perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk een bedrijf gevonden wat echt meedenkt met de klant. Heel blij mee !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren vaste klant bij mijn merkdealer in Bergschenhoek. Nadat ik vorige week problemen had met het starten van mijn auto en mijn dealer geen tijd ( of zin ) voor mij had, ben ik terecht gekomen bij Bosch Car Service Noordermeer. Zij maakten tijd en hebben mij perfect geholpen. Zeer snelle en goede service. Noordermeer jullie hebben er een klant bij ! ( Ton bedankt )\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden na aankoop mini cooper cabrio zomer 2017, via advertentie op internet bij Rene en kevin terecht gekomen, beide zeer klantvriendelijk en eerlijk. Prijs die ze vragen voor een auto is reeel en bijna niet onderhandelbaar, dit geeft helderheid. Daarnaast ben ik een aantal malen in de garage geweest voor wat kleine dingen en daar wordt ook meegedacht en service geboden, ik heb niets te klagen, alleen maar tevredenheid en tnt een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 3 maanden geleden een gebruikte Volkswagen Caddy gekocht van 2012 bij Autobedrijf Noordermeer na wat kleine probleempjes met de parkeersensoren en kontaktsleutel is dat keurig netjes opgelost door Kevin en Rene\r\nDit zijn echt 2 topgasten die beloven wat ze zeggen geen bla bla bla maar gewoon eerlijk zaken doen\r\nIk heb de auto nu 3 maanden in mijn bezit en ben daar erg tevreden over \r\nEcht een topbedrijf met goeie service en beveel dit bedrijf ook aan iedereen aan

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden met de service!! Ze zijn professioneel, kundig, klant vriendelijk en zeer flexibel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een jaar geleden een mooie occasion gekocht bij Noordermeer. Een jaar later bij de eerste kleine beurt (bij eigen plaatselijke garage) bleek er een probleem te zijn met de carter waarbij helder was dat de auto een jaar geleden zo niet afgeleverd had mogen worden. Echter, geen garantie meer, maar toch contact opgenomen. Is zeer professioneel opgepakt door Menko en zijn collega\'s en naar volle tevredenheid opgelost en er zelfs nog een kleine beurt bij gekregen. Jongens van Noordermeer, super gedaan, dit is nou eens wat je noemt service. Top!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn dashboard lampje gaf aan dat er een probleem zou zijn met mijn airbag. Kevin regelde gelijk een chauffeur om mijn auto om te ruilen voor een check. Echt heel bijzonder want ik woon meer dan 175 km van Bergschenhoek af. Ik heb nog nooit zo\'n goede service meegemaakt bij een garage bedrijf. Het is niet alleen een goede service, maar de mensen binnen dit bedrijf willen ook gewoon graag hun klanten goed helpen. Je koopt hier niet alleen een goede auto tegen een mooie prijs, maar je wordt tevens ontzorgd in de periode daarna. Ik adviseer dit bedrijf dan ook een ieder aan.\r\nOh ja, ik heb geen aandelen in dit bedrijf :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring met Noordermeer. Aardige mensen, René en Kevin. E-mails worden vlot en correct beantwoord. Wij kochten een tweedehands Mitsubishi ASX en zijn er heel tevreden over. Twee probleempjes gevonden, het multimedia-apparaat had een klein defect en er was slechts één sleutel bij de auto. Beide problemen geheel naar wens opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij garage Noordermeer na lang zoeken een hele mooie Mercedes 380 SL uit 1981 gekocht. Over de prijs waren we het snel eens als ook de zaken die technisch nog opgelost moesten worden. Zo is de aircopomp vervangen, stuurkolom vervangen, uitgelijnd en een afleveringsbeurt gegeven. Ik heb nu de eerste 400 km gereden en ik ben ontzettend tevreden over de auto en de service. Eindelijk een bedrijf die zijn beloften na komt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik woon zelf in zuid-limburg en vond een mooie Captur op de website van Noordermeer BV. Na een vriendelijk en eerlijk telefoongesprek was er het vertrouwen direct en besloot ik over te gaan tot koop van deze auto. Een week later reed ik naar Bergschenhoek om mijn auto op te halen. Enkele maanden daarna merkte ik dat de airco het niet goed deed. Ik maakte een afspraak voor reparatie en aangezien ie een aantal dagen daar moest blijven kreeg gratis een leenauto ter beschikking. En nu komt het mooie… Toen mijn auto klaar was heeft een chauffeur van Noordermeer BV mijn auto persoonlijk helemaal naar Sittard terug gereden en reed hij weer terug met de leenauto. Niet alleen mijn airco doet het weer prima, maar ze hadden zelfs de moeite genomen om mijn auto van top tot teen te poetsen. Echt een super service!!! Ik weet wel waar ik mijn volgende auto over een aantal jaartjes weer ga kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, vakkennis en klantvriendelijkheid. Afspraak is afspraak mentaliteit, daar houd ik van. Een echte aanrader voor reparatie, schade of de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf René en Kevin zijn twee deskundigen die heel goed begrijpen dat de relatie belangrijk is. Zij denken mee, zijn oprecht en zorgen ervoor dat in alle redelijkheid een goede oplossing voor problemen wordt gevonden. Ik blijf hier graag klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf andere auto gedaan uitstekend geholpen deze keer door Kevin. \r\nOok hij laat de klant ook echt klant zijn .\r\nDit is wederom een geslaagde aankoop

