Goede en snelle service

Goede ervaring, duidelijk en eerlijk advies.

Zorgvuldig, goed overleg en klantgericht

Prijs kwaliteit is oké Fijne ontvangst en goede hulp.

Super!

Vlotte service van Vos autotechniek. Ik moest vandaag om 12.00 uur weg. Gisteren pech met de auto. Vos autotechniek bestelde het benodigde onderdeel en vandaag kon ik de auto brengen voor de reparatie en om 12.00 kon ik op tijd vertrekken voor mijn weekend weg. Super!

Vriendelijk en snel geholpen

Men was erg flexibel omtrent het inleveren van de auto. Ik ben vooraf op de hoogte gebracht van de aard van de reparatie en kreeg een bericht dat de auto einde van de zelfde dag weer klaar stond.

Prettig

Nu al een paar jaar 'vaste klant' en altijd deskundig en vooral vriendelijk geholpen door een enthousiast team!

Service met een hoofletter S

geen lange wachttijden, duidelijke offerte en weet waar je aan toe bent

Super auto bedrijf!

Mijn ervaring van vos is super! Je kunt alles vragen niks is ze te gek! Ze helpen je snel en regelen het beste voor je! Top service! Ik raad iedereen Vos aan! Ze zijn erg meedenkend en dat heeft een mens nodig!

Super geregeld

Kunnen snel een APK in kloppen

Prettig en goed geregeld.

Een erg fijne garage. Ik ben al klant vanaf het allereerste begin, vanuit de schuur van zijn vader. Nu echt een professioneel bedrijf. Altijd bereikbaar en service staat bovenaan hun woordenlijst. Ik zou iedereen willen aanbevelen om zelf eens te ervaren hoe het is om hier een auto te kopen of een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren.

Staan altijd voor je klaar

Een topbedrijf waar vakkennis en service hand in hand gaan. Auto gehaald of gebracht geen probleem en altijd snel in het afhandelen van je vraag.

Goede en vriendelijke En snelle service!

Een goede,vriendelijke en snelle service!

Vakgarage

Mijn ervaring met vosautotechniekrn is te omschrijven als zeer goed

Zeer fijn contact

Altijd een fijn contact met Matthijs Vos. Denkt graag met je mee.

Onverwacht vlotte, directe service.

Hoewel de reparatie van de defecte airco buiten de garantietermijn viel, werd hij dezelfde dag nog gratis hersteld. Mooi toch?

Top bedrijf komt afspraken na zoals ze gemaakt zijn

Klein bedrijf met breedschalig personeel kennis van alle merken, geen uitdaging te groot voor een nette prijs

Super vooral zo doorgaan

Topbedrijf...altijd goed en vakkundig geholpen...snelle oplossingen...ook met verkoop goede adviezen en begeleiding...zeker een aanrader....top team

Autotechniek Vos = service

Al wat jaartjes gaan wij met onze auto's naar Vos. We kopen daar inmiddels ook onze auto's en ook voor het onderhoud en de APK komen we hier. De service is echt top, we kunnen altijd snel terecht en denken mee als dit nodig is. Na wat vervelende jaren elders met garage's, mede doordat ik niet altijd in Goor heb gewoond, zou ik nergens anders meer naartoe gaan. Altijd vriendelijk, goede service en topkwaliteit auto's:-)

Super en snelle perfecte service

Heb nu jaren ervaring met Vos autotechniek, super en snelle service! Een prima bedrijf, klantvriendelijk, storing oplossen en jaren plezier van mijn auto zonder problemen! Eerlijkheid duurt het langst, dat geldt voor Vos autotechniek! Zeker een aanrader! Mvg Arjan Lucassen

Prettige en professioneel bedrijf,

Ze zijn eerlijk en betrouwbaar. Wat ze beloven doen ze ook!

Gewoon goed !

Fijne communicatie, transparant en een gespecificeerde factuur. Ik kom hier graag terug.

Zeer klantvriendelijk!

Ontzettend klantvriendelijk, zeer goede service. Hele fijne garage!

Super bedrijf !!!!

Wij hebben een bedrijf met een paar bussen, wordt met reparatie keurig rekening gehouden, dat de bussen eigenlijk niet stil kunnen/mogen staan . Dus snelle, en zeer goeie reparatie`s !!

Klantvriendelijk personeel en altijd goede service.

Wordt altijd vriendelijke en netjes geholpen. In overleg is veel mogelijk. Snelle en nette reparatie worden uitgevoerd.

Top garage, kom er al jaren!

Gewoon top service, no nonsense en lekker vlot allemaal. Kom hier al jaren met verschillende auto's!

Snel geholpen.