Goed en volgens afspraak

Fijne ervaring. Professioneel. Kwaliteit. Normale prijs.

Heel tevreden met de service

Ik ben prima geholpen bij de garage en men beantwoord alle vragen die je hebt. Ook wordt er netjes gebeld als er iets extra’s aan de auto gedaan moet worden.

Uitstekende garage. Zeer goede service en een fijne clienbehandeling

Ik ben al jarenlang client bij deze garage. De wijze waarop zij service verlenen, overleg met de client, en de goede uitvoering van hun uitgevoerde reparaties, zijn voor mij een reden om hun als mijn favorite garage te bestempelen.

goede service/prijs verhouding

Nette en snelle service, klein misverstand maar netjes opgelost.

Weer zeer goed geholpen

Alles weer vlotjes verlopen. APK en kleine beurt voor mijn Toyota Yaris. Middels een telefoontje op de hoogte gehouden van de vorderingen en bijzonderheden. Zeer fijn geholpen

Top. Bedrijf om trots op te zijn.

Gemoedelijke open gelijkwaardige sfeer. Goede service met duidelijk overleg. Wensen kunnen altijd bespreekbaar gemaakt worden en er wordt mee gedacht. Fijne mensen. Ging ik mijn auto ophalen na een reparatie; ook nog even door de wasstraat gedaan. Thnks

fantastisch!

Professionele monteurs, goede services. Altijd bakkie koffie aangeboden en er wordt tijd voor je gemaakt. Vakmensen!

Vertrouwen door resultaat ................

Vertrouwen door het resultaat in autorijden ervaar ik tijdens elke rit.

goede service, ook in noodgevallen.

Voorbeeld: velg gebutst op een scherpe rand, direct vernieuwd

Professioneel

Dat wat je mag verwachten van een goede dienstverlening. Goed communicerend, helder en eerlijk. Technisch een juiste uitvoering, open en transparant.

Prima binnenkomer

Eerste keer bij dit bedrijf, duidelijke afspraken kunnen maken en ze leveren goede service

goede ervaring met v.Limpt

tevreden met de service, meedenken met oplossen van ev. problemen en afwerken van onderhoud!

Reparatie prima uitgevoerd.

Bij mijn Toyota Corolla Verso moest de achterdemper (na 17 jaar) vervangen worden. Auto na afspraak naar de garage gebracht en daarna met eigen auto weer thuis gebracht, geen weer voor een leenfiets. Na een nacontrole enkele dagen later alles weer in orde.

prima service

al jaren klant in volle tevredenheid

Prima deskundig autobedrijf in Veldhoven.

Je kunt altijd terecht, men geeft goed advies en afspraken worden correct ingepland en nagekomen. Vertrouwd adres voor onze Toyota.

prima service en attente behandeling.

zie bovenstaande

Ik ben uitstekend tevreden met mijn garagebedrijf van Limpt.

Afspraken en wensen worden goed en tijdig verwerkt. Wat wil je nog meer!!

Afspraken nakomen, duidelijke prijs afspraken, en service gericht.

Snel en eerlijk

Vriendelijke man, goede service. Is eerlijk over wat de kosten zijn en wat je nog moet uit gaan geven om de juiste beslissing te kunnen maken

afneembare trekhaak monteren

Afspraak gemaakt voor monteren afneembare trekhaak Keurig aan de afspraak gehouden en ik ben zeer tevreden met deze service

Echt vriendelijk& vakmanschap auto garage

Ik ben zeer tevreden Vriendelijke mensen en goede uitleg. betrouwbare auto grage.

Vriendelijk personeel en goed advies.

In de jaren dat mijn wagen daar in onderhoud is altijd tot volle tevreden geholpen.

Professioneel autobedrijf met prima service.

Als klant van autobedrijf van Limpt ben ik zeer tevreden over de geleverde service. Snel, zonder fratsen, klantgericht, vakkundig en betaalbaar.

Waren er snel toen we ze nodig hadden

Na telefonisch contact meteen Nederweert gestuurd die er voor zorgde dat we naar de garage konden rijden. Daar meteen defect onderdeel vervangen.