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bijna een half jaar geleden een auto gekocht bij Noordermeer. Nu vlak voordat de garantie zou aflopen kreeg ik een melding dat de remblokken moesten worden gecontroleerd. Alhoewel de blokken nog een behoorlijk aantal kilometers meekonden, werden ze toch vervangen. Uit voorzorg en zorgvuldigheid. En werden wij uitermate correct en vriendelijk geholpen. Echt een heel goede service. Top Noordermeer.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne ervaring met dit bedrijf! Erg fijn en netjes geholpen door Kevin.\r\nAl een tijdje aan het sparen voor een auto en uiteindelijk hier mijn droomauto gekocht. \r\nEr wordt goed rekening gehouden met je budget.\r\nEen top aflevering van de auto en rijd er inmiddels met heel veel plezier in! Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig om hier een auto te kopen. Er werd goed naar mij geluisterd en de auto is naar al mijn wensen afgeleverd. Top bedrijf. Kevin bedankt en tot volgend jaar als ik langs kom voor een ondethoudsbeurt !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mn nieuwe auto een Opel Astra 1.4T uit 2011 afgeleverd gekregen! Ook mn oude auto kunnen inruilen voor een moi bedrag\r\nErg fijn en professioneel geholpen. Al met al heel erg happy

slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beetje vreemde ervaring met dit bedrijf.\r\nNa interesse in één van hun auto\'s\r\nkrijg ik geen contact meer met dit bedrijf.\r\nDiverse e-mails worden niet meer beantwoord.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik kocht 11 maanden geleden mijn auto (gebruikt) bij Garage Noordermeer, wat binnen mijn budget paste. Ongeveer negen maanden na aankoop kreeg ik op weg naar een zieken-bezoek autopech op de snelweg A12. Ik was op dat moment totaal radeloos, daar ik geen lid was van ANWB. Plotseling schoot het met te binnen om mijn garage (Noordermeer) te bellen voor hulp. Kreeg direct ook de nodige hulp aangeboden, wat inhield dat mijn auto middels een bergings-bedrijf werd opgehaald en mij gelijk een vervangend vervoer werd aangeboden. Mijn auto werd gerepareerd en tot mijn verbazing was alles kosteloos. Dit alles zonder enig vorm van garantie. Garage Noordermeer met zulks daad en service verdienen jullie een groot en waardig Compliment

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vak bekwame garage, verkopers laten je rustig op je gemak de occassions bekijken zonder enig vorm van opdringerigheid tot koop,. Wat ons zeer aanspraak was de juistheid van auto-history welk wij ook extern hebben laten controleren. Het nakomen van garantie-afspraken hebben we als zeer positief ervaren. Kortom garage Noordermeer houden zo.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Noordermeer voor de tweede keer een nieuwe auto gekocht ( zo goed als nieuw ). Wederom zeer prettig geholpen door Kevin, echt een fijne vent ! Kreeg ook een zeer goede inruilprijs, ze hadden hem dan ook zelf onderhouden. Over een jaar of 2 ruil ik hem weer in. topzwaar !!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring mee gehad, werd super geholpen. Service en garantie is ook zeer goed.\r\nZou zo nog een auto kopen hier ,of mijn oude auto inruilen voor een nieuwe.\r\n\r\n