Keuring en kleine beurt.

Vriendelijk en prima geregeld.

snelle service

ondanks geen afspraak toch fijn snel geholpen

helemaal top

helemaal top

heel goed

al jaren betrouwbaar.

Altijd perfecte service. Ben al jaren klant.

APK is voor sommige mensen net als bij de tandarts gaan. Angst is er niet bij APK Beverwijk. Vakkundige personeel, vriendelijk, en snel!

service is goed en vriendelijke mensen

er wordt goed geluisterd naar mijn wensen makkelijk en goede afspraken maken

perfect

Goede service, leenauto mee en de auto is prima gerepareerd.

Goede service en prettig monteurs

goede en snelle service

goede en snelle service goede comunicatie

Makkelijk om afspraak te maken en vriendelijk / professioneel personeel

altijd afspraken nakomen

ik kom hier al jaren goede service en vertrouwen naar de klant toe deze klant altijd positief over dit bedrijf auto wordt hier weer gekeurd

Fijne garage, goede service en eerlijke prijzen

Mijn auto was voor een onderhoudsbeurt en apk geweest. Goede service!

Dank U wel

Fantastic

Keurig vriendelijk goed geholpen.

Goed advies, mee denkend.

Vriendelijk, goed benaderbaar, snelle service

Probleem met uitlaat. Dag 1 diagnose, volgende dag afspraak en reparatie. Afspraak over kosten. Bleek zelfs paar tientjes goedkoper. Prettig.

Ik ben bekend bij ze en deze keer was weer even goed als de keren ervoor. Kon heel snel terecht en ze houden je op de hoogte wat er gedaan is en zijn eerlijk over wat er bijv aankomt wat er moet gebeuren.

Goede service, op de hoogte gehouden van de kosten en vriendelijke medewerkers. Top zaak!

Excellent

(Goed) Gekeurd (APK) en weer excellente service

Goede kwaliteit & service voor een eerlijke prijs

Goede kwaliteit & service voor een eerlijke prijs

Zeer goede service. Als er niet direct een oplossing voor een probleem is wordt er naar de juiste op

Slecht werkende airco installatie Citroen grand C4. De monteur (dame en heer) gaan systematisch te werk om het euvel te vinden. Binnen de kortste keren was de inni mini lek aan de binnenzijde!! van de radiateur gevonden. Top.

Goed personeel

Goede service en duidelijk advies.

service ,aandacht, overleg

service ,aandacht, overleg

Toppers

Zeer goed werk

Altijd top

Fijne garage, reageren snel en zijn eerlijk! Bellen altijd om de eventuele reparaties of andere zaken te bespreken. Leggen mij ook altijd goed uit wat er gedaan moet worden en wat het inhoud

Vennelaan 8 1947HL Beverwijk

Over Bosch Car Service