goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne rijschool waar je snel en zonder teveel te betalen je rijbewijs kan halen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring. Mooie nieuwe motoren.\r\nGoede uitleg. Neemt rustig de tijd voor je.\r\nErg fijne eerlijke rijinstructeur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool. Leuke en vooral erg leerzame lessen gehad. Zeker aan te raden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig en bovenal zeer leerzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring fijne rijschool. Staat altijd klaar voor de klanten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een docent van GOUD!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne en gezellig lessen heb ik gehad! Ik hen in één keer geslaagd!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind Rijschool Nieuw Haarlem een super goed bedrijf. Ik zie duidelijk dat Rachid zijn werk echt leuk vind en een goede connectie maakt met zijn klanten. Hij is duidelijk en eerlijk. Ik heb mijn motor rijbewijs gehaald binnen een maand.