Top service en medewerkers die oprecht hun best doen om je te helpen

Super vriendelijke mensen, zowel bij de receptie als in de werkplaats. Ze zullen altijd alles in het werk stellen om je te helpen.

Top bedrijf met uitstekende service!

Mijn nieuw Peugeot 308 rijd als een zonnetje! Goede prijs - kwaliteit verhouding. Uitstekende service en betrokkenheid van René en Kevin. Mijn oude Peugeot 208 ingeruild voor een goede prijs. Al jaren klant bij Noordermeer en zij zijn altijd goed voor de klant, zowel in de winkel als de monteurs in de garage! Ik kan Noordermeer bij iedereen aanbevelen!

Super service

Vandaag mijn nieuwe Renault Grand Espace opgehaald. Bij dit fantastische bedrijf. Waar service en vriendelijkheid op nummer 1 staan. Wat fijn dat dit soort bedrijven nog bestaan. En ik wil Kevin bedanken voor de vlotte en snelle service

Fijn en professioneel geholpen.

Zeer prettige ervaring om bij Noordermeer een nieuwe auto te kopen. Kevin bedankt.

Super service

Mijn auto gebracht voor een storing Was allemaal goed geregeld vriendelijke monteurs kreeg gratis een leen auto mee en alles Was netjes gecommuniceerd Super garage

mooi en fijn bedrijf

Heel fijn bedrijf goede service klantvriendelijk en komen de afspraken ook na wat je afspreekt

Uitstekend! No Joke!

Hoi Enige tijd ongeveer 3 maanden geleden heb ik hier een Volvo S40 uit 2008 met ongeveer 150.000 km gekocht. Eenmaal op locatie mocht ik de auto bekijken zonder dat de verkoper erbij stond met een vlotte babbel om ons extra te motiveren om de auto te kopen. Zogezegd hebben een maatje en ik de auto van top tot teen bekeken. We hebben gevraagd om een testrit te maken! We kregen zo de sleutels en weg waren we. Nadat we beiden een stuk hadden gereden bleek dat de auto prima was er waren iig geen onverwachte verassingen. We hebben de prijs iets omlaag gekregen nadat een aantal kleine body krasjes etc ons was opgevallen. Na aanschaf van de wagen ben ik met de auto naar mijn eigen garage gereden en het bleek dat de auto niet veel nodig had. De koppeling was iets aan de magere kant maar goed kom over een jaar maar weer terug was het advies van de monteur. De remblokken waren nieuw en alle vloeistofjes waren in orde. Na uitlezen kwam er ook geen storing omhoog kortom het was een goeie koop volgens de monteur waar ik altijd kom. Ik ben net terug gereden uit Duitsland met een dikke glimlach op mijn gezicht ik heb daar 200 aangetikt :p en toen dacht ik goh deze auto is lekkah! En toen schoot de garage waar ik hem heb gekocht mij te binnen vandaar de verlate recensie! Voor mijn volgende auto zal ik zeker een oogje openhouden voor wat jullie hebben staan! Mvg John

Iedere keer weer naar NOORDERMEER.

Wij zijn al ruim 10 jaar klant bij Noordermeer ( René , Kevin en top monteurs). Diverse auto’s gekocht ( Citroën, Volvo, Mercedes ) Dit team mensen maken het vertrouwen iedere keer meer dan waar. Sterk in communicatie, correct in de omgang en komen afspraken altijd stipt na en ongekende service! Showroom en werkplaats altijd schoon. Vriendelijk in de omgang en kennis van zaken. Geen snelle pakken en vlotte babbels, maar laagdrempelig , deskundig en terzake. Op zijn tijd ook een geintje. Leuk. Hier voel je direct dat de klant nog koning is. Waar vind je dat nog tegenwoordig? Zeer recent heeft team Noordermeer voor ons een vervelend schadegeval uit handen genomen en snel en deskundig opgelost en hersteld. Een hele zorg minder. Klasse!! Daarom gaan wij iedere keer weer naar Noordermeer.!

Zo kan het ook !

Per toeval kwam ik bij Noordermeer terecht en zag een voor mij geschikte auto. Gebeld voor informatie : Zeer correct. Dag later een proefrit : Alles goed voorbereid. Koop : Snel en correct. Verdere afhandeling ook prima. Goede communicatie. Ik kan het bedrijf en de verkoper Kevin zeer aanbevelen.

