Kennis van zaken en prima service

Kennis van zaken en prima service

Professioneel, vooraf communicatie met de klant over werkzaamheden en daarbij behorende kosten.

De medewerkers van Auto en Service gaan professioneel om met de klant. Informatie en communicatie op een plezierige wijze. Afgeleverd werk is goed. Kom al 6 jaar bij Auto en Service.

Denken heel goed mee

Aankoopkeuring laten doen op een auto die al aangeschaft is. Hielpen ons super goed met uitzoeken wat nou het verleden van de auto is en namen echt de tijd om ons te helpen.

autoliefhebbers

Ik wordt altijd professioneel geholpen. Maar de persoonlijk benadering maakt het contact plezierig.

Uitstekende service!

Wederop geweldig geholpen bij de bandenwissel en afhandelen van een aantal garantie issues. Doen hun naam eer aan!

Proactief en zeer klantvriendelijk. Sterk in storingsanalyse. Gevonden via mond op mond reklame na een vervelende ervaring met hoofd dealer.

Zeer punctueel

Kwam er gisteren op aanraden van een kennis, omdat ik verontrust was doordat er wat lampjes brandde op mijn Dashboard. Werd zeer vriendelijk ontvangen en gelijk behulpzaam. Er is een gedegen onderzoek gestart en ik kreeg daarna een uitgebreid verslag van de eventuele defecten. Ik werd gerustgesteld dat ik weer veilig kon rijden. En wanneer er weer iets voordoet, wat dan te doen!!!! Al met al een hele prettige ervaring om bij deze garage te zijn. Vriendelijk personeel en zeer vakkundig. Ook zag het er allemaal fris en netjes uit. En nog even met Tim Mangelaars gesproken. Ik kom graag terug in de toekomst. Hartelijk dank allemaal.

Alles weer prima geregeld

Prettig contact en echt goede service

Proactief, correct en allles van hoge kwaliteit. Tot de volgende keer.

Een eerlijk advies, transparantie bij de uitgevoerde werkzaamheden

Duidelijke communicatie.

Door onvrede bij een andere autogarage ben ik terecht gekomen bij auto & service in Hengelo. Hele duidelijke uitleg en overleg voorafgaand op reparatie waar ook direct de verwachte kosten worden genoemd. komt zeer vertouwd over door o.a foto's en uitgebreide werkomschrijving bij factuur. En een keurige electrische leenauto mee gehad.

Prettige garage

Vriendelijk, goede service

alles vogens de afspraak juist geholpen

alles zeer goed uitgevoerd

Nette zaak, goede service

Duidelijk in communicatie en erg flexibel. Betrouwbare partij!

Perfecte service

Perfecte klantgerichte service

Zeer goed en vriendelijk

Wordt altijd erg vriendelijk en goed geholpen. Er wordt netjes overlegd over benodigde reparaties alvorens deze worden uitgevoerd. En auto wordt weer keurig afgeleverd. Zeker een aanrader.

Zeer tevreden over de service en kwaliteit

Snelle en goede hulp

Ik had een conflict met het bedrijf waar ik mijn auto gekocht heb. Auto & Service in Hengelo heeft mij hierbij zeer goed en snel geholpen.

Goede en klantgerichte service

Auto & Service denkt met je mee in mogelijkheden, goede en persoonlijke service.

Zeer goede, vriendelijke service

Je wordt heel vriendelijk te woord gestaan en alles wordt duidelijk uitgelegd. Ik belde voor nieuwe koplampen en kon nog dezelfde dag terecht. Als extra service werd de auto ook nog uitgezogen!! Al met al prima!!

Duur onderhoud gehad. Dit lag niet aan Auto & Service, een waterpomp vervangen is gewoon veel werk en een duur onderdeel. Service was weer prima, al merkte ik wel dat ze erg druk waren en daardoor kreeg ik minder updates over het onderhoud dan ik van ze gewend ben.

Goede communicatie, snel en mooi geregeld.

Moest de wielen laten uitlijnen, ik kon hiervoor snel een afspraak maken, er werd goed gecommuniceerd wat ze zouden doen en achteraf wat er gedaan is. Gewoon goed geregeld.

netjes en geheel volgens afspraak geleverd

auto netjes afgeleverd, spuitwerk volgens afspraak en geheel gewassen auto inclusief de banden bijgewerkt (gelakt met een zwarte spray)

Mijn probleem werd direct verholpen

Er ging ging een lampje branden bij het Dashboard. Op advies ging ik naar Auto &Service. Werd vriendelijk geholpen Het probleem werd direct erkend. Met een kopje koffie kon ik even wachten. Zodat het probleem verholpen werd.

Een vakkundig,betrouwbaar team specialisten.

Bij iedere vraag,krijg je een duidelijk en begrijpelijk antwoord.Alles wordt netjes uitgelegd.