Klantvriendelijk.en snelle servise

Wij kennen de garage al heel lang. Mijn man heeft er gewerkt en met plezier. vanwege zijn leeftijd, pensioen, is hij gestopt

Uitstekende service èn communicatie!

Zoals de titel al zegt... Uitstekende service èn netjes vooraf overleg over de benodigde werkzaamheden te verwachten kosten.

efficiënt en meedenkend

efficiënt en meedenkend

Marc is super klant gericht, deed er alles aan mij gelijk te helpen. Zodat ik weer snel verder op weg kon

Goed.

Na wat zoeken op internet de bedrijfswagengarage gevonden, die hebben mijn renault zoe motor gerepareerd nadat deze, de 2de motor in 6 jaar en 87000 km, alweer stuk ging. Na een kort telefoongesprek was redelijk duidelijk wat er mis was met de zoe en werd mij verteld wat dit zou gaan kosten als het bij deze reparatie zou blijven. Auto gebracht en de volgende dag een telefoontje dat er nog wat dingen waren die eigenlijk wel verholpen moesten worden, ook dat hebben ze keurig gedaan. Qua kosten viel het flink mee, zelfs met het vervangen van kapotte fuseekogels en defecte voorremmen en nog wat kleine dingetjes was ik de helft kwijt van wat enkel het vervangen van de motor zou gaan kosten bij de dealer. Dus ja, ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden, de kosten en de heldere communicatie. Dank hiervoor.

Super service!

Klantvriendelijkheid is top! Betrouwbaar, doen wat afgesproken is. Zelfs als daadwerkelijke kosten lager dan offerte!! Direct besloten om bij merkdealer weg te gaan en hier auto in onderhoud te doen.

Goede prijscalculatie en overleg /aanbevelingen van de werkzaamheden die noodzakelijk waren zeer duidelijk en helder

Vriendelijk en goed geholpen!

Diagnose gesteld, goed uitgelegd welk werk er is verricht en netjes hersteld.

Een fijne garage!

Duidelijk, vakmanschap en klantvriendelijkheid zijn hier nog speerpunten.

Zoals het hoort

Mijn Renault Zoe (7 jaar oud) zou kapotte lagers hebben en bromde nogal. Ook piepte mijn remmen soms. Mijn garage rekende voor €5800,- (alleen lagers vervangen en in-uitbouw elektromotor). Dat bedrag kon/wil ik niet ophoesten voor alleen lagers vervangen. Op het internetforum van Renault kwam ik deze garage tegen met positieve reviews bij dezelfde problemen. Bleek vaker voor te komen. Lang verhaal kort: er bleek veel meer aan de hand dan alleen lagers en zij hebben keurig gecommuniceerd wat en hoeveel. Alles is naar volle tevredenheid gerepareerd. Tot slot nam men uitgebreid de tijd om de problemen van de kapotte onderdelen te laten zien en toe te lichten. En dat alles voor een véél lager bedrag! Klasse!

Vriendelijk en betrouwbaar

Fijne ontvangst. Duidelijke uitleg. Servicegerichte garage. Toppie!

Fijne service en meedenkend

Vriendelijk personeel wat meedenkt aangezien er behoorlijk wat te repareren was aan mijn oude auto.

Altijd professioneel

Vriendelijke mensen met verstand van zaken

Super snelle service

Auto 's ochtends gebracht en 's avonds was hij alweer gereed!

Goed voorgelicht van te voren wat de kosten zijn.

snel geholpen en goed top en aardige mannen

had pannen, mocht er tussen door echt supper dat het goed verholpen is en snel en ze zijn allemaal even aardig .

Goede snelle service!

Zeer professioneel

Keurig afgewerkt

Heel tevreden

Ik heb mijn camper apk laten keuren en stofhoezen van de aandrijfassen laten vv. Ik kon redelijk snel terecht en kreeg een leenauto mee. Wat heel fijn was. De uiteindelijke kosten waren lager dan vooraf aangegeven.

Snel en goed geholpen.

Geen lange wachtrij voor het maken van een afspraak. Fijne omgang met klanten.

Super goed advies en snelle service

Fijn dat we met u zo goed kunnen overleggen, en dat jullie meedenken!

Hier wordt nog meegedacht. I.p.v motor vervangen,gewoon repareren

Er blijkt een lager kapot te zijn in mijn Renault Zoë. Is al 2x een nieuwe motor ingekomen. Vervangen onder garantie. Rotor was bij beide motoren kapot..... Na een beurt maakt de motor een raar geluid. Terug naar dealer, garantie is op 2 maanden na verlopen. Zou voor de DERDE keer een nieuwe motor in a €4500,- met "coulance regeling" €3900.- omdat er een lager stuk is. Na wat zoeken kom ik bij de "electrische auto garage" uit. Vriendelijke mensen en een antwoord waar je wat mee kan.. tuurlijk kunnen wij een lager vervangen. Kost €1600.- gratis leenauto en in 2 dagen klaar. TOP GARAGE. E.Roza

goede service. dank u

Perfectly executed service on a special vehicle

It is the 2nd time I leave my horse-box-truck for annual maintenance and MOT (APK) here and am totally satisfied by the profesionalism of the team and the perfect condition the vehicle has always been returned to me. Very reliable, in time and professional service delivered by nice people. Totally recommended.