Top garage

Top garage, super goed geholpen bij aanschaf nieuwe auto. Auto kon snel afgeleverd worden door goede samenwerking van werkplaats en verkoper, Hier weten ze hoe het werkt. Echt een aanrader voor iedereen!

Een top-bedrijf!

Ik was op zoek naar een andere auto en ik was al op andere plaatsen wezen kijken. Je merkt dan dat men daar vooral een auto wil verkopen en niet echt meedenkt met de klant. Bij Noordermeer was dat heel anders. Ik werd goed te woord gestaan en werd er uitstekend meegedacht met wat ik wilde. Ik ben tevreden met de auto die ik er heb gekocht. Toen de auto een storingsmelding gaf over de bandenspanning werd ik meteen telefonisch op weg geholpen. Toen het probleem niet meteen weg ging kon ik meteen langs komen, ik hoefde niet eerst een afspraak te maken. Grote klasse! Dank aan het hele team Noordermeer voor de goede service. Ik zou deze garage bij iedereen aanbevelen.

Perfecte service

Goede service en klant vriendelijk

Ik zocht een goede auto en een goed autobedrijf

Na een tijd zoeken kwam ik een leuke Fiat 500 tegen bij autobedrijf Noordermeer in Bergschenhoek. Ik heb het autobedrijf gebeld en ik werd netjes telefonisch te woord gestaan. Vervolgens een afspraak gemaakt voor een proefrit. De auto stond netjes voor ons klaar en we hebben een prettige rit gemaakt. De Fiat 500 hebben we gekocht en hebben er nog steeds veel plezier van. Bedankt team Noordermeer!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een jonge Audi Q2 kwam ik via hun website bij Noordermeer terecht. De ontvangst was zeer prettig. Hun no-nonsens benadering met direct een voor mij gunstige inruilprijs gaf voor mij de doorslag om een proefrit te maken waarna de deal snel was beklonken. Het was erg prettig zaken doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks een andere keuze op het laatste moment van mij, raad ik deze garage aan!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf na een goed begin en goede ontvangst , pas tot dat ik moest afrekenen voor airco vullen wat overal gemiddeld rond 150,-€ kost , heb ik bij hun 250,-€ moeten afrekenen en daar ben ik niet eerder over geïnformeerd, nadat ik het telefonisch heb bewezen dat soort gelijke bedrijven 140,-€ voor het afvullen van de airco kost.\r\nEn ze zijn me niet tegemoet gekomen.\r\nDus ik raad iedereen dit bedrijf in ieder geval deze locatie af.\r\nVoel me gewoon belazerd waar je bij staat.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

Beste Rid Afa, jammer dat u een onplezierige ervaring met ons bedrijf heeft. Maar door de hoeveelheid airco-gas dat moest worden bijgevuld, van het nieuwste type R1234Yf, is de rekening iets duurder uitgevallen dan u had verwacht. Gelukkig functioneert de airconditioning weer prima en wensen wij u een koele zomer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf september vorig jaar mijn BMW Z4 gekocht bij Noordermeer. Dat was al een erg prettige ervaring. Helaas deze week mijn linker schokdemper lek. Garantie helaas al voorbij. Adaptief onderstel dus kostbare zaak. Na overleg met Kevin en zijn collega wordt dit komende week voor een heel nette prijs gerepareerd. DIT IS WERKELIJK KLASSE !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk te woord gestaan, uitstekend geholpen en alles uitgelegd wat er was gebeurd.\r\nHad geen afspraak maar kon vrij snel terecht!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne mensen en zeer deskundig 👍

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 10 maanden geleden mijn BMW 1 Serie gekocht bij Noordermeer in Bergschenhoek. Fijn geholpen door Kevin. Maar nu komt het, vorige werk vond ok dat de auto slechter starte. Kevin op de hoogte gebracht en hij stelde voor dat ik even langs moest komen. Nu was de Bovag garantie van 6 maanden allang verlopen maar er werd kosteloos een nieuwe accu gemonteerd. Top service, bedankt !!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service , klantvriendelijk en deskundig personeel! Mijn Audi heb ik daar gekocht maar drie weken voor de garantie brak de distributie ketting. Toevallig net voordat we een lang weekend op vakantie gingen. Het bedrijf heeft alles in werking gezet om de auto te repareren. De motor moest helemaal uit elkaar dus hadden ze speciaal een monteur (VAG) ingehuurd om dit te repareren. Er stond meteen een leenauto klaar zodat we toch nog op vakantie konden! Ook daarna nog een keer terug geweest deden niet moeilijk over een leenauto !Wat een topservice! Eerlijk en betrouwbaar! Niets was teveel voor Kevin en René. Bedankt! De volgende auto word er weer een van garage Noordermeer!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service daar auto in onderhoud \r\nGoede overleg

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste telefonische contact vanuit Limburg verliep erg prettig. Vervolgens afspraak gemaakt, waar we door Kevin goed werden ontvangen. Na proefrit heeft faire prijs onderhandeling plaatsgevonden wat geleid heeft tot koop. Ook de aflevering 1 week later verliep erg prettig. Een bedrijf waar Service en Klantvriendelijkheid met een hoofdletter geschreven wordt. Een aanrader, zelfs voor potentiële klanten uit Limburg.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service , een gratis leenauto , en de reparaties aan mijn auto perfect uitgelegd. Een garage die met je mee denkt, super bedankt. Groeten van Ahmed.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben uitstekend geholpen met het vinden van mijn nieuwe auto. Die als nieuw aanvoelt ook al is het een tweede hands. mijn volgende auto ga ik daarom ook zeker hier kopen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al ruim 4 jaar hebben we een zeer positieve ervaring met Noordermeer en in het bijzonder met Kevin en René!! Dít bedrijf heeft klantvriendelijkheid, goede service en deskundigheid hoog in het vaandel staan! Wij komen uit Amsterdam maar we hebben het er graag voor over om naar Bergschenhoek te rijden als er iets met onze auto is! De vriendelijkheid is hartverwarmend!! Vandaag hebben wij onze 2e auto bij Noordermeer opgehaald....Kevin en René hebben voor ons fantastisch bemiddeld in de aanschaf ervan!! Complimenten!! \r\nRonne en Marijke Bernard

