Vertrouwd en deskundig

Zie boven

Transparant

Geen dealer trucks

Fijn contact en goede service

We zijn tevreden over het online afspraken maken, de apk en de grote beurt. Goed overleg en goede service.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Vriendelijk personeel aan balie maar wel veel verloop. Klantgegevens niet altijd op orde. Verder goede monteurs, afspraken nakomen en een vertrouwd adres. Al 30 jaar of zo.

Eerst kennismaking was prima!!

Aardige mensen, goede service.

prima service

Ondanks het geluidsignaal in de auto heb ik twee maal mijn accu uitgeput met het aan laten staan van de verlichting. Peco staat direct klaar!

Peco is uiterst bekwaam in alle merken en zeer betrouwbaar.

Sinds vele jaren ben ik zeer tevreden over Peco wat betreft de behandeling en het afhandelen van storingen, reparaties en onderhoud van mijn Volkswagen Camper. Bij Peco kun je altijd binnenlopen en wordt correct te woord gestaan. Ik beveel Peco ook aan bij vrienden en kennissen. Hij maakt zijn reputatie als goede garage waar.

Eerlijk, transparant, betrouwbaar, vakkundig.

Uitstekend!

super

Netjes geholpen degelijk advies geen geld klopperij.

Attent en kundig

Online afspraak maken voor apk en een beurt ging vlot. Mijn auto was eind van de dag klaar en kreeg goed advies over mijn banden.

Denkt altijd mee met de klant

Ik heb nooit het idee gekregen bij Peco dat ze aan mij willen ‘verdienen’. No nonsense behandeling.

Goede garage met een prettige service

Meer dan 20 jaar zijn wij klant. Elke keer wordt alles naar behoren afgehandeld. Peter Cortel denkt met ons mee en lost de problemen op. Gewoon een geweldig garage bedrijf.

Deskundig en toegankelijk

Korte lijnen, direct contact met de vakman die het werk doet.

Een goede, sociaal zakelijke band al zeer vele jaren ook nu ik al lang niet meert meer in Zeist woon

Service naar mij (93 jaar oud) toe is prima. Duur van verblijf in de garage zonder dat daar alle dagen werk aan is, stoort mij soms wel. Wordt naar huis gebracht en gehaald prima, anders zou ik ook niet in Zeist kunnen blijven garageren. Geleende huurauto is ook goed geregeld maar bij langduriger verblijf een aanmerkelijke extra kostenpost bovenop de kosten van onderhoud. Bovenal waardeer ik als werktuigbouwer (helaas geen IT-er) het vakmanschap en de deskundigheid van de werkuitvoering met als resultaat een hoge kwaliteit van het uitgevoerde werk waardoor ik nu al jaren (mijn C-klasse zelfs makkelijk 25 jaar) heel plezierig en betrouwbaar rijd.

Een échte vakgarage, waar de klant nog koning is.

Bij PECO denken ze altijd met je mee. Of het nou in je budget of je agenda moet passen, er komt altijd een prima voorstel uit. Een garage waar de eigenaar zijn klanten ook echt ként.

Goede vakgarage voor jonge én oudere auto’s.

Prettige en heldere communicatie, denkt mee maar oefent geen druk uit. Houdt zich aan afspraken.

Prima service en niet duur

Al jaren trouwe klant, fijne garage. Goed advies en reparaties niet duurder dan nodig.

Autobedrijf Peco; vakkundig, betrouwbaar, veel service en eerlijke medewerkers

Mijn auto moest voor de jaarlijkse APK; meteen kon er een afspraak gepland worden. Met als extra wens om weer gebruik te kunnen maken van de leenauto. Voor de 1e keer electrisch gereden, wow! Door medewerkster René werd dit allemaal goed uitgelegd. Zij belde mij later die dag om door te geven welke onderdelen van mijn auto vervangen moesten worden, meteen met de kosten. Alles werd prima verholpen en ik kon, voor de spits, mijn auto weer ophalen. Enige minpuntje: ik heb voorgesteld te blijven rijden in de leenauto, om zo reclame te kunnen maken. Peco mocht mijn auto dan gebruiken als leenauto..... ;) Dit voorstel sloeg Peter af; maar wie weet; de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Auto gereed op afgesproken datum

Telefonisch op de hoogte gehouden over de voortgang en de geconstateerde gebreken en de daarbij te verwachten reparatie kosten

geweldig

ze stonden altijd voor me klaar als ik probleem heb met mijn auto

Een betrouwbare garage die mijn oude auto altijd netjes heeft onderhouden.

Mijn ruim 20 jaar oude Nissan is hier altijd perfect onderhouden. Nu ik toch naar een andere auto moet gaan uitkijken wordt ik daar als leek ook nog bij geholpen.

Altijd vriendelijk en behulpzaam, ook voor evt aanvullende dingen

Altijd vriendelijk en behulpzaam, ook voor evt aanvullende dingen. Ook telefonisch. Efficiënte planning.

Vriendelijk en duidelijke communicatie

Zeker een goede ervaring , waren erg vriendelijk

Zeer goede garage met uitstekende service

Kom er al jaren en heb louter positieve ervaringen!

Prima garage.

Peco is oplossingsgericht. Dat klinkt logisch maar is het niet altijd. Persoonlijke benadering maakt het aangenaam om bij Peco de auto’s in onderhoud te hebben. Je kunt op Peco vertrouwen.