Een vakkundig,betrouwbaar team specialisten.

Bij iedere vraag,krijg je een duidelijk en begrijpelijk antwoord.Alles wordt netjes uitgelegd.

Heb vertrouwen in dit bedrijf. Kenmerken: gedegen, netjes, personeel werkt hard (aan het eind van de dag is dit soms te zien). Ik zou wel graag willen dat er zoveel mogelijk refurbished onderdelen in mijn (oude) auto geplaatst worden! Dit tav een beter milieu, overgang naar electrische auto’s en goedkoper.

Optimale service verleend bij oplossen van een storing

Airco en ventilatiesysteem werkte niet tijdens onze vakantie. Dit is direct verholpen en zelfs meer dan dat. Uitermate vriendelijk.

Super service

Onlangs mijn A6 APK en een beurt laten uitvoeren. Ze hebben mij geadviseerd een nieuwe accu te nemen , deze was nog maar 65% of zoiets. Maar omdat ik niets aan de auto merkte , starten en lopen heb ik dit gelaten voor wat het was. Echter na ongeveer een maand , wou hij niet meer starten, accu zga dood. Gelukkig kon ik werd ik snel geholpen, ze kwamen met een busje voor starthulp en gelijk doorgereden naar de garage om de accu te vervangen. Super service!

Flexibel en snelle service

Op vakantie met de auto op de terugweg uit Frankrijk kreeg ik problemen met de koeling van mijn Seat Leon 5F Cupra 300. Alle koelvloeistof verdwenen. Met onderweg bijvullen toch nog kunnen redden tot ons vakantiehuis in Enter. Vag specialist gezocht in de omgeving en zo kwam ik uit bij dit bedrijf. Meteen gebeld en 2 dagen later kon ik al langskomen. Diagnose; waterpomp en thermostaat lek. Omdat het al donderdag was en ik zondag weer met alle spullen naar huis moest, hoopte ik dat het zou lukken om de reparatie uit te voeren nog. Auto achter gelaten. Ze hebben meteen de spullen besteld en gingen hun best doen alles nog te regelen. Vrijdag in de loop van de middag was het geregeld. Helemaal top! Bij de dealer ben ik nog nooit zo snel geholpen. Leenauto gekregen ondertussen. Dus dan konden we in iedergeval nog wat doen ondertussen. Helaas een dure reparatie, maar ik denk dat het bij de dealer nog duurder was. Het is een nette zaak, met vriendelijk personeel. Je kan vanuit de wachtruimte zo in de werkplaats kijken. Ik ben erg blij dat Auto & Service me zo snel heeft kunnen helpen anders hadden we echt een probleem gehad.

Vriendelijke mensen, veel info over de reparaties.

Zeer goede en snelle service

Kom je om 17.15 uur langs om een afspraak te maken ivm een storing. Wordt je auto tijdens een kopje koffie uitgelezen. 17.30 Storing is bepaalt. Er wordt gevraagt of ik nog een half uurtje heb dan kunnen ze het onderdeel bestellen, ophalen en plaatsen zodat ik de auto om 18.00 uur weer kan gebruiken. 18.15 uur rijd ik weer weg. De auto rijdt weer perfect. Dit was mijn 2de zeer goede ervaringen. Ik kom hier zeker weer.

Goed geholpen, goede service, vriendelijk personeel

Ik ben gebeld over wat er mankeerde aan de auto, overal worden foto's van gemaakt van wat gerepareerd is. Leenfiets mogen gebruiken. Vriendelijk personeel, goede service.

Vakbekwaam en vriendelijk

Auto en Service is een prettig bedrijf. Ze repareren mijn auto vakkundig. Ze zijn transparant in wat ze doen. Het bedrijf ziet er schoon en netjes uit. En de medewerkers zijn vriendelijk! Wat wil een mens nog meer! Hun prijzen zijn volgens mij marktconform. En ze vertellen geen onzin!

Correcte en nette uitvoering door vriendelijke mensen

Als ik bij Auto&Service kom dan ben je altijd welkom, koffie wordt aangeboden en altijd even tijd voor een vriendelijk gesprek.