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In april een mooie 3jaar oude Qashqai bij Kevin gekocht. \r\nGoeie prijs, netjes afgeleverd en vriendelijk personeel. \r\nWel een aantal keer terug gemoeten vanwege wat kleine probleempjes. \r\nBij aflevering direct een trekhaak erop laten zetten. \r\nDe eerste was verkeerd geleverd. \r\nDe tweede was goed maar behoorlijk beschadigd. \r\nPlus mijn achteruit rij sensoren bleven piepen. \r\nKevin heeft een oplossing bedacht en probleem hersteld. \r\nLater weer terug geweest omdat de ruitenwissers niet goed meer waren en de navigatiekaart verouderd was. \r\nAllemaal vernieuwd. \r\n\r\nGisteren bij vertrek naar Italië startte de auto niet meer. Anwb constateerde kortsluiting in de accu. \r\nKevin om 8:30u gebeld en mocht direct langskomen. Na een half uurtje een nieuwe accu geïnstalleerd en gelijk de vloeistoffen gecheckt kon ik eindelijk mijn reis beginnen. \r\nAllemaal garantie en service. \r\n\r\nWat een TOP bedrijf en wat een SERVICE!! \r\nIk blijf zeker klant bij jullie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In februari 2018 een auto gekocht. In juli kregen we een probleem met olie verbruik. Mail gestuurd en men heeft de volgende dag direct contact met ons opgenomen. Donderdag 2 augustus auto aangeboden voor analyse mogelijke oorzaak. Leenauto meegekregen. Tegen 15:00 uur was de auto klaar. Ondanks dat de garantie was afgelopen heeft men ons geholpen. We hoefden niets te betalen. Men is toch de hele dag bezig geweest met flushen van de motor én we hebben een lesauto meegekregen. Ik heb al heel wat auto\'s gekocht en heel veel garages gesleten maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een TOP service en de verkopers zijn TOP mensen. Hier voel je je echt klant. Daar kunnen heel veel dealers een voorbeeld aan nemen. Heren hartelijk bedankt voor jullie hulp en hopelijk is het probleem verholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Drie jaar geleden bij Auto Noordermeer een geweldige Mini Clubman gekocht, nog nooit heb ik zo een goede service bij een dealer gehad dan bij Auto Noordermeer. Onderhoud altijd bij Kevin laten doen, geen rare dingen waar ze mee komen, duidelijkheid staat bij mij hoog in het vaandel en dat maken zij waar. Vandaag mijn nieuwe Mini Clubman opgehaald bij Auto Noordermeer, door samenwerking met Kevin en Rene is deze Mini via een andere dealer in mijn bezit gekomen. Dikke dikke pluim voor Auto Noordermeer. Ik raad dan ook Noordermeer aan bij familie en vrienden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In januari 2018 kochten wij bij Noordermeer Auto\'s een Volkswagen Golf sportsvan waar we zeer tevreden over zijn. Wij danken verkoper Kevin voor de correcte aflevering van deze auto en bevelen dit bedrijf in Bergschenhoek aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een leuk bedrijf. Zo vriendelijk gewoon al een prettig gevoel als je binnen komt. De prijzen van de auto scherp geprijsd. De service geweldig. En ook de monteur super gozer. Zo hard zijn werk gedaan om mijn nieuwe aanwinst optijd af te krijgen. Gewoon echt top. Echt een leuk gezellig en zeker een eerlijk bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken terug bij Noordermeer een Seat gekocht.\r\n\r\nHelaas na slechts 2 dagen al problemen, twee bobines gaven de geest.\r\n\r\nOndanks dat ik geen garantie had ben ik toch uitstekend geholpen en heeft men de reparatie volledig vergoed!\r\n\r\nTop service en goede communicatie door zowel verkoper Kevin als eigenaar René! Nogmaals mijn dank heren!\r\n\r\nVoor een volgende auto zal ik zeker kijken voor het aanbod bij Noordermeer, ook al is het voor mij bijna anderhalf uur rijden! \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Noordermeer onderhoudt al jaren ons hele wagenpark: niets anders dan lof voor dit team: snel, efficiënt, kostenbesparend en vooral eerlijk. Geen kosten maken die niet nodig zijn, duidelijk zijn als iets ook wél nodig is en ook als iets níet nodig is. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf SUPER SERVICE, was daar voor de 1e keer om 17.15 uur (sluitingstijd) De monteurs stonden klaar om naar huis te gaan, ik had een probleem met mijn stuurinrichting en durfde niet meer verder te rijden. De auto’s stonden al binnen in de werkplaats en werden naar buiten gereden om een brug vrij te maken. Er zat een bout los van de stuurinrichting dus vastgezet door de monteur. Vroeg om de rekening aan de baas en die wilde er niets voor hebben dus over Service gesproken een dikke 10!!