Goede ontvangst en keuring geholpen.

Mijn trekhaak moest ingeleerd worden. En deden zonder moeite enkele kleine klusjes erbij. Ben vakkundig en netjes geholpen. En kon snel terecht. Ik raad ze aan.

Goede en vriendelijke service

De mensen zijn vriendelijk, duidelijk, werken netjes, het is er altijd (ook in de werkplaats) erg schoon. Ze werken met voor en na foto’s, Ik heb veel vertrouwen in dit bedrijf.

voldoet aan mijn verwachtingen

prijs en kwaliteit is goed. onderdelen die gebruikt word is van goede kwaliteit. afspraken over reparatie kosten ,word nagekomen. auto is ook netjes gewassen vaste klanten mogen wel 10 % korting krijgen. ( iets om na te denken )

Net en schoon bedrijf fijne benadering door personeel

Prima ervaring fijn team duidelijke afspraken. Je voelt je op je gemak.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid zijn echt top!!

Welke vraag je ook hebt je krijgt altijd antwoord en niets is teveel gevraagd. De baliemedewerkers zijn zeer deskundig en super vriendelijk.

Uitstekend en snel geholpen ! Zeer redelijke prijs voor het vervangen van de luchtbalgen. Ik kreeg de auto gewassen terug ! Top !

Vakkundig geholpen en efficiënt problemen opgelost , goede prijs/ kwaliteit. Zeer tevreden.

Klantvriendelijk en correct

Sinds een half jaar laten we enkele auto’s bij Auto en Service in Hengelo onderhouden, en tot volle tevredenheid. Vooraf duidelijke prijsafspraken, snelle en correcte afhandeling, vriendelijk personeel en lekkere koffie. Wat wil een klant nog meer? Albert Post, Thoma Post makelaars.

Uitvoering beurt voor uitvoering besproken

SERVICE!!

Zoals altijd, dik in orde. Heldere communicatie, duidelijkheid vooraf, gedetailleerde factuur met foto's en heldere uitleg. Top bedrijf waar ze SERVICE begrijpen.

Goede en snelle service incl. een autowash

Goede en snelle service. Factuur met foto's van de werkzaamheden.

Eerlijk en scherpe tarieven.

Vakkundig en snel geholpen. Mijn auto reed niet meer en binnen 2 uur waren de bestelde onderdelen binnen en heeft de werkplaats dit direct ingebouwd. De wachtruimte is goed verzorgd met een snelle WiFi verbinding en heerlijke koffie. Daarbij de prijs, die is ontzettend scherp en schappelijk. Een echte AANRADER en beter dan Volkswagen zelf!

Een erg fijne garage

Alles gaat in overleg en volgens afspraak. Het personeel is vriendelijk

Fijne garage! Goede en nette service! Kom er al een aantal jaar nu!

Altijd vlot en goede service

Heel vriendelijk personeel

Goede service en oprecht advies

Snelle APK. Eerlijk over de reparaties en jagen je niet op extra kosten. Ze nemen de tijd voor je als je vragen hebt en geven goed en oprecht advies. Niet iets wat je helaas van elke garage kan zeggen. Super service!

Professioneel

Vriendelijk, snel, goed en duidelijke service Mijn storing gevonden en opgelost

Snel en prima geholpen

Goede service en vlot geholpen

Zorgvuldig en vriendelijk.

Prijs vooraf afgesproken, auto werd meteen gecontroleerd ( ‘zomercheck’). Vloeistoffen bijgevuld, dit alles onder het onderzoeksplan ( aanrader). Ondertussen kop koffie gedronken.

Zou graag zien dat als de auto gereed is sneller bericht ontvangen.

Super goed geholpen

We werden na aankomst snel geholpen en in overleg was de reparatie na twee dagen klaar (besteld onderdeel) super.

Heeeeel netjes

Goede service, vriendelijke mensen.

Duidelijke communicatie en goede adviezen.

Open en transparant door duidelijke communicatie en laten zien wat voor werkzaamheden er uitgevoerd zijn. Ik heb zowel mijn auto als camper hier in onderhoud en ben uitermate tevreden.

Altijd goede service en een fijn contact

behulpzaam, bekwaam, betrouwbaar, vriendelijk, correct, meedenken en volgens plan en opgegeven koste

Zowel op afspraak als bij een onverwacht incident wordt een schatting van de werkzaamheden en kosten gemaakt. Herstel of onderhoud wordt dan volgens plan binnen de opgegeven kosten uitgevoerd met achteraf een duidelijke uitleg. Zoals boven al aangegeven op een vriendelijke bekwame manier.

Vosboerweg 3

7556 BT Hengelo ov

Over Auto & Service

Auto & Service Hengelo - Dé specialist in Audi, Seat, Škoda​ en Volkswagen in Twente Auto & Service in Hengelo is een universeel autobedrijf wat zich voornamelijk richt op de merken Audi, SEAT, Volkswagen, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagen. Deze merken hebben voor ons dan wel geen geheimen, maar door onze samenwerking met Bosch Car Service kunnen ook andere type en merken auto’s terecht in onze ruime werkplaats. Wij werken altijd met transparante prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Je kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, diagnoses van storingen en APK van uw auto. Tevens verkopen en leasen wij auto's. Bent u nieuwsgierig geworden naar ons autobedrijf? Breng dan een bezoek aan de Vosboerweg 3 in Hengelo. De koffie staat klaar!