Prima garage.

Peco is oplossingsgericht. Dat klinkt logisch maar is het niet altijd. Persoonlijke benadering maakt het aangenaam om bij Peco de auto’s in onderhoud te hebben. Je kunt op Peco vertrouwen.

Geen overbodige kosten

Peco is een zeer vakkundige en klantvriendelijke garage.

Goede service Vakkundig Duidelijke afspraken over kosten reparatie vooraf Flexibel

Jaar in jaar uit constante kwaliteit

Ik kreeg jaren geleden het advies om de airco van mijn vorige auto na te laten kijken door Peco. Sindsdien ben ik er klant óók met mijn nieuwe auto. Niet alleen kwaliteit maar ook hun service is bijzonder.

Jaar in jaar uit constante kwaliteit!

Naast kwaliteit op vakgebied ook nog zeer klantvriendelijk.

Wordt gedaan wat gevraagd is en terug koppeling als meer nodig is

Wordt gedaan wat gevraagd is en terug koppeling als meer nodig is

ik ben tevreden

klantvriendelijk

Gewoon een heel goede garage! Erg meedenkende mensen en prima service. Hartelijk contact aan telefoon en dito ontvangst in de garage

uitstekende dienstverlening

precies wat we verwachtten. Flexibele dienstverlening

Prima en eerlijk advies. Tevreden over de uitvoering

Goed contact voor en na de uitvoering. Eerlijk advies. Tevreden over de gedane controles en reparaties. En dit al sinds onze eerste ervaring in 2018.

Uitstekende service en goede prijzen

Wij zijn al jaren klant en hebben verschillende auto's bij PECO in onderhoud. Er wordt een realistische schatting gemaakt van de kosten en de planning klopt. Als service kunnen ze je terug naar huis rijden als je geen vervangend vervoer hebt of als je je auto een dag moet missen.

Zeer prettige en goed gecommuniceerde behandeling van mij en mijn auto

Zie hierboven

Vriendelijk , behulpzaam en altijd meedenken

Fijn bedrijf met persoonlijk advies wat bij de klant en auto past

Al vele jaren ben ik klant van PECO met een Mercedes Auto. De prijs/kwaliteit verhouding is gunstig t.o.v. een Mercedes-dealer garage en door de bank genomen ben ik erg tevreden. Wat betreft een leenauto , is die soms niet beschikbaar, maar is men vaak bereid je te halen en brengen. De beschikbare leenfietsen zouden moeten worden vervangen door echte fietsen met een versnelling.

prima !

correcte afhandeling, prettig contact !

Precies zoals afgesproken

Remschijven en remblokken van de Volvo vervangen. Fijne service en kosten zoals vooraf besproken.

Fijne garage, aardige mensen, goede service, personeel met een glimlach.

We hebben een nieuw achterlicht moet laten monteren wegens een kleine aanrijding.

Auto rijdt prima

Prima geholpen en prima uitleg gehad over de bandenwissel.

Prima dus!

Geweldige vakkundige garage met scherpe prijzen

PECO is een top garage! Alle reparaties worden snel en vakkundig uitgevoerd, je krijgt als klant deskundig advies en de kosten zijn zeer schappelijk. Sterker nog je bent veel goedkoper uit als je naar PECO gaat dan bij veel andere garages.

Top service, snel en nette prijs

Mijn airco was kapot en Peter wist hem weer vakkundig te repareren. Vriendelijk en in afstemming met mij als klant. Ook attendeerde hij me op wat toekomstige problemen die mogelijk aandacht vragen.

Heel tevreden

Fijne autobedrijf, denken mee en goede service

De Mannen van garage Peco staan altijd direct klaar om een probleem te willen oplossen. Dat noem ik service naar de klant toe. En men is eerlijk wat betreft de kosten, zullen je altijd van te voren laten weten wat het gaat kosten en denken mee of het anders zou kunnen worden opgelost. Ik vind het een eerlijk bedrijf. Ik meen dat echt.

Peco heeft onze auto een apk en kleine beurt gegeven. Hier zijn we tevreden over. Het contact en service waren goed.

Kwikstraatlaan 38 3704GS Zeist