Superfijn

Zeer prettig geholpen met de koop van de auto René/Kevin zijn zeer correcte mannen de service is dik voor mekaar Zou zo weer een auto bij hun kopen Top mannen wij zijn super tevreden Nog bedankt voor de afdek hoes

leuke totaal beleving !

Ik heb nog niet zo veel ervaring met een auto kopen. Ik zag op internet een hele leuk Volkswagen Golf staan van bouwjaar 2018 met een leuke kilometerstand. Ik heb eerst even gebeld en had een een prettig gesprek en daarna gelijk een proefrit ingepland. De Volkswagen Golf stond netjes klaar voor de proefrit en ik mocht lekker de tijd nemen om een stuk te rijden. Daarna was ik al snel verkocht en heb de koop gedaan. De verkoper heeft de auto netjes geleverd met de bij behoorde onderhoudsbeurt ( zij kunnen dit zelf ze hebben een uitgebreide werkplaats )

Hele klantvriendelijke mensen doen wat ze beloven

Voor de eerste keer een auto gekocht bij noordermeer een ford c max hybride nog contact gehad en een keer teruggeweest met wat vragen alles werd prima uitgelegd en opgelost heel fijn bedrijf een dikke 10

"zo kun je ook een auto verkopen-kopen"

We waren op zoek naar een jong gebruikte auto, ons oog viel op een Seat Ateca. Maakten een proefrit, we twijfelden Er zat een kleine schade op deze auto. Na overleg met verkoper Kevin: ik laat dit herstellen, stuur foto's en jullie komen volgende week wederom een proefrit maken. "ga maar lekker rijden en we zien jullie wel terug, of dat nu over een uur of twee is geen probleem". Geen gepush, geen druk. Dat gaf ons vertrouwen. Na een uitgebreide rit: overtuigd dit onze auto moest worden inclusief trekhaak om een caravan erachter te kunnen hangen. Auto werd afgeleverd, alles prima. lekker rijden. DSG7 super fijn. Echter één punt kwam na een aantal weken naar boven de biepers van de parkeersensoren gingen niet uit met fietsenrek of caravan achter de auto bij achteruit rijden. Een nieuwe trekhaak kabelset bood in 1e instantie helaas geen oplossing. Na wat uitzoek werk en telefonisch overleg, werd de 2e maal de juiste kabelset gemonteerd en daarna werkt het probleemloos! Conclusie: Noordermeer beveel ik aan: 1. prettige verkoopstijl: de auto verkoopt zich zelf! 2. omdat ze het probleem wat we hadden uiteindelijk samen hebben opgelost!

Heel tevreden met goeie survice.

Mooie showroom ziet er heel netjes en schoon uit, hebben zeer mooie exclusieve autos die je niet overal ziet. Verkoper niet opdringerig, zeer vriendelijk en goede inruilprijs. Ga volgendekeer zeker weer terug, zoek je n andere auto ga dan zeker daar n kijkje nemen.

Betrouwbaar, professioneel en zeer klantvriendelijk bedrijf

Al jaren zeer tevreden over deze garage. Meerdere auto's gekocht, ook voor onze kinderen. Allemaal in onderhoud door deskundige monteurs. Ik kan Noordermeer iedereen aanbevelen.

het is zeer prettig zaken doen met Noodermeer

Ik heb afgelopen zaterdag een Audi TT gekocht. Ik ben zeer tevreden over de ontvangst, de proefrit (ondanks Coronatijd) en het zakendoen met hen. Vlotte afwikkeling. Ik zal een volgende keer niet schromen om 200 km af te leggen om hier een auto te kopen.

Betrouwbaar en deskundig advies en super service

Ik heb al meerdere auto’s hier gekocht naar volle tevredenheid. Eerlijk goed en betrouwbaar advies. Staan ook ditect voor je klaar als je een vraag hebt. Laatste paar keer met bedrijfsleider Kevin alles rond gemaakt. Erg vriendelijk en keurig al zijn afspraken nakomend. Een dikke tien voor dit bedrijf !

