Zeer zeker aan te raden deze garage!

Op zoek naar een goed busje waar ik in kan slapen kwam ik bij Vos autotechniek terecht. Gebeld en op mijn vragen kreeg ik foto's en een uitgebreid verslag. Na een proefrit had ik alle vertrouwen in deze garage. Wat ik zeer waardeer is de aandacht en tijd die de eigenaar Matthijs neemt. Hij heeft meerdere onderdelen vervangen en de auto nog een kleine onderhoudsbeurt gegeven. Zeer zeker aan te raden!

Goede klantgerichte service

Ben niet voor niets al jaren een tevreden klant

Zeer goeie garage

Goede service denkt mee over de mogelijkheden

Super snel geholpen

!00%

100%

alles netjes gedaan en netjes overlegt wat nodig was

doen goed hun werk zoals het behoord

Mannen staan altijd voor u klaar

Goed in overleg en service. Ook snel wanneer je op locatie pech hebt.

Goede profi uitstraling

Goede service... luisteren naar de klant

Wij zijn erg te Vreden met vos autotechniek

Je word altijd snel geholpen en te Vreden Met het sneller afhandeling. Een bedrijf met een goede service .

Goeie service

er wordt altijd duidelijk verteld wat er precies mis is.. desnoods met foto’s. En je kunt snel terecht

Uitstekend bedrijf echte aanrader

Meerdere auto,s gekocht. Altijd goed behandeld. Is er iets niet goed aan de auto , dan wordt altijd alles netjes opgelost. Komen afspraken na. Een zeer goed en gezellig bedrijf.

klantvriendelijk in alle opzichten

makkelijk om een afspraak te maken vragen en klachten worden serieus genomen snelle service

Super garage

De ontvangst op de receptie is allerhartelijkst. Een afspraak is snel gemaakt. S,morgens de auto gebracht voor apk en kleine beurt en met de middag al klaar. En vervangend vervoer.

Ben goed en netjes geholpen.

Word altijd netjes geholpen. Goede service. Ben zeer tevreden.

Goede uitleg en afhandeling van de afspraak.

Goede uitleg van de gedane werkzaamheden en geraamde factuur was in overeenstemming met de begrote kosten.

Goede en fijne service

Prettige manier van werken.

Top service !

Snelle service, eerlijke adviezen, top team!

goed geregeld en afspraak na gekomen ga zo door

gedaan zoals we hebben afgesproken

Prima service!

Mijn auto stond kapot aan de kant van de weg. Ze hebben hem opgehaald en na reparatie kon ik de weg weer op. Prima service en ik was met het ophalen van mijn auto erg geholpen.

Kan geen afspraak maken omdat er een tekort is een leenauto's

Werkplaats houdt klanten buiten de deur ( Marco) . Is niet open in de communicatie. Enige tijd geleden had ik een duidelijke afspraak gemaakt met leenauto, en toen ik kwam stond er geen leenauto gereed. Als reden gaf men drukte en tekort aan leenauto's. Het bedrijf is de laatste jaren gegroeid dus gaf ik als tip om meer leenauto's aan te schaffen. Nu wil ik opnieuw een afspraak maken; ben bereid de auto de hele dag in de garage te laten maar wil wel een leenauto. Mij wordt verteld dat het te druk is en de afspraak kan alleen op vrijdag gemaakt worden ( ik bel op maandag). Bij dieper uitvragen blijkt dat het probleem opnieuw het aantal leenauto's is. Men doet dus niet echt iets met de tip van de klant en het service probleem blijft bestaan. Service op maat en klantvriendelijkheid is niet optimaal in deze. En dat voor een betrekkelijk klein probleem ( airco werkt alleen op stand 4 en verwarming werkt niet) terwijl ik dit jaar enkele grote reparaties heb laten uitvoeren. Met de vorige werkplaatschef was er nooit een probleem. Hij wist wat de klant wilde en vooral; kende de wensen van zijn klanten. Ik vind het belangrijk dat de eigenaar op de hoogte is van de werkwijze van zijn werkplaatschef, vandaar dat ik de review invul.

Uitstekende service!

Uitstekende service en mensen die met je meedenken.

Goed zoals altijd