Altijd uitstekend

Altijd uitstekend en eerlijk geholpen. Vriendelijke personeel die meedenkt en altijd een passende oplossing heeft.

Zeer deskundig, goede service, uitstekende communicatie, grote kennis van zaken.

Zowel met betrekking tot onze auto als camper

Flexibel en snel met het oplossen van eventuele problemen

Prettige garage en veel ervaring van alle medewerkers

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Onze camper is vorige week bij de bedrijsgarage geweest voor onderhoud en APK. Vooraf een duidelijk opgave van de kosten ontvangen en bij het ophalen bleek de factuur zelfs nog iets lager te zijn uitgevallen. Kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben!

Uitstekend!

Komen afspraken na en dik tevreden over de reparatie service. Ik werd van tevoren ingelicht over de reparatie en over de eventuele kosten die daarbij horen. Een prettige garage waar je van op aan kunt.

Vakgarage!

Ik kom hier sinds 2008. Blijf ook nog even.

Prima bedrijf, aardige mensen, vakkundig

Na een aantal jaren weer terug naar deze garage met mijn bedrijfsbus. Prima ontvangen, vakkundig geholpen en aandacht voor de klant. Top.

Heel klantvriendelijk en goed!

Vriendelijk en duidelijke afspraken

de hulp en uitleg was erg vriendelijk en duidelijk toelichting op de werkzaamheden.

Top service!

Vriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Er wordt altijd positief met je mee gedacht.

netjes en snel geholpen

Afspraak was zo gemaakt, en de voorruit zit er keurig in. Vriendelijk te woord gestaan.

Zeer vriendelijk en goed geholpen met onze camper!

Wij hebben groot onderhoud en APK aan onze camper laten uitvoeren en zijn zeer tevreden over de goede service en duidelijke communicatie over planning en kosten.

Goede service, klantvriendelijk

Renault zoe gekocht. Prettige verkoop en netjes afgeleverd.

Netjes. Snel.

Heel tevreden

Goede communicatie, snelle service en redelijke prijzen

Prima service, reparatiekosten van te voren doorgesproken.

Volgens afspraak is alles netjes en correct gerepareerd.

Top garage

Maandagmorgen auto gebracht met kapot deurslot maandagmiddag gerepareerd. Top.

Top geregeld weer!

Altijd eerlijk, geeft een goed gevoel, en mijn autootje kan er weer een jaartje tegenaan! Ik rijd niet voor niks zoveel kilometers om mijn auto te laten checken

Top service!!!

Kreeg een herinnering voor apk via de mail en kon meteen ingepland worden Plus dat er nog wat dingen gemaakt moesten worden,dat werd meteen gemaakt Super blij mee

Goede en snelle service.

Goed en snelle service zoals het hoort. Alles wordt in goed overleg gedaan.

UItstekende service

We hadden een probleem met de auto en dit is supersnel opgelost door de medewerkers van De Bedrijfsgarage

Ter plekke snelle en professionele hulp

Na wat weken stilgestaan te hebben, brandde er meerdere waarschuwingslampjes op mijn dashboard van mijn auto. Na een belletje met de Bedrijfswagen deed ik een poging om voorzichtig naar de garage te rijden. Helaas moest ik na een kleine kilometer mijn poging staken en heb ik de auto op een parkeerplaats achtergelaten. Een medewerker van de garage kwam binnen 2 uur naar mijn huis om de sleutel van de auto op te halen om vervolgens ter plekke de auto te voorzien van een nieuwe accu. Even later stond hij weer voor mijn deur met de autosleutel en de mededeling dat de auto het weer deed! Wat een fantastische service!

Prima geholpen vwb grote beurt en distributieriem

snelle en correct contact en oplossingen voor de problemen

wij een goede ervaring met de bedrijfswagen garage en gaan er vanuit dat dit in de toekomst ook niet zal veranderen

Handelsweg 2 A

3481MJ Harmelen