Mijn ervaring met Peco is zeer goed. Ze kijken naar de ECHTE oorzaak van het probleem, voordat ze wat gaan vervangen. Ook kijken en denken ze mee, mochten ze wat tegen komen wat opvalt. Zo was er in mijn luchtinlaat wat geknutseld door een voorgaande garage. Ze vroegen of ik dat zo wilde laten of dat zij dit weer origineel moesten maken. Heel tevreden.

Prima service en helder contact

Mijn eerste afspraak met Peco. Makkelijk om een afspraak te maken. Helder verhaal over wat er moest gebeuren.

Goede ervaring

PECO is prima en eerlijk bedrijf!

Je krijgt waar voor je geld.

Attente behandeling met technisch een goed resultaat

Goede snelle service

Goed en snel afgehandeld

Top bedrijf!

Ik kom al jaren bij Peco en ze denken altijd met me mee en doen wat ze zeggen.

Fijn geholpen,,goede service

Fijn geholpen, goede service.

Goede service door vanuit de klant te redeneren. Waarmee is die écht geholpen?

Peco probeert een goede balans te vinden tussen wat er nodig is en wat er moet gebeuren. Dus vervangen als dat moet en herstellen wanneer dat nog kan.

Grondig, communicatief en effectief

Climate system deed het aan de rechter kant niet meer, al een jaar. Na afgescheept te zijn door vaste garage (we hebben storing gevonden en opgelost, als je nog een keer wilt laten kijken kunnen we pas over 3 maanden) Peco laten meekijken en die vonden het probleem.

Denken altijd met de klant mee.

Zeer deskundig en vakbekwaam en denken altijd met de klant mee in het (veiligheids) belang van de klant. Vriendelijke mensen.

Vakkundig

Goed en vakkundig!

Ik kwam voor het eerst bij dit bedrijf, alles verliep prima volgens afspraak

Vriendelijke ontvangst, ondanks de eerste keer voelde het vertrouwd en betrouwbaar.

Altijd vriendelijk en een geweldige service.

Apk verricht en een servicebeurt. Zoals we gewend zijn een goede service verleend. Een garage!

APK volgens afspraak uitgevoerd

Tevreden over de verrichte werkzaamheden en factuur volgens afspraak

Al jaren goede service voor mijn bedrijfbus.

Altijd goed advies en uitvoering.

Transparante omgang en afspraken

Blij dat ik niet meer naar een merk dealer hoef te gaan voor onderhoud een groot verschil in kosten en kwaliteit.

correct, betrouwbaar en zeer bekwaam

ik ben zeer tevreden met de behandeling en er is altijd veel aandacht voor de auto in de conditie van de onderdelen en het geheel.

Prima klantenservice en kwaliteit

Vorige maand moest mijn auto voor een kleine onderhoudsbeurt. Peco heeft precies gedaan wat je mag verwachten en was daarnaast heel vriendelijk.

Betrouwbaar bereikbaar en snel.

Peco is gewoon onze garage! We kunnen er altijd snel terecht en ze doen steeds weer hun best om ons veilig weer op de weg te krijgen.

Goede ervaring

Je word gelijk geholpen en ze doen het werk goed

Prima volgens afspraak gedaan !

Indien nodig kom ik graag terug

Top service!

Mijn ervaring bij Peco is dat ze doen wat ze zeggen en je niet onnodige zaken aanmeren. Ze denken met je mee en zijn eerlijk.

Altijd beschikbaar, creatieve oplossingen om alles betaalbaar te houden

Peter, Erik en de anderen zorgen al jaren supergoed voor onze Audi, camper en klassieke auto's. Zonder hun aandacht, creatieve oplossingen die betaalbaar zijn en humor kan ik niet meer!

Weer prima geholpen.

Goede service, vriendelijk personeel.

Zeer goed.

Eerlijk, vriendelijk en goed!