daar heengereden. Prima geholpen in hun kampeerwinkel met een goede oplossing, een mobiele airco in het raam.

Langeweg 1 A

3274 LZ Heinenoord