Geweldige services

Heldere communicatie, van te voren weet je wat er gaat gebeuren. Mochten ze onverwachts punten tegenkomen, wordt je netjes op de hoogte gebracht. Na afloop krijg je een duidelijk gespecificeerde factuur mee. Echt top.

Snel en vakkundig, zoals altijd

top

top

Perfect.

Door personeels tekort duurd de keuring langer dan normaal, maar dat is meerdere branges zo. Helaas het is niet anders. Maar de service blijft goed bij U. Groet Ronnie

ga zo door, tot volgende keer

Top ervaring...

Hele fijne betrouwbare garage. Vriendelijke medewerkers. Oprecht en eerlijk, echt een top ervaring..

Topservice!!

Altijd heel goed geholpen bij APK, onderhoud en reparaties!

Snelle service

Wilde in de ochtend naar me werk maar auto loopt slecht en motormanagement lampje brand Auto kon achter blijven en was smiddags weer picobello in orde Super bedankt voor de snelle hulp

Prima alles

Serieuze en betrouwbare garage

We worden altijd goed geholpen. De oude auto blijft zo veilig en onderhouden. Belangrijk is de betrouwbaarheid. Als er iets is met de auto wordt het netjes eerst besproken.

Snel en betrouwbaar!

Apk voor de auto

Goede service en duidelijk waar ik aan toe ben

Klantvriendelijk en zeer bekwaam

Grote storing in mijn auto gehad. In garage 1 zou het 6000 kosten om te repareren en dan zou de oplossing nog niet gevonden zijn. Hier minder dan de helft betaald en het is keurig opgelost.

Toppers zijn het

Er was tijdens de onderhoudsbeurt en apk iets dat niet meteen op te lossen was maar de afhandeling daarna was super.

uitstekend

Hele goede service, ze doen altijd hun best om de auto op tijd klaar te hebben.

Top service altijd

Altijd goed geholpen

Kon aangeven of ik leenfiets wilde wat ik al dikke plus vind. Auto is goedgekeurd maar legde in duidelijke taal uit dat er nog grote reparatie aankwam. Dacht mee en kwam met tweedehands onderdeel waardoor de factuur lager uit zou vallen. Paar uurtjes de auto kwijt geweest. Bovenal dik tevreden Het gaat om een elektrische auto

Buitengewoon klantvriendelijk

Nemen uitgebreid de tijd en maken tijd en ruimte indien nodig. Zeer tevreden over de kwaliteit en de service.

Keuring en kleine beurt.

Vriendelijk en prima geregeld.

snelle service

ondanks geen afspraak toch fijn snel geholpen

helemaal top

helemaal top

heel goed

al jaren betrouwbaar.

Altijd perfecte service. Ben al jaren klant.

APK is voor sommige mensen net als bij de tandarts gaan. Angst is er niet bij APK Beverwijk. Vakkundige personeel, vriendelijk, en snel!

Over Bosch Car Service