Duidelijke stapsgwijze lessen.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Stapsgewijs
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Duidelijk/begripvol
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Aangeraden door familie

heeft mij geholpen het rijbewijs in 1 keer te halen

sociaal en vriendelijke docent. strikt wanneer het nodig is. voelde mij de hele les gemotiveerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? gestructureerd
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? direct en efficiënt
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? de persoonlijke behandeling en ervaring met autisme

Leerzaam

Ongeveer 2 jaar geleden was ik met mijn rijlessen begonnen bij rijschool Blonk. In die tijd heb ik veel geleerd en uiteindelijk mijn Rijexamen voor de automaat dit jaar gehaald incl. Mijn rijbewijs. Bedankt Esther voor de leuke tijden en het voorbereiden voor het praktijk qua verkeer.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Nee
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Kan gemakkelijk via WhatsApp
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Omdat het mensen met ASS en ADHD kan helpen met rijlessen.

Zeer prettige rijschool met goede begeleiding

Ik heb mijn rijlessen als erg fijn ervaren. De lessen van 60 minuten zijn fijn omdat je zo lang genoeg de tijd hebt om verschillende dingen te oefenen. Daarnaast is de begeleiding van Esther erg goed. Ik heb mijn rijlessen als zeer fijn ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Een goede afwisseling tussen stukjes theorie en daarna met de uitgelegde theorie aan de slag.
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Dit ging altijd erg goed.
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Ik kende Esther al waardoor het voor mij vertrouwd voelde, en na een prettige proefles wist ik dat ik me bij Autorijschool Blonk goed op mijn gemak voelde.

20 lessen

ze is een zeer geduldige trainer

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed regelen
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? praat geduldig
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? omdat ze goed is

Fantastic!

Esther is very knowledgeable, very clear in instruction and very patient with explanation. I felt safe driving with her and learning from her, I came from a “complete disaster” to a “comfortable driver”, all because of her help. Besides her English is really great! I recommend!

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Good
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Good
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? They offer English class

Heel erg fijne rijopleiding

Esther is een hele fijne geduldig vrouw die erg het erg goed beheerst om dingen uit te leggen op de manier die bij je past.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Erg fijn stap voor stap
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Erg goed
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Vanwege mijn ASS en faalangst

Hey Jens, Wat supergaaf dat je deze recensie achterlaat! Dank je wel! Maar nog vele malen mooier is het feit dat jij je rijbewijs in bezit hebt! Je hebt er heel hard voor gewerkt, vele hindernissen overwonnen....ik ben echt trots op jou! Dank je wel dat ik je mocht begeleiden tot het punt waar je nu bent! Geniet van je vrijheid!

Esther is een geduldig en bekwaam instructrice.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Duidelijk
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Zeer prettig en duidelijk
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Esther heeft veel ervaring met mensen die iets soms iets minder snel begrijpen en heeft het geduld om alles duidelijk uit te leggen.

Dag Thomas en Else, Bedankt voor jullie leuke review en de mooie bloemen! Het was super om met Thomas te werken, hij had een geweldige motivatie om het goed te leren. Daarnaast was het ook altijd gezellig en die gezellige babbels ga ik wel missen! Maar het belangrijk is dat Thomas eindelijk zijn vrijheid heeft en lekker zelfs mag gaan rijden! Bedankt voor jullie vertrouwen!

Geweldig prettig ervaring

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Zeer prettig
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Duidelijke communicatie
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Simpelweg excellent

Wow Yorik...hier word ik bijna verlegen van! Ook met jou had een klik, we denken redelijk hetzelfde over een aantal belangrijke zaken in het leven en we moesten uitkijken niet teveel te kletsen. Dank je wel, topper! Geniet van je vrijheid! "Tot Ziens!"

Top rijschool

Hele fijne rijschool met een top instructrice! Ik ben een chaotisch persoon, wat het rijden voor mij wat lastiger maakte. Maar met de juiste begeleiding toch geslaagd en vertrouwen in mezelf gekregen om goed en veilig te kunnen rijden. 100% een aanrader!

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Opbouw naar capaciteit
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Goede communicatie, zowel in persoon als online
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Mijn moeder heeft de rijschool uitgekozen.

Dank je wel, naomi.....Bedankt voor de gezellige tijd...het was voor ons beide een uitdaging om niet te veel kletsen. Want kletsen...ja...dat kunnen we allebei heel goed 😉 Geniet van je vrijheid!

Super leuke lessen en een hele gezellige instructrice!

