perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nooit verwacht dat een garage zoveel vertrouwen kon wekken. Ik kan BCS aan iedereen van harte aanbevelen. \r\nMijn Range Rover had motorisch problemen. Na uitlezen van computer en diverse metingen werd al gauw duidelijk wat het probleem was. Afscheid nemen van deze auto wil ik niet, vandaar dat we zijn overgegaan tot algehele motorrevisie. Bij deze ingreep ben ik telefonisch benaderd en op de hoogte gehouden van het proces. We waren op tijd met de ingreep! Daarop heb ik besloten om de algehele aandrijflijn ook maar te doen. We kunnen nu nog lekker lang genieten van onze auto.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, enthousiast personeel en een zeer goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf , top personeel , zeer goede service!!! net een nieuwe auto gekocht maar weet nu al dat mijn volgende auto ook daar vandaan komt , geholpen door meneer Stol .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht Volkswagen polo 2004 \r\nWerden prima behandeld afspraken werden allemaal nagekomen.\r\nIk zou deze autogarage zeker aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf.\r\n\r\nBen hier goed geholpen met het kopen van mijn nieuwe Citroen C4\r\n\r\nWat mij opviel is dat er veel klanten waren voor de werkplaats. \r\n\r\nIk denk dat ik mijn auto ook hier laat onderhouden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, mooie auto.\r\nTevens tevreden over de autoverzekering!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel erg blij met de aankoop van mijn Fiat 500. Ik heb een zeer goede inruilprijs gekregen voor mijn oude auto, waardoor ik niet veel meer hoefde bij te leggen. \r\nVerder is het personeel heel behulpzaam, klantvriendelijk en servicegericht. \r\nIk blijf hier ook zeker in onderhoud, de werkplaats zag er erg professioneel uit.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte ervaring met dit bedrijf. Hebben me een auto verkocht met vele verborgen gebreken en bieden geen oplossing. Reageren zelfs nauwelijks. Reparatie heeft duizenden euro\'s gekost en geen enkele tegemoetkoming. Wegblijven!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net autobedrijf met vakkundig personeel. Ik ben goed geholpen door Dhr. Stol. Een aanrader voor de aankoop van een gebruikte auto. Ik woon niet dichtbij maar voor in de toekomst koop ik hier weer mijn auto. Bedankt !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een gebruikte auto bij Noordermeer gekocht.\r\nWij zijn fantastisch geholpen: wij zijn uitgebreid geïnformeerd en hebben in 2 verschillende auto\'s een proefrit kunnen maken.\r\nOok bij de aflevering werd alle tijd voor ons genomen.\r\nWij zijn erg blij met onze Opel Astra.\r\nTot volgend jaar bij de eerste beurt !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een VW Golf Variant gekocht, in alle opzichten een mooie en goede auto. Uitstekend geholpen. Goede afspraken. \r\nEen storing die zich één dag later voordeed, aan een deurslot, viel buiten de garantie. Daar waren we het beiden over eens. Toch kwam er een uitstekende oplossing. Er kwam een vervangend slot dat ik zelf zal gaan monteren.\r\n\r\nDit bedrijf gaat voor tevreden klanten. En dat gaat uitstekend, want ik ben een zeeeeer tevereden klant!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en betrouwbaar uitziend bedrijf.nette aflevering van gebruikte auto.goede inruilprijs van mijn auto.\r\nuitvoeren van garantie werd zonder probleem gedaan

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf dag 1 dat ik hier kom wordt ik supergoed door iedereen geholpen! Er wordt met je meegedacht om de kosten te drukken en de prijzen worden vooraf berekend zodat je weet waar je aan toe bent. Ik denk dat ik eindelijk mijn vaste garage gevonden heb!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen, voorgelicht, bij de aanschaf van 4 nieuwe banden. Mijn winterbanden konden zelfs worden opgeslagen. Tot over 4 maanden, dan moet mijn Toyota gekeurd worden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. De auto werd tijdens de aflevering perfect aan mij uitgelegd .Een hele fijne ervaring. Ga zo door ! En nog bedankt voor de nieuwe radio. ik blijf hier zeker ook in onderhoud.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte Mercedes gekocht bij Noordermeer Bosch Car Service. Ondzettend goed voorgelicht en geholpen. De auto is perfect afgeleverd zoals afgesproken. Een aanrader met stip !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog nooit eerder zo goed geholpen! Het bedrijf ziet er netjes en verzorgd uit, net zoals de auto\'s. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.\r\nIk moet er een aardig stukje voor reizen, maar dat heb ik er zeker voor over.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf heeft laten zien dat service bovenaan staat, vlak voor m,n vakantie moest mijn auto eigenlijk voor onderhoud naar de garage,maar door omstandigheden kon ik eigenlijk niet ruim voor mijn vakantie een afspraak maken, ondanks de drukte ben ik toch geholpen, zodat ik toch nog voor mijn vakantie m,n auto terug had.Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier is de klant nog echt koning en geen nummer, zeer prettig personeel. Uitstekende service altijd meedenkend voor het oplossen bij evt een probleem.\r\nBen al een paar jaar klant en zal dit nog lang blijven. Echt even langs gaan en je ervaart het zelf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel netjes ontvangen. Ik kwam voor een proefrit in een Opel Corsa van 2011. De auto stond al netjes klaar en mocht gelijk een stukje rijden. Mijn vrouw zie nog, wat een goede service !.Na deze geweldige proefrit een heel fijn en ongedwongen gesprek gehad. Bedankt voor deze zeer fijne ervaring. De auto rijd geweldig ! Tot volgend jaar voor de onderhoudsbeurt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf met fijn personeel. Ik ben hier al een paar jaar klant en dat bevalt zeer goed. Een aanrader voor zowel de aanschaf van uw auto als het onderhouden ervan.

Weg en land 5 2661 DK Bergschenhoek