Goede service en duidelijk verhaal!

De baliemedewerker is vriendelijk en heeft goed inzicht wat moet gebeuren. Na inspectie van de auto prijsopgave gekregen. Werkzaamheden prima uitgevoerd. Erg tevreden.

Klant vriendelijk en top geregeld.

aanrader

Super bedrijf.

Super bedrijf

Nette ontvangst en goed werk verricht.

Mijn eerste bezoek aan jullie bedrijf. Een nette ontvangst en een goede uitleg wat er te doen staat aan de auto. Ook tijdens het onderhoud een goed contact wat er moest gebeuren met een prijsopgave. Jullie hebben bij mij een fijne indruk achtergelaten en tot de volgende keer.

Professioneel bedrijf met dito service

Voor mijn auto ga ik meestal voor het onderhoud naar mijn merkdealer. Het lukte mij niet om voor de vakantie een afspraak te maken, dus ben ik naar een alternatief gaan zoeken. Vrij snel vond ik Auto & Service als Volkswagen specialist. Grote onderhouds- en aircobeurt door hun uit laten voeren. Dat is perfect uitgevoerd. Het bedrijf ziet er ook heel professioneel uit. Als je niet beter zou weten zou je denken dat je bij een VW-dealer bent.

Goede persoonlijke service

Lang verhaal kort, gewoon goed. Contact is goed, service wordt netjes uitgevoerd en alles is in overleg mogelijk.

Heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Ik word er altijd zeer correct te woord gestaan en Bas Jan is zeer behulpzaam!

Super bedrijf !!!

Vakkundig en klantvriendelijk

Leveren wat afgesproken is en verder een nette en opgeruimde onderneming!

Fijn bedrijf en prima prijs kwaliteit

Klein deukje in de deur, werd door de expert binnen een dag gerepareerd zonder te hoeven spuiten. Scheelde heel veel geld.

Super service!

Op vakantie ichting Berlijn kregen we pech onderweg nabij Hengelo. Dynamo bleek kapot en hadden nog een extra tegenvaller : de leiding van de stand kachel was doorgeroest. We zijn snel en fantastisch geholpen foor het hele team, zodat we ‘s avonds nog in Berlijn aankwamen. We kregen een vervangende auto mee om even bij mijn zus in Hengelo te kunnen bezoeken terwijl het team onze bolide weer in orde maakt. Ze hebben tot half 7 doorgewerkt met uiteindelijk wel drie man om de koud te klagen. Ondanks de extra tegenvaller bleef de prijs hetzelfde zoals vantevoren afgesproken. Wat een service! Dank je wel!

Top service en vriendelijke behandeling

Toffe kennismaking.

Een probleem met het uitlaatgas was aanvankelijk moeilijk te vinden, maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen. Auto ook nog van binnen en van buiten schoon gemaakt en fijne haal- en brengservice. Chapeau voor dit autobedrijf. Ze hebben er een vaste klant bij.

Een goed onderhoudsbedrijf met veel vakkennis en een bovengemiddelde service

Twee auto's zijn bij Auto & Service in onderhoud. Probleemloos. Altijd bereid om een stapje extra te doen. Servicegericht. En je weet van te voren waar je aan toe bent. Geen verrassingen als de auto al gereed is.

Over Auto & Service

Auto & Service Hengelo - Dé specialist in Audi, Seat, Škoda​ en Volkswagen in Twente Auto & Service in Hengelo is een universeel autobedrijf wat zich voornamelijk richt op de merken Audi, SEAT, Volkswagen, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagen. Deze merken hebben voor ons dan wel geen geheimen, maar door onze samenwerking met Bosch Car Service kunnen ook andere type en merken auto’s terecht in onze ruime werkplaats. Wij werken altijd met transparante prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Je kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, diagnoses van storingen en APK van uw auto. Tevens verkopen en leasen wij auto's. Bent u nieuwsgierig geworden naar ons autobedrijf? Breng dan een bezoek aan de Vosboerweg 3 in Hengelo. De koffie staat klaar!