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Precies op maat
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Zeer prettig
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Goede verhalen erover gwhoord

Dank je wel Marc voor je mooie review! Je hebt jezelf bewezen dat jij prima kan rijden! Wat vond je het allemaal spannend, net als het examen...maar je flikte het gewoon! En nu cross je rond in je eigen bolide! Helemaal top...zolang je maar niet voor mijn garagedeur parkeert 😜😜

Zeer goed.

Ik ben blij dat ik Esther van Rijschool Blonk heb ontmoet. Ik kwam bij een andere rijschool weg en had niet zo'n goede ervaring hiermee. Ik had iemand nodig die mij begreep en die mij kon uitleggen zodat ik het begreep. Esther sprak mijn taal, ik heb kenmerken van autisme. Lukte het niet op de ene manier dan was er wel een andere oplossing. Ze was begripvol maar rechtvaardig. En af en toe een grapje tussendoor. Ik heb 13 december 2022 tussentijdse toets gehad en had vrijstelling van de bijzondere verrichtingen gekregen. Dinsdag 24 januari 2023 was het zover. Ik had om 10.20 faalangstexamen, ik was erg zenuwachtig maar de examinator was een aardig persoon en stelde mij op mijn gemak. Samen met Esther en de examinator ben ik gaan rijden en ik ben GESLAAGD in 1 keer. Ik heb een lange pad gevold om hier te komen en het is mij uiteindelijk gelukt met hulp van Esther. Super bedankt Ether voor je vertouwen.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Duidelijk en overzichtelijk
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Zeer goed.
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Zij begreep waar mijn struikelblokken lagen, en wilde mij helpen deze op te lossen.

Wat een mooie review, Sisca! Dank je wel! Ik ben blij dat we samen de juiste weg voor jou hebben kunnen vinden! Wat zag je tegen de rijles in Zwolle op, maar hoe makkelijk was Emmen daarna? Top hoor!

Duidelijk,geduldig,vriendelijk,zeer prettig!

Blonk is mijn 3e rijschool maar ook meteen de beste en prettigste ,,ik heb add en ben erg onzeker , de manier hoe er les gegeven word is echt geweldig ! Ze is zeer ervaren en weet hoe mijn brein werkt, het is meer dan autorijden alleen , ik ervaar haar als een coach en ik raad haar iedereen aan , of je nou een stempel hebt ofniet :)

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Rustig opbouwend
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Zeer goed en vlot
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Deskundige ervaring bij adhd ect

Hey Jente! Wat een superlieve review...wauw!! 🤗 Wordt er een beetje stil van, hoor. Alle lof en eer aan jouw adres, jij hebt mijn tips gevolgd en vandaag mocht je in 1x slagen voor je rijbewijs! Hoe cool is dat?! Zo dik verdiend! Ik ga je stiekem wel een beetje missen.... We zwaaien!!

Uitstekende lessen!

Bij autorijschool Blonk ben ik begonnen als onervaren bestuurder en ben ik uitgebloeid tot een zelfstandig en kundige bestuurder. Dit allemaal met dank aan dat autorijschool Blonk geweldige lessen leveren waarbij je enorm veel leert en ook zelf mag ervaren waardoor je echt leert zelfstandig te rijden. Ik had mijn geen betere rijschool kunnen wensen!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Informatie en vervolgens direct uitvoeren!
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Uitstekend
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Door de proefles wist ik gelijk dat ik de juiste keuze had gemaakt.

Hoi David, Wat hebben we gelachen samen in de auto! Ik moest je soms even flink bij de lurven (waar zitten die eigenlijk? 😜) grijpen en je de goede kant op sturen. Maar het resultaat mag er wezen! Ook jij bent in 1x geslaagd en mag nu zelf je weg gaan vinden. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij je gedraagt als een bewust en verantwoordelijke bestuurder. Bedankt voor het gestelde vertrouwen en deze mooie review! We zwaaien!

Ik ben erg tevreden, leuke en leerzame lessen in 1!

Ik ben erg goed begeleid tijdens de rijlessen, je werkt echt op je eigen tempo waardoor je niet gehaast onderdelen hoeft te doorlopen. Op deze manier leer je het het best!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? De lessen waren opgebouwd in kleine stapjes waardoor je alles op je eigen tempo goed leerde en niet alles in één keer moest beheersen.
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Goed
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Mijn vader had de rijschool uitgekozen vanwege de goeie beoordeling en het hoge slagingspercentage

Hoi Isa, Dank je wel voor je mooie review! Net als met je vriendin Judith (die 2 maanden eerder geslaagd is).was het ook met jou een feestje in de auto! Trots op jou dat je je zenuwen de baas bleef op het examen! Geniet van je vrijheid!

