Behulpzaam

Vriendelijk

Prima geholpen

Prima geholpen

Goeie service

Kom hier al jaren en altijd een goeie service gehad

goede service.

goede service.

Prima bedrijf

Ik had met spoed een nieuwe ruit nodig. Ik kon de volgende dag terecht. Ik kreeg een heerlijke leenauto mee! Ik betaalde alleen wat benzine. Auto was achter keurig netjes ontdaan van de glas resten.

Uitstekend zoals altijd.

Weinig toe te voegen aan een 10 ;)

Vriendelijk en behulpzaam

Een klein doch ingewikkeld probleem is vakkundig opgelost. Aardige mensen.

Service een 10!

Geweldige garage, met service hoog in het vaandel. Duidelijke communicatie en zeer kundig personeel.

service

goede service

Snelle vriendelijke service

Snel geholpen met het plakkrn van de band.

Service, klantgericht, proffesioneel

Ik ben bewust bij deze garage aangesloten terwijl ik al jaren niet meer in Harmelen woon, maar naar Zeist ben verhuisd. Dat zegt genoeg, denk ik. Voelt gewoon veilig en zeker om daar m’n auto naar toe te brengen.

Prima !

Weinig toe te voegen aan "prima" :)

uitstekende service

probleem wordt direct opgelost en vakkundig personeel

Top service vriendelijk en behulpzaam ook met advies

Eerste ervaring voor onderhoud bij de Bedrijfswagen Garage en zeer tevreden.

Goede service vriendelijke geholpen

dienstverlenend en goed

vooraf duidelijke prijsafspraak en geen "onzinnige" extra kosten op de factuur. de auto was ook nog gewassen en gestofzuigd! verhouding prijs kwaliteit is prima.

Tevreden nieuwe klant

Prima eerste kennismaking. Leuk bedrijf. Goede service.

Gastvrij, kundig en goede service!

Ik kwam naar een occasion kijken, zonder afspraak, maar kon zonder problemen een stukje met de auto rijden. Bij terugkomst hadden ze meteen een realistische prijs voor mijn in te ruilen auto geboden. We kwamen snel tot een overeenkomst en kon er een nachtje over slapen. Belangrijkste was de aflevering, binnen 4 dagen i.v.m. mijn vakantie. Ze gingen het proberen, alleen de te monteren trekhaak zou moeten wachten. Toen ik na 4 dagen de auto kwam halen stond hij netjes klaar, en tot mijn verbazing was zelf de trekhaak gemonteerd, en stond die netjes gepoetst en opgeladen klaar! Meteen vertrokken naar Oostenrijk, en tot nu toe een geweldige reis gehad. Kortom, top service!

Zorgvuldig op alle gebied.

Top bedrijf!

Zijn altijd eerlijk en helpen je goed en snel!

Altijd goed

Altijd uitstekend

Altijd uitstekend en eerlijk geholpen. Vriendelijke personeel die meedenkt en altijd een passende oplossing heeft.

Zeer deskundig, goede service, uitstekende communicatie, grote kennis van zaken.

Zowel met betrekking tot onze auto als camper

Flexibel en snel met het oplossen van eventuele problemen

Prettige garage en veel ervaring van alle medewerkers

Handelsweg 2 3481MJ Harmelen