• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mei 2019 heb ik het genoegen gehad om met Maurice van Occasion Center Roosendaal zaken te doen. Het eerste telefoongesprek wekte gelijk al vertrouwen door de hele gemoedelijke en informele sfeer. Op basis hiervan besloten om de betreffende occasion, een Honda Civic Hybride, die op papier aan vrijwel al mijn eisen voldeed te komen bekijken. Een flinke rit naar Roosendaal, gezien het feit dat ik uit Hoogeveen moest komen, was het meer dan waard. Het betrof een geweldig goed onderhouden Honda die mijn verwachtingen overtrof. Een korte proefrit en een mooie prijs voor mijn in te ruilen auto gaven de doorslag. De koop was snel rond en alle administratieve lasten waren snel geregeld. Nog diezelfde middag kon ik me na felicitaties van Maurice een trotse Honda eigenaar noemen. Ik heb tot op heden nog geen enkel ogenblik spijt gehad van mijn aankoop en het feit dat ik ervoor gekozen heb om zaken te doen met OCR. Maurice is een sympathieke maar realistische verkoper met veel technische kennis. Voorlopig komt er uiteraard geen andere auto, maar wanneer het zover is, overweeg ik zeker weer om eens te kijken wat OCR heeft staan.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkopen, maar garantie ho maar. Zeer slechte ervaring. Na aanschaf auto zouden ze wat achterna gaan voor me. Tot nu toe tot een schrijven en 2x telefonisch contact geen contact meer. Ik zeg niet doen dus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een zeer mooie Vw Golf gekocht bij dit bedrijf. Bij aflevering alles keurig netjes in zoals afgesproken. Raad mensen aan om eens een kijkje te nemen in hun showroom. Bedankt voor de goede service en kom zeker nog eens terug.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf beloofd van alles, maar heeft het altijd te druk of een andere smoes waarom iets niet gelukt is. Als het dan zo druk is, zorg dan dat je voldoende mensen hebt zodat je niet constant mensen teleur hoeft te stellen.\r\n\r\n\"Goede\" auto\'s verkopen die naar beter onderzoek eigenlijk al total loss blijken te zijn vanwege de hoge reparatie kosten. \r\n\r\nOok hier geld de eeuwen oude tip: Als iets te mooi lijkt om waar te kunnen zijn, dan is het dat vaak ook.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oude auto ingeruild tegen een jongere auto.\r\nVriendelijk personeel, denkt met je mee en luistert naar je wensen. Wanneer ze iets niet direct weten (vragen over onderdelen die niet vaak gesteld worden), wordt dit zo snel mogelijk voor je uitgezocht.\r\nIk heb de nieuwe auto pas een paar dagen, maar al wel een servicevraag gesteld, waar direct oplossingsgericht gedacht wordt. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige en prettige mensen om zaken mee te doen.\r\nKomen hun afspraak tot op de puntjes na.\r\nAlles wat vervangen of gerepareerd moest worden werd stipt uitgevoerd.\r\nJe weet met wie je dealt, je weet dus ook wat je koopt.\r\nIk zou iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken wanneer je een auto wilt kopen.

Over Occasion Center Roosendaal B.V.

Filter op Taal