Fijne rijschool met leuke leerzame lessen

Ik heb met plezier bij autorijschool blonk rijles gehad. Lessen waren altijd leuk en er werd echt tijd genomen voor mij. Duidelijke uitleg waardoor ik snel het rijden onder de knie had. Heel veel geleerd maar bovenal altijd gezellige lessen gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Per les aan de slag met een aantal onderdelen. Als het onderdeel goed is afgerond met de volgende aan de gang. Hierdoor ontstaat er structuur en weet je zelf hoever je bent
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Goed, duidelijke communicatie
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Lessen op maat

Waren goede lessen ik heb veel geleerd en me rijbewijs in 1 keer gehaald.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Prima
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Omdat ik esther al kende

Leuke leerzame lessen die goed aansluiten aan de behoeften van de leerling

Ik heb mijn tijd bij Autorijschool Blonk als zeer prettig ervaren. Naast de duidelijke uitleg en goede ondersteuning is het persoonlijk contact met Esther altijd warm en gezzelig geweest. Esther zoekt bij elke leerling de beste manier van begeleiding wat ervoor zorgt dat iedereen zich op zijn/haar gemak voelt en het beste eruit haalt!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Zorgvuldig opgesteld om het beste resultaat te krijgen
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Supergoed, aanpassingen worden optijd doorgegeven en de planning is altijd duidelijk.
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Autorijschool Blonk werd mij aangeraden door een oud leerling.

Super leuke vrouw die echt de tijd neemt om alles goed uit te leggen!

Leuke en leerzame rijlessen!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Leert je alles aan op een goeie manier en je eigen tempo.
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Goed!
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Omdat het een rustige vrouw is.

Een hele goede rijschool die goed kijkt naar je kwaliteiten en te leren punten.

Ik zou iedereen rijschool Blonk aanbevelen. Mijn onzekerheid heeft het mij niet makkelijk gemaakt, maar dankzij Esther haar geduld heb ik toch mijn rijbewijs gehaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed. Je loopt rustig alles door van begin tot eind. En als je iets minder goed begrijpt ga je daar later nog eens op in.
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? De communicatie verloopt altijd heel goed. In de auto en via de telefoon. Als er iets wijzigt altijd op tijd.
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Via een collega goede verhalen gehoord.

Erg fijne rijlessen gehad!

Esther heeft mij uitstekend begeleid naar en over de eindstreep—erg fijne, informatieve en gezellige rijlessen waarin zij mij vooral veel vertrouwen gaf en mij enorm op mijn gemak stelde.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Esther houdt rekening met het het kunnen van de leerling en vraagt ook wat de leerling graag wil oefenen/bijschaven.
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Uitstekend
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Mijn broer heeft zijn rijbewijs hier gehaald en ik nu ook!

Goede en duidelijk rijlessen bij een persoonlijke rijschool

De rijlessen bij Autorijschool Blonk zijn mij goed bevallen. De structuur die Esther Blonk hanteert is over het algemeen helder, waardoor het een duidelijk proces van A tot Z wordt. Daarbij wordt er van je verwacht dat je zelf ook duidelijk aangeeft wat je wensen en doelen zijn, zodat je gezamenlijk tot het eindpunt komt. Esther heeft veel verstand van zaken en neemt dan ook graag de tijd voor haar leerlingen om zaken op een goede manier uit te leggen. Dit betekent dat je in sommige lessen soms iets meer praat dan rijdt, maar uiteindelijk is dat alleen maar voor het goede doel.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Helder. Al had ik na les 5 nog weleens willen vernemen wat het lestraject was. Daar zat echter ook een stukje eigen initiatief in (zelf aan Esther vragen hoe het programma er de komende tijd uitzag).
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Over het algemeen goed. Je werd op tijd op de hoogte gebracht van eventuele wijzigingen in je rijschema. In m'n geval werd er alleen wel af en toe wat aangepast in de rijdagen en tijden, wat soms bij mij voor wat regelwerk zorgde. Gelukkig dat ik dat allemaal kon passen in m'n agenda, maar als je een baan of opleiding volgt waar dat wat minder gemakkelijk kan, dan raad ik aan om daar duidelijk afspraken over te maken. Gelukkig is Esther tot grote hoogte flexibel met haar mogelijkheden.
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Werd mij aangeraden door een kennis. Esther is gespecialiseerd in m'n mensen die angst hebben om de weg op te gaan. Ik vond het belangrijk om bij zo'n iemand rijlessen te volgen.

Goede lessen het helpt erg dat ik het op mijn tijd en manier kan doen.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Goed
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Omdat ik haar ken en dat het me een goede rijschool leek

Fantastisch!!

