Prima ervaringen mee

Bellen altijd vooraf voor afspraak APK. Vragen altijd of ik vervoer nodig heb en of ik wil wachten. Mocht er iets zijn nemen ze altijd contact op. Af en toe moet ik er zelf achteraan bellen of de auto klaar is.

Prima service voor een prima prijs!

Al jaren mijn auto-onderhoud bij Autotess (voorheen: Elzenbroek). Altijd goede service, goede communicatie gehad voor een goede prijs!

Zeer te vreden

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Doen wat er beloofd wordt. Daarom al jaren klant.betrouwbaar

Eerlijk vakmensen service fijn dit vertrouwen.

Goed geïnformeerd en vriendelijk.

Goede informatie over Mankementen en kosten reparaties..

Prima service en geheel volgens afspraak

Van tevoren goed geïnformeerd over de te verrichten werkzaamheden aan de auto.

Super!!

Hebben gevraagd of het een mogelijkheid was om auto bij ons op te halen voor de APK daar wij beiden geveld waren door ziekte en zelf niet konden rijden. Was geen probleem... Zo super...!!! Hij werd nadien ook weer teruggebracht. Echt ongelooflijk wat een service. Zijn heel blij met Autotess.

TOP

Goede service, snel geregeld. Apk was binnen een uurtje klaar. Echt top service

Perfecte service!

Onlangs de automatische versnellingsbak laten spoelen van mijn Citroën C5 2.0Hdi uit 2013. De bak schakelt nu boterzacht! De medewerkers zijn zeer vriendelijk en kundig. Zeker een aanrader!

Eerlijk en veel kennis in huis

Eerlijk en veel kennis en ervaring in huis, vooral erg meedenkend en niet alleen op het verkopen gericht.

Snel en betrouwbaar

Een goed eerlijk bedrijf met goeie kennis van zaken

Bij eerste telefoontje had ik gelijk een goed gevoel bij deze garage.

Ik kom van één andere garage af (die ermee stopte en gaf mij deze Autotess garage als goede en vakkundig bedrijf aan) en dit is mij ook gebleken bij aller eerste gesprek/afspraak Vriendelijke alle tijd voor je. Factuur die ik kreeg, was duidelijk overzichtelijk. Dit wordt voor mij de auto garage voor nu en toekomst. Afz : Eric

Een aantal keren bij Autotess geweest, prima service, prima uitleg! Adequate probleemoplossing.

AutoTess is voor mij een vertrouwd adres voor mijn auto

Ik kan altijd langs komen als er iets is met mijn auto. Dan wordt er tijd gemaakt. Wat ik ook erg prettig vind is dat ik nooit word verrast door hoge kosten van een beurt of reparatie. AutoTess is voor mij een betrouwbare garage. Ik kom er al jaren.

Betrouwbaar en betaalbaar

Reeds meerdere jaren klant en ben zeer tevreden over service en kwaliteit. Denk met de klant mee. Betaalbare service.

Uitstekend geholpen

Binnen een dag kon ik terecht, leenauto was geen prbleem. Storing goed verholpen

zie hieronder.

fijne en betrouwbare garage, vlotte service en denken met je mee en vooruit, erg praktisch ingesteld, vriendelijke mensen.

Zeer klantvriendelijk

Top bedrijf met eerlijke prijzen.

Eerlijke en transparante communicatie over de servicebeurt. Veel vertrouwen in deze garage

APK keuring met een goede service

's Morgens afgeleverd en keurig een SMSje na het afmelden en een bericht dat de auto weer klaar staat.

Als je aan komt rijden dan weet het personeel al waar je voor komt( eerst bellen) zodra ze met de auto bezig gaan en er is iets onverwachts dan worst je gebeld en overleggen alles

Goeie uitleg. Later nog telefonisch uitleg wat er gebeuren moest. Prima.

perfect bedrijf

Eerlijk en net bedrijf zijn altijd vriendelijk en vooral goed personeel .

goede en vlotte en vriendelijke service

snel geholpen, kleine reparties kunnen vaak even tussendoor zonder afspraak, heel prettig. vergeleken bij andere garages niet duur

Maagdenburgstraat 3 7421 ZA Deventer