Aardige eigenaar, klant vriendelijk

Aardige eigenaar, klant vriendelijk

Top; altijd vriendelijk en zeer vakkundig geholpen.

Heel fijn bedrijf! Aardig en behulpzaam en met kennis van zaken.

0.k

correct , snel , eerlijk

Top garage in Deventer die je echt kan vertrouwen

Zeer vakkundig, denken met de klant mee, zoeken de voordeligste en best haalbare oplossing, scherpe werkplaats tarieven. Aanrader.

Top!!!

Autotess, een fijn oprecht en meedenkend bedrijf waar eerlijkheid en overleg vooraan staat. De monteurs zijn vriendelijk, behulpzaam en deskundig. De eigenaar is zeer betrokken in zijn bedrijf. Kortom een echte aanrader voor betrouwbaarheid en vakmanschap!

De communicatie is uitmuntend,!!!

Ik kom er al meer dan 11 jaar, dat zegt genoeg

Altijd behulpzaam en kundig

Klantvriendelijk, de medewerkers weten waar ze het over hebben, goede monteurs, goed en eerlijk advies.

prima service

prettig

Achterbaks

Eerst was ik razend enthousiast omdat ik goed werd geholpen. Ik heb zelfs baklava meegenomen en de jongens getracteerd daar. Totdat ik de olie wilde latem verversen met olie die ik zelf had gekocht: zonder opgaaf van reden of wat dan ook 'kenden' ze mij niet meer en werd ik weggezwegen. NOOIT meer deze tent!

perfect eindelijk een eerlijk bedrijf met kennis

al de keren dat ik geholpen ben werd dat goed gedaan ik had het gevoel dat ik eerlijk geholpen werd.

Meedenkende mensen

De auto word vakkundig gemaakt en de prijs proberen ze laag te houden. Ik ervaar een vertrouwensbasis die al de tientallen jaren nog niet geschaad is

Prima service en vakkennis door behulpzame medewerkers.

Professionals met een luisterend oor die goed resultaat afleveren.

Mijn MB had een kapotte distributieketting en die hebben zij vervangen. Alles is in overleg gebeurd, zonder onverwachte kosten of teleurstelling. Ze denken mee en zorgen voor een goede oplossing, zodat je tevreden bent. Ik ben zeer tevreden en heb weer een nieuwe MB en weer veel veilige kilometers om te rijden.

Prima zeer goede service

Een garage met kennis van zaken tegen een zeer schappelijke prijs

je word er zeer goed behandeld

zeer vriendelijk en gast vrij

Altijd goed. Betrouwbaar bedrijf.

Altijd goed geholpen

NVT

Bedrijfsleiding en personeel zijn altijd even vriendelijk en deskundig

Iedereen binnen het bedrijf is steeds gericht op het snel en goed verrichten van werkzaamheden en het opheffen van storingen ! Ook al zou ik het willen, dan nog zou ik niets negatiefs over Autotess kunnen verzinnen.

Goed werk

Goed service. Top

Denk goed mee. En adviseert

Er wordt goed gekeken naar de onderhoudsgeschiedenis van de auto. Werk wordt daarna bepaald.

Zoals vermeld worden geen overbodige werkzaamheden verricht. Onderhoud en reparaties worden aangepast aan het gebruik van de auto. Slechts een klein punt van kritiek: De factuur. De lengte van de tekst op de eerste pagina is te lang. Het laatste stuk staat op de voettekst van de layout. Vreemd genoeg gaat het op de vervolgpagina's goed. Vermoedelijk is het kopje Uitgevoerde werkzaamheden hiervan de oorzaak. Volgens mij moet dit relatief makkelijk op te lossen zijn.

*UITSTEKEND* - Dik tevreden!!!

Goede service en klantvriendelijk. Snel en goed geholpen. Erg tevreden! :-)

goed auto bedrijf

Ik kon er al jaren Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Veilig gevoel vlak voor een vakantie

Maagdenburgstraat 3

7421 ZA Deventer