5 jaar geleden mijn autorijbewijs bij Rachid gehaald. Dit jaar besloten om opnieuw bij Rachid aan mijn motorrijbewijs te beginnen. Dit was niet zomaar een keuze want vanaf mijn woonplaats naar de rijschool is het 20 minuten rijden... Gelukkig was het een weloverwogen keuze want ik heb zowel mijn AVB als mijn AVD in één keer gehaald. Rachid is namelijk een zeer ervaren rij-instructeur die goed overweg kan met mensen waarbij hij beschikt over grote dosis aan mensenkennis. Dat zie je allemaal terug op de manier hoe hij zijn lessen voorbereidt en geeft.

Motorrijbewijs binnen 3 weken behaald Zeer deskundige instructeur.

Deze rijschool heeft een zeer persoonlijke aanpak. Er wordt hard gewerkt om het beste uit de leerling te halen. Kwaliteit en prijs zijn goed in balans.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb leuke en goede lessen gehad!

Snel, makkelijk en genoeg ondersteuning waar dat nodig is. Top rijschool!

Goede rijschool met goed modern materieel en een uitstekende instructeur. Dankzij Rachid ben ik in één keer geslaagd voor mijn AVB en AVD examens.

Ik zag een collega aan komen rijden op de motor en ik dacht met weemoed terug aan mijn brommer tijd ( Honda SS50) waar ik op reed in mijn jeugd. Met een drukke baan en gezin herinnerde ik mij de vrijheid die ik had op de brommer. Ja! Ik ga mijn motorrijbewijs halen! Maar waar ga ik dat doen? Het internet is een prima plek om eens rond te kijken. Veel rijscholen hebben simpele websites en niet echt veel info. Ik kwam dus rijschool nieuw haarlem tegen en dat zag er goed uit. Even gemaild en een proefles aangevraagd. Rachid , de instructeur, heeft mij meegenomen naar een rustige plek en ik ben wat rondjes gaan rijden. Ik vond het leuk en wilde door. Ik heb de keus gemaakt om met Rachid te blijven vanwege zijn gezellige karakter, zijn inzicht en professionaliteit. Met de lessen voertuigbeheersing begonnen en met veel oefenen en tips klaargestoomd voor het examen. Het leuke is dat je zelf van de rijschool naar de oefenplek rijdt en dus het gevoel van motorrijden blijft ervaren. Rachid is een gezellige, sociale maar strenge instructeur. Als het goed gaat hoor je dat, doe je dingen (herhaaldelijk) fout dan hoor je dat ook! En zo moet het. De rijlessen op de weg doe ja na het examen voortuigbeheersing. Dit is het leukste. Lekker rijden. Daar krijg je via een oortje instructies waar je naar toe moet, waar je op moet letten en wat je niet moet doen! Ik ben goed klaargestoomd voor het examen. Rachid evalueert elke les en dat is perfect. Ik heb mij daardoor kunnen voorbereiden op de volgende les. (Kijken! afstand houden). Motorpak, handschoenen, helmen en regenkleding ligt op de rijschool ter bruikleen. Ik heb een geweldige tijd gehad. Elke les was een feestje! En in 1 keer geslaagd! (AVB, theorie en AVD) Rachid, bedankt man!

Rachid is een leuke instructeur hij legt alles goed en gedoseerd uit. In een keer geslaagd👍

Zeer fijne rij-instructeur, bereidt je goed voor op het examen.

Rachid geeft super goed les en is relaxed in de omgang. Geduldig, flexibel, positief ingesteld en sluit aan op wat je nodig hebt. Motir rijbewijs in 1 keer gehaald.

voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring was top. in 1 keer geslaagd en goed les gekregen. ik ben super blij dat ik mijn examens heb gehaald.

een goede rij oplijding genoten bij deze rijschool veel plezier gelest in een keer mij avb en avd gehaald.eerlijkheid en veel overleg zo dat de kosten ook laag bleven.

Top rijschool en veel deskundigheid voor een redelijke prijs. Zeker een aanrader! 2 jaar geleden me autorijbewijs en nu me motorrijbewijs gehaald, beiden in 1 x.

Ik heb hele goede ervaringen met deze rijschool. Rachid is heel aardig heel geduldig legt alles goed uit.

Top rijschool! Goede begeleiding en mooie afwisseling tussen gezelligheid en hard werken. In 1 keer mijn rijbewijs B gehaald. Super bedankt Rachid!

1 van de meest deskundige rijscholen die ik ken. Zowel mijn A2 als mijn A rijbewijs behaald in een zeer korte periode. Had dit niet waar kunnen maken zonder deze rijschool. En daarom zeker een aanrader voorzowel nieuwkomers als gevorderden. Petje af rijschool nieuw haarlem!!!!

Erg fijne instructeur, geduldig en duidelijk. Kan snel terecht voor lessen en heeft veel examendatums aan te bieden.

Een onwijs fijne rijschool om je rijbewijs te halen. De instructeur weet waar hij over praat, en je rijdt ook nog eens op splinternieuwe motoren. Ik heb mijn rijbewijs in exact 14 dagen gehaald. Super blij mee. Rachid bedankt voor alles, je bent een topper!

Rachid heeft veel geduld, humor en geeft les met veel plezier! Zeker een aanrader als je je (motor)rijbewijs wilt halen !!

Top rijschool!!

Een hele fijne en goed rijschool die ik graag aan vele beginnende motorrijders zou willen aanbevelen. In een korte tijd heb ik hier mijn motorrijbewijs kunnen behalen. Rachid geeft op een goede en kundige manier les. Er wordt een goede balans gehouden tussen plezier maken en goed leren motor rijden.

Ik heb in een maand tijd mijn motorrijbewijs gehaald.. alle examens in 1 keer! En dat allemaal door de goeie en gezellige begeleiding van Rachid. Ging elke les met veel plezier naar hem toe! Behalve die ene keer met de regen .. heb behoorlijk regenangst maar daar hielp Rachid me goed door heen.. altijd positief maar toch direct en duidelijk! Rachid nogmaals dank van alles!