Toppers

Zeer goed werk

Altijd top

Fijne garage, reageren snel en zijn eerlijk! Bellen altijd om de eventuele reparaties of andere zaken te bespreken. Leggen mij ook altijd goed uit wat er gedaan moet worden en wat het inhoud

Fijn bedrijf breng hier al karen de auto voor Apk.

Recommend

Very nice people who are immediately ready for you. My car made a strange noise and was immediately checked and repaired. Always friendly, keep appointments!

• Would you recommend us? Yes

Goed geholpen door vriendelijk personeel!

Aardige mensen en fijne communicatie.

Goede service. Werd netjes op de hoogte gebracht van de gebreken en de reparatiekosten

Zeer vriendelijke monteurs En alles in goed overleg gedaan Adviseer deze garage zeker aan

Afspraak voor APK ter plekke uitgebreid naar grote beurt. Belletje over de kosten voor akkoord. Dezelfde dag alles klaar. Prima service.

Altijd vriendelijk en duidelijk

Ik word goed op de hoogte gehouden van wat er nodig is en welke kosten daaraan verbonden zijn. Aardige mensen, ook van de werkplaats.

Al jaren mijn vaste adresje

Fijne communicatie, geen verborgen kosten doordat ze mij altijd bellen wanneer er gekke dingen zijn. Vanmorgen mijn auto opgehaald na grote beurt en APK en hij rijd weer top! Al jaren een heel tevreden klant.

Goed en behulpzaam

Een goede klant vriendelijkehijd Mee denkend naar de klant toe

Prima werk geleverd volgens afspraak

Alles weer goed gerepareerd en apk gekeurd. We kunnen weer een jaartje verder.

Duidelijk en overzichtelijk

Heldere communicatie zonder eromheen te praten en niet opdringerig.

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Kwam hier vroeger ook altijd. Merkgarage zat vol, dus terug gevallen op de oude bekende. Afspraak was makkelijk geregeld.

Altijd goede service

Altijd goede service

Dan U wel

Eerlijk en servicegericht

Ik kon snel terecht voor de apk en een groot onderhoudsbeurt. Goede service van Paul, heel fijn!

uitstekende service

goede,errlijke,duidelijke communicatie en uitstekende service.

Top service!

Weer tevreden met de goede service van de vriendelijke medewerkers.

Snel geholpen waar mijn standaard garage het even af liet weten

Snel een afspraak kunnen maken voor vervangen van distributieriem. Zakelijk maar prima geholpen. Dinsdag reparatie en de vrijdag erop op winstersport. Gelijk 2200km heen en terug. Liep als een zonnetje

Goede service en communicatie

Fijn contact, ze doen er wat afgesproken is en bellen vooraf als er dure dingen stuk zijn over of je ze wel/niet gemaakt wil hebben voor de prijs die ze rekenen.

Fijne betrouwbare garage, vriendelijk personeel.

Ik ga al jaren naar deze garage en ik ben erg tevreden. Ze zijn betrouwbaar en vriendelijk.

Zeer prettig geholpen.

Ze houden zich aan de afspraken die je maakt en zeer vriendelijk personeel. Heel tevreden.

Vennelaan 8

1947HL Beverwijk