Zoals ik van ze gewend ben.

Geen verrassingen achteraf en heel transparant. Laten ook middels foto‘s zien welke werkzaamheden zijn uitgevoerd.

Goed gevoel !!

Vriendelijk en duidelijk in de werkzaamheden en behulpzaam

Hele fijne service

Goed in de communicatie en fijne service.

Duidelijk met de afspraken en prijs

Geweldige service en prettige manier van communiceren

Zoals altijd weer tevreden, met hun transparante manier van werken en goede service.

Vakkundig en duidelijk in uitleg werkzaamheden

Zeer positief

Goede service, houden zich altijd aan de gemaakte afspraken.

Goede service, houden zich altijd aan de gemaakte afspraken.

Flinke reparatie, maar goede communicatie

Er moest veel gebeuren aan de auto, maar het was fijn dat daar voor, tijdens en na de reparatie goed contact was met de monteurs.

Super service en vriendelijk personeel

Staan direkt met deskundig en vriendelijk personeel klaar.

Perfecte service

Behulpzaam en perfecte service

Duidelijk en goed

Geven duidelijk uitleg wat er is gebeurt.

Duidelijke en snelle hulpverlening bij pech

Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling van mijn pechgeval. Duidelijke en goede uitleg.

Ervaring zeer goed.

Goede en eerlijke service, prima ervaring En prettig personeel.

Voor elke klacht wordt gelijk een oplossing gezocht.

Zeer vriendelijk personeel. Komen hun afspraken goed na. De auto wordt netjes en schoon afgeleverd.

Nog steeds de perfecte garage voor je onderhoud

Prima service, altijd vooraf een overzicht van het werk dat ze aan onderhoud gaan doen en wat de kosten daarvan zijn. Duidelijkheid en hoge kwaliteit.

Top bedrijf!

Weten zeker wat het woord service inhoud!

Auto gewassen afgeleverd na een kleine reparatie. TOP

Snel, correct, vakkundig..

Prettige ontvangst, en transparante service.

Snel, correct, vakkundig..

Prettige ontvangst, en transparante service.

Helemaal tevreden

Bij dit bedrijf weet je precies waar je aan toe bent. Duidelijke afspraken vooraf. Als er iets gevonden wordt aan je auto wordt er eerst altijd gebeld, reparatie`s worden perfect uitgevoerd. Je komt nooit voor verrassingen te staan. Geweldige service en top medewerkers. En........... je auto wordt gewassen en gezogen zodat je weer in een schone auto stapt.

Over Auto & Service

Auto & Service Hengelo - Dé specialist in Audi, Seat, Škoda​ en Volkswagen in Twente Auto & Service in Hengelo is een universeel autobedrijf wat zich voornamelijk richt op de merken Audi, SEAT, Volkswagen, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagen. Deze merken hebben voor ons dan wel geen geheimen, maar door onze samenwerking met Bosch Car Service kunnen ook andere type en merken auto’s terecht in onze ruime werkplaats. Wij werken altijd met transparante prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Je kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, diagnoses van storingen en APK van uw auto. Tevens verkopen en leasen wij auto's. Bent u nieuwsgierig geworden naar ons autobedrijf? Breng dan een bezoek aan de Vosboerweg 3 in Hengelo. De koffie staat klaar!