Fijne autobedrijf, denken mee en goede service

De Mannen van garage Peco staan altijd direct klaar om een probleem te willen oplossen. Dat noem ik service naar de klant toe. En men is eerlijk wat betreft de kosten, zullen je altijd van te voren laten weten wat het gaat kosten en denken mee of het anders zou kunnen worden opgelost. Ik vind het een eerlijk bedrijf. Ik meen dat echt.

Peco heeft onze auto een apk en kleine beurt gegeven. Hier zijn we tevreden over. Het contact en service waren goed.

PECO is Een heel fijne garage die ons heel goed geholpen heeft

Onze vier wielen waren gestolen onlangs van onze witte polo. PECO heeft ons geweldig geholpen met nieuwe banden en ook met het aanleveren van een schatting van de schade voor onze schade expert. Uiteindelijk hebben Hanneke en ik alle gemaakte kosten voor de nieuwe banden vergoed gekregen van onze verzekering. Hier waren we heel blij mee. PECO, erg bedankt voor alles!

Professioneel en persoonlijk

Ik ben heel tevreden over de laatste onderhoudsbeurt en APK-keuring. Peco heeft er alles aan gedaan om een mysterieuze melding over een storing in het remsysteem te verhelpen, aangezien er geen storing in het remsysteem bleek te bestaan, maar de melding wel aanhield. En het is uiteindelijk gelukt.

Vriendelijke en professionele service

Mannen met kennis, die deze kennis graag delen!

zeer tevreden.

No nonsens garage. Zijn zeer behulpzaam.

Prettig

Wat extra prettig was de flexibiliteit van Peco toen bleek dat ik mij een week had vergist en de auto op de verkeerde datumregel keuring had aangeboden! Dank!

Vriendelijk ontvangen en kundig geholpen. Servicebeurt en apk voor een prima prijs

Klantvriendelijke service

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

uitstekende dienstverlening

vriendelijke contacten, denken met je mee, probleem soepel en snel opgelost

Goed en niet duur

En mooi dat ze aandacht besteden aan duurzaamheid.

Heldere, transparante communicatie en vlotte reparatie

Aardige mensen met gedegen kennis en zorg voor mijn auto

Deskundig advies, er wordt meegedacht en top service!

Beste en fijnste garage ooit

De werknemers van Peco weten echt wat ze doen. Wat een expertise en service. Prettige sfeer, leuke mensen en denken mee specifiek voor jouw auto en situatie. Door de mannen van Peco kan ik iedere keer weer veilig op reis. Ze zijn rustig, aardig en grappig, geen pretenties. Extreem sympathiek, totale aanrader.

Eerlijke topservice

Prima service en altijd duidelijk en eerlijk.

Goeie en vriendelijke service!

De mannen bij Peco zijn eerlijk en vriendelijk. En eerlijke mensen zijn in de autohandel schaars, dus ik kom er graag en ze helpen me altijd goed en snel!

Goede service, attente en vakkundige medewerkers.

Heel prettig

Heel fijn dat ik aan kwam rijden met een acuut probleem aan de seat, en dat t de volgende ochtend al aangepakt werd en klaar! Het was vlak voor Kerst.

Vlot en vakkundig geholpen

Peco heeft mij geholpen met het vinden van een set winterbanden voor mijn auto. Daarna zijn de wielset en banden verwisseld en de oude schoongemaakt en opgeslagen tot ik ze weer wissel.

geweldig

Op een donderdagmiddag verwarming van de auto uitgevallen. Geen verdacht controle lampje op dashboard. Bij thuiskomst geen koelwater meer. Peco gebeld, kom maandag dan heb ik vervangend vervoer. Maandag gebracht en werd om 11.00 uur gebeld, waterpomp is lek, nieuwe al in huis. Je kan vanmiddag de auto weer ophalen. Geweldige service.

Vriendelijk, met de klant meedenkend en professioneel.

Mijn oude auto wordt hier uitstekend onderhouden en dat al vele jaren. Toegankelijk en betrouwbare garage.

gewoon perfect en klantgericht

wat moet ik nog meer zeggen

Grote beurs beurt combineren met winterbanden wisselen

Goed en efficiënt geregeld, onze beide auto’s aansluitend achter elkaar gepland en uitgevoerd, altijd vriendelijk e ter zake kundig!

Kwikstraatlaan 38

3704GS Zeist