Leuke leerzame lessen.

Ik vond de manier van les geven heel fijn. Hierdoor leer je heel snel.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Je leert alles in kleine stapjes en dit werkt heel goed.
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Goed
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Mijn moeder vond het op internet omdat deze rijschool een hoog slagingspercentage had.

Hoi Judith, Dank je wel voor je mooie review! Het was een gezellige tijd samen in de lesauto. Bedankt voor je gestelde vertrouwen!

Top begeleiding

Op elke vraag die ik had had ze altijd een antwoord. Ze wist waar ik vast kwam zitten met mijn vooruitgang en heeft me daarmee goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Simpel met een doel
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Open communicatie
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Ik zocht naar iemand die meer wist van mijn situatie

Hoi Atakan, Bedankt voor je mooie aanbeveling! Je kwam bij een andere rijschool vandaan. Ik heb de ontbrekende punten toe mogen voegen, zodat jij succes zou ervaren. Vandaag was het zover! Atakan...het is je echt oprecht gegund! Je hebt er hard voor gewerkt. Dank je wel voor het gestelde vertrouwen. Geniet van je mobiele vrijheid!

Duidelijke uitleg voor iedereen begrijpelijk

Fijne ervarjng gehad met mijn rijlessen bij esther. Daarvoor 2 nare ervaringen gehad en weinig plezier in het rijden. Na lessen met esther weer vertrouwen gekregen in het rijden en mijn plezier is nu weer terug!

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Duidelijk
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Prima! Werd gekeken naar mijn planning
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Gekeken naar een vertrouwde rijschool in Emmen

Dank je wel Aïsha voor je mooie feedback! Het was een feestje met jou in de auto. Geniet van je vrijheid en mobiliteit!

Een leuke en leerzame ervaring

Je leert goed autorijden en je kan ook wel lachen met de instructrice.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Communicatie was goed
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Ik heb gekozen voor rijschool blonk omdat het mij een goede rijschool leek

Dank je wel voor je feedback, Romain.

Mijn ervaring is goed en heel gezelig

Goed heel goed gezellig leerzaam

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Heel goed
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Omdat ik er goed vertrouwen in heb gehad

Dank je wel voor mooie feedback, Charno!

Goed & rustig

Leuke en leerzame lessen gehad

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed, kan soms iets sneller er doorheen
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Rustig

Dank je wel Fleur voor je review! Ik neem de snelheid van de lesstof mee in mijn zelfreflectie 🤗 Nogmaals gefeliciteerd, mooie prestatie om in 1x te slagen! Ik wens je veel veilige kilometers toe en bedankt voor de gezellige lessen!

Prima rijschool

Ik voelde mij altijd op mijn gemak.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Prima
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Ik wilde een vrouwelijke instructeur

Dank je wel voor je mooie review! Het was fijn om jou te mogen begeleiden naar je rijbewijs! Bedankt voor vertrouwen!

Goede hulp met rijlessen met autisme

Veel geduld en goed hulp gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Kijkt naar wat je al kan, en zorgt voor variatie
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Specialist met autisme

Gezellige en leerzame rijlessen

Een erg leerzame en gezellige tijd gehad. Er werdt duidelijke uitleg gegeven en daar werdt ook de tijd voor genomen.

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Goed
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Goed en duidelijk
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Vanwege het hoge slagingpercentage

Echt aanraden!

Super mooie rijschool! Ik heb moeite met concentratie, maar naar duidelijke rijlessen heb wel mijn rijbewijs! Bedankt!!!!

• Hoe zou je de lesopbouw omschrijven? Prima
  • Hoe omschrijf je de communicatie tussen jouw en de rijschool? Heel vriendelijk
  • Waarom heb jij voor Autorijschool Blonk gekozen? Duidelijk uitleg

Over Autorijschool Blonk

Bij Autorijschool Blonk sta jij als leerling(e) centraal. Mijn doel is om jou zó op te leiden dat je een bovengemiddelde kans hebt om in één keer voor het rijexamen te slagen. Het gebruik van de digitale vorderingenkaart zorgt voor behoud van motivatie. Er wordt een heldere lesmethode gebruikt. Lesgeven gebeurt op een rustige, gezellige, relativerende manier. De opbouwende kritieken zijn gericht op je handelen en nooit op je persoon. Elke situatie weet ik om te buigen naar een positief gegeven waarin je wat geleerd hebt! Ik heb aantoonbaar gespecialiseerde kennis en zeer ruime ervaring in het begeleiden van ASS en AD(H)D, faal- en rijangst als ook diverse andere medische aandoeningen.