Passie voor auto’s

Bij Peco zie je dat ze met plezier aan het werk zijn. Ze behandelen de auto alsof het hun eigen auto is en stralen dat ook uit.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend geholpen

Na lang bij een andere garage buiten onze woonplaats geweest te zijn, ben ik op advies van onze zoon naar PECO gegaan. Mijn ervaring, is dat ik na mijn uitleg aan Meneer PECO een zeer begrijpend en geruststellend gevoel heb en de auto na voor de eerste keer bij deze garage een APK en onderhouds beurt weer als een zonnetje rijdt en daar ben ik erg blij mee.

Je wordt goed geïnformeerd over de reparatie

Goed garage bedrijf, je wordt netjes geholpen en goed geïnformeerd wat het gaat kosten en wat er vervangen moet worden, ook de monteurs zij erg vriendelijk.

tevreden

tevreden

Was vergeten een vijf sterren review te geven. Mijn auto rijdt (stuurt) weer uitstekend met stuurbekrachtiging.

Fijne garage, duidelijk en komen afspraken na.

Vriendelijke mensen met kennis van zaken.

Afspraak snel te plannen

Duidelijke afspraak van te voren betreffende de te verwachten reparatie kosten Auto gereed op afgesttijdstip

Goed en duidelijk

Vriendelijk en duidelijk vooraf wat er aan de hand is.

Netjes en goed geholpen

Krijg op tijd bericht voor volgende apk en of onderhouds beurt

Uitstekend!

Zoals altijd konden we snel terecht bij Peco!

Ik werd vriendelijk en attent geholpen

Er is tijd om mij te woord te staan en service te verlenen

Goede service en uitleg over reparaties

Prima!

Een top garage.

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop de garagemedewerkers ons steeds te woord staan en deskundig zijn.

Prettig geholpen

Vriendelijk en meedenkend. Prettige sfeer en kan met vragen terecht. Goede service.

Ben weer uitstekend geholpen!

Zeer klantvriendelijk, deskundig en op korte termijn geholpen

Net voor onze zomervakantie begaf onze airco het, maar Peco heeft ons, ondanks alle drukte, toch tussendoor kunnen helpen. In een heerlijk koele auto naar onze vakantiebestemming gereden. Dank Peco!

Goede service en vriendelijk

Prettig en goed advies

Servicegericht, vakkundig, snel én: duurzaam

Ik ben heel tevreden over Peco. Ze zijn heel servicegericht en denken altijd mee over de beste oplossing, die ze dan ook realiseren. En wat ik heel belangrijk vindt: ze nemen duurzaamheid echt serieus in de dagelijkse praktijk.

Zeer goed en vakkundig geholpen

Probleem opgelost erg blij mee

Positieve ervaring

Alles volgens geplande afspraken netjes geregeld.

Duidelijke en eerlijke service.

Altijd goed geholpen en kom er al vele jaren.

Prima vakmanschap en eerlijke service.

In vol vertrouwen breng ik mijn auto graag naar deze garage. Duidelijk advies en goede service. Een aanrader.

Goede service en vriendelijk

Ik kon snel terecht en werd op de hoogte gehouden van de kosten. Proffesionele afhandeling

Zeer goede service en altijd bereid je vragen te beantwoorden

Er zijn als het nodig is

Bij Peco word gewoon gekeken hoe en wanneer jij als klant geholpen moet worden