Ik heb mijn rijlessen bij Esther Blonk als zeer prettig ervaren. Ze leert je veilig rijden in het verkeer op een leuke manier. Ze heeft veel geduld en humor. Mede door Esther Blonk ben ik in 1keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Leren rijden bij Esther Blonk is zeker een aanrader!!!

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Op maat
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Zeer prettig je kan haar altijd een berichtje sturen en krijgt vaak snel reactie
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Goede referenties

Goed en begrijpend

Goede samen werking en voel me veilig

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Heel goed
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Heel goed
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Voor de uitleg en. goede gesprekken en goede uitleg

Uitstekend geholpen met een volledige reset

Na meerdere pogingen om het rijbewijs te halen, heb ik besloten om een andere rijschool te proberen. Een paar mislukte examens zorgde wel voor een paar krasjes in het zelfvertrouwen op de weg. Eshter heeft me hier geweldig mee geholpen, waardoor ik steeds meer in mijn eigen rijvaardigheden kon gaan geloven.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Het gebruik van de tablet om situaties en handelingen uit te leggen was totaal nieuw voor mij maar dit hielp enorm.
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Heel goed, als een les noodgedwongen verplaatst moest worden werd dit altijd via de whatsapp op tijd doorgegeven.
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Mijn oma had veel goede verhalen over deze rijschool gehoord en zodoende heb ik me aangemeld.

Goed overleg

Prettig overleg gehad over de invulling van de lessen

Beste Olaf, Fijn om een open en constructief gesprek gevoerd te hebben via de email. Dank je wel voor review! Met vriendelijke groet, Esther Blonk

perfect, zeker aan te bevelen

Super ervaring! Gezellige leuke rustige vrouw die je op je gemak laat voelen!

goede service, goed behandeld

Een Rijschool met ongedwongen sfeer en die je alles rustig uitlegt en zo nodig voor een tweede keer. Ook veel humor voor het vak.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb positieve ervaringen met dit bedrijf. Er wordt gebruik gemaakt van een goed programma. De fases die je doorloopt zijn erg overzichtelijk en handig. Het is erg goed dat er een uitstapje wordt geregeld naar een drukkere stad (Zwolle).

perfect, zeker aan te bevelen

Top begeleiding, enthousiaste en prettige rij instructeur. In 1x geslaagd.

perfect, zeker aan te bevelen

Goed, ter zake kundig. Professionele instructeur, goede kennis van autisme. Altijd goed in de communicatie én afstemming.

goede service, goed behandeld

Esther is een lieve vrouw met veel geduld. Ze neemt echt de tijd om nieuwe lesstof uit te leggen. Bij haar stap je met rust achter het stuur.

perfect, zeker aan te bevelen

Dankzij Esther kon ik mijn rijbewijs halen. Ze heeft een methodische manier van leren waarbij je heel duidelijk weet wat je moet doen om succes te kunnen boeken. Ze is bovendien geduldig en aardig, en bij haar voel je je op je gemak gedurende de lessen. Dank je Esther!

Dank je wel Penny 😊

goede service, goed behandeld

Hele leuke en leerzame lessen!

Dank je wel Sanne 😊

perfect, zeker aan te bevelen

Een communicatie goede en rust uitstralende instructrice. Weet op elke vraag een logische en verklarend antwoord te geven. Bovendien is het erg handig dat ze bij haar uitleg vaak gebruik maakt van een tablet, om zo elke mogelijke situatie uit te beelden. Echter zouden sommige dingen wat eerder benoemd kunnen worden, zoals uitleg over links of rechts afslaan. Kortom: duidelijke uitleg en een rustige houding maken deze rijlessen het zeker waard!

Dank je wel voor je feedback Rico, dit houdt mij ook scherp 👍

goede service, goed behandeld

Instructeur blijft rustig en geeft feedback op de lesprestatie.

Over Autorijschool Blonk

Bij Autorijschool Blonk sta jij als leerling(e) centraal. Mijn doel is om jou zó op te leiden dat je een bovengemiddelde kans hebt om in één keer voor het rijexamen te slagen. Het gebruik van de digitale vorderingenkaart zorgt voor behoud van motivatie. Er wordt een heldere lesmethode gebruikt. Lesgeven gebeurt op een rustige, gezellige, relativerende manier. De opbouwende kritieken zijn gericht op je handelen en nooit op je persoon. Elke situatie weet ik om te buigen naar een positief gegeven waarin je wat geleerd hebt! Ik heb aantoonbaar gespecialiseerde kennis en zeer ruime ervaring in het begeleiden van ASS en AD(H)D, faal- en rijangst als ook diverse andere medische aandoeningen.