Helemaal tevreden

Bij dit bedrijf weet je precies waar je aan toe bent. Duidelijke afspraken vooraf. Als er iets gevonden wordt aan je auto wordt er eerst altijd gebeld, reparatie`s worden perfect uitgevoerd. Je komt nooit voor verrassingen te staan. Geweldige service en top medewerkers. En........... je auto wordt gewassen en gezogen zodat je weer in een schone auto stapt.

Correct en klant vriendelijk

Altijd goede service

Mijn auto is weer klaar voor de winter, ik ben blij met jullie goede service en klantvriendelijkheid.

Omzetten winterwielen en additionele top service

Prima service!

Vriendelijke medewerkers en snelle service. Ze geven een duidelijk beeld van de kosten en werkzaamheden.

Uitstekend!

Professioneel en behulpzaam

Gevoel van onbetrouwbaarheid

In de zomervakantie heb ik een grote beurt laten doen en is alles goed verlopen. In de factuur bon en samenvatting stond alles netjes vermeld. ook werd aangegeven dat ik op termijn mijn remschijf voor en remblok voor moest vervangen. ze hebben dat niet gelijk gedaan. 4 weken geleden heb ik gebeld en aangegeven dat ik mijn remschijf al hoor en voel. na anderhalf week kon ik komen, maar het was wel kantje boord, want het was niet fijn rijden zo. ik had gehoopt dat ik toen eerder kon komen. vorige week heb bracht ik mijn auto voor apk en ook gelijk dus eindelijk voor het vervangen van de voorschijven en voor remblokken. Toen kreeg ik een belletje dat ook gelijk achter de remschijven en remblokken vervangen moest worden. einde van de dag kon ik mijn auto Ophalen, maar werd wel verrast door de hoge prijs van 1290 euro. pfff dat is wel een hoog bedrag dat ik niet gelijk kon ophoesten. Ik heb de factuur meegekregen en zou dan op korte termijn betalen. Ik had die dag weinig tot amper gereden en niks gevoeld. Tot mijn schrik hoorde ik geratel tijdens het rijden links achter. ik ben toen gelijk naar de garage auto en service gereden. toen ik op de parkeerplaats van de garage kwam zag ik tot verbazing en paniek dat de band helemaal plat was. ik heb dus in feite een aantal kilometers gereden met een platte band en ook dus de kans dat mijn mooie en dure velg zou beschadigen. toen ik dat ging uitleggen in de ochtend gingen ze gelijk in verdediging en zeiden ze dat het ook een spijker onderweg kon zijn of door andere omstandigheden. ik vond dat wel gek want ik reed de band meer dan een jaar zonder problemen en het was de nummer 1 band van Michelin. het ware dure banden die lang mee konden dus het was wel heel gek en vreemd en zeker nadat ik de dag ervoor de auto bij hun had achtergelaten. Zij gingen naar de auto kijken en ik zag ze wel smoezen en praten met elkaar, maar in de wachtruimte kan je dit moeilijk volgen uiteraard. toen kwam er een andere medewerker en die legde uit dat

A&S komt na wat is beloofd; zorgvuldig, betrouwbaar en vriendelijk

Welke vraag ik ook maar heb, als het auto of camper betreft: ik stel hem eerst aan Auto & Service. Zij zijn vriendelijk, behulpzaam, integer, kwalitatief zeer goed, met reële prijzen.

Betrouwbaar en proffesioneel

Transparant autobedrijf met fijne, eerlijke mensen die hun vak verstaan.

Zeer goede service

We zijn heel netjes geholpen. Alle stappen die gedaan zijn, zijn gedocumenteerd met foto’s, zodat je ook zicht hebt op wat er precies is gebeurd. De auto werd netjes gewassen afgeleverd. Top!

prettig en deskundig

prettig en deskundig

Direct geholpen en zeer vriendelijke medewerkers!

Ik had geen afspraak maar werd toch direct geholpen en mij

Professioneel bedrijf

Vakmensen en goede wachtruimte met lekkere koffie.

Alles was dik in orde

Prettige communicatie.

Vriendelijk personeel en goede service

Makkelijk een afspraak kunnen maken De auto werd nagekeken en daarna werd ik netjes gebeld over de nodige reparaties met uitleg en de daarbij behorende kosten. Ik kreeg een duidelijk rapport mee met foto's en mondeling toelichting w.b. de gedane reparaties. Er was een misverstand over dat ik een leenfiets zou meekrijgen, maar ik werd netjes met de auto weggebracht en weer opgehaald.

Duidelijkheid!

Ik kom al een tijdje bij A&S, en de service (en prijzen!) In vergelijking met andere garages is hier gewoon stukken beter.

Vriendelijk ,bekwaam en professioneel bedrijf.

Na eerste telefonisch contact over het maken van een afspraak betreffende het inbouwen enz.van ‘APP Connect’ , Is dit twee dagen later keurig en snel uitgevoerd. Tijdens deze klus werd zowel het stuur als de zittingen ,keurig voorzien van plastic hoezen . War mij verder opviel was de keurige entree, en natuurlijk de heerlijke koffie :) Kortom een zeer aanbevelingswaardig bedrijf. Mannen van Auto & Levice, hartelijk dank! En tot een volgende keer! Mvrgr. Joop.

Top bedrijf!

-Betrouwbaar -Eerlijk advies -Kennis van zaken -up to date werkplaats en apparatuur -Vriendelijke medewerkers

Voortreffelijk! Probleem (een defecte bobine) aan huis in een oogwenk opgelost. Chapeau!

Prima sevice.

Vosboerweg 3 7556 BT Hengelo ov

Over Auto & Service

Auto & Service Hengelo - Dé specialist in Audi, Seat, Škoda​ en Volkswagen in Twente Auto & Service in Hengelo is een universeel autobedrijf wat zich voornamelijk richt op de merken Audi, SEAT, Volkswagen, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagen. Deze merken hebben voor ons dan wel geen geheimen, maar door onze samenwerking met Bosch Car Service kunnen ook andere type en merken auto’s terecht in onze ruime werkplaats. Wij werken altijd met transparante prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Je kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, diagnoses van storingen en APK van uw auto. Tevens verkopen en leasen wij auto's. Bent u nieuwsgierig geworden naar ons autobedrijf? Breng dan een bezoek aan de Vosboerweg 3 in Hengelo. De koffie staat klaar!