Top garage en top service een aanrader

Afgelopen Zaterdag een Peugeot 207 gekocht bij deze garage. Bleek dat we aantal jaren geleden hier ook een Mercedes c klasse gekocht te hebben van de zelfde garage waar we jaren met plezier in hebben gereden en nooit met mankementen te maken hebben gehad. De Peugeot 207 bevalt ons heel erg goed en is zeer goed onderhouden door deze garage. Alles klopte wat de verkoper ons vertelde en we hebben deze auto met een gerust hart gekocht. Zeker een aanrader en me volgende auto wordt hier zeker weer gekocht uit hun brede assortiment. Dankje wel garage noordermeer.

Aankoop nieuwe auto

Beste medewerkers van Noordermeer, via deze weg wil ik jullie bedanken voor de zeer plezierige manier waarop ik mijn nieuwe auto bij jullie heb gekocht. Nog nooit had ik een auto zonder hem eerst gezien te hebben aangeschaft. Als de lockdown straks weer voorbij is kom ik zeker een keer langs. Succes in deze moeilijke tijden, ik ga jullie bij al mijn kennissen aanbevelen.

Top bedrijf waar service voorop staat

Altijd zeer goed en persoonlijk geholpen. Een goede service en persoonlijke benadering staan hier vooraan. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden die een betrouwbaar garage bedrijf zoekt!

Deskundig, kwalitatief uitstekend, betrouwbaar in afspraken, vriendelijk.

Ik heb in mei een Audi TT Roadster aangeschaft bij Noordermeer. De auto was in perfecte conditie en de hele geschiedenis en onderhoud zijn goed gedocumenteerd. Twee keer een proefrit gemaakt en de auto vervolgens voor een prima prijs gekocht, incl. een half jaar volledige garantie. Bij de afleverbeurt is een kleine beurt gedaan plus APK-keuring, en zijn door Noordermeer op eigen initiatief ook nog de remblokken vervangen zodat die weer voor de lange termijn meekunnen. Het contact met Kevin was heel prettig: totaal niet opdringerig of pushy om de auto maar zsm te slijten. Twee keer een lange proefrit was geen enkel probleem, kleine dingetjes (o.a. juiste nav-DVD) werden voor aflevering moeiteloos en allemaal volgens afspraak opgelost. Als verkoper is Kevin een hele verfrissende ervaring in autoland, en als garage is Noordermeer een absolute aanrader om een auto bij te kopen!

Zeer netjes en doen wat ze zeggen

Vandaag mijn auto opgehaald die ik vorige week gekocht had bij noordermeer, auto staat netjes klaar zoals was afgesproken met de verkoop. De auto is helemaal rij klaar gemaakt volgens onderhoud schema van de auto. zodat ik zonder zorgen kan genieten van mijn nieuwe auto. Heel erg bedankt noordermeer

Geootste miskoop ooit

Auto had al een paar jaar geen onderhoudsbeurt gehad, de heren verzekerde mij ervan alle genoemde problemen op te lossen maar om de kosten te drukken hebben ze er helemaal niks aan gedaan. Smoes die als volgt kwam was dat naar hun beleving alles goed zat. Nu 800 euro verder en ik heb weer een goede auto. Jammer dat een beetje service of gemoed komen te veel gevraagt is. Zeker niet aan te raden want het zijn zakkevullers

Beste Dennis, Jammer dat je een vervelende ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Maar voor de aanschaf van de Mini uit 2007 heb je hem helemaal laten nakijken door een bevriende monteur. Deze vond dat de auto in prima conditie was en zodoende heb jij de auto aangeschaft met maximale korting en zonder garantie. Wij hebben ons netjes aan de gemaakte afspraken gehouden maar het feit dat jij ons "zakkenvullers " noemt vind ik niet correct. ( is ook best lastig om je zakken te vullen bij een auto met als verkoopprijs € 4.500,- ).

Wat een Professionaliteit in Corona tijd !

Ik heb mijn auto bij Noordermeer gebracht voor een onderhoudsbeurt en ben positief verrast door de professionaliteit ten aanzien van de werkwijze. Men is super actief met het schoonhouden en desinfecteren van o.a. werkplekken, wachtruimte EN van je auto als deze weer klaar is. Kortom: helemaal Corona proof.

Top bedrijf met veel aandacht voor de klant en service

Ik heb een gebruikte Mini gekocht van 2014 bij dit bedrijf. Fijn en eerlijk geholpen, verstand van zaken en goede prijs gekregen voor mijn ingeruilde BMW. Aanrader !