perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben goede ervaring met Autobedrijf Henk van der Eem. De heer van der Eem is een rustige verkoper, hij dringt niet aan. Hij komt zijn afspraken na en levert de auto keurig op. De heer van der Eem is klantgericht en zorgt voor klantvoordelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

bij Henk van de Eem,zit u goed,aug.2012 een MB gekocht en nog steeds te vreden.....

• Service N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Als trouwe Mercedes rijders hadden we besloten dat onze A en E eruit moesten en dat 1 auto volstaat. Liefst weer een Mercedes. Wat georiënteerd (ook bij andere merken), maar nadat we bij Henk van der Eem zijn geweest was het duidelijk. Zijn aanbod is uitstekend, jonge auto\'s, vooral MB, netjes geprijsd en wat een prima kerel! Voorkomend, vrolijk, niet \'pushy\'. Een man die je vertrouwd kortom. Hij is met \'onze\' E op vakantie gegaan en kwam met complimenten terug over de staat van de auto. Dat geeft toch ook een goed gevoel want dat is wederkerig. De B 200 die we bij hem gekocht hebben is echt helemaal top! Wat ons betreft (net als de andere recensenten) een topper!

goede service, goed behandeld

Aanschaf van auto op afstand incl. inruil is altijd een risicovolle aangelegenheid. Bij Henk van der Eem echter allerminst!. Zowel per telefoon als per e-mail is Henk zeer correct en zijn wijze van presenteren van zijn auto\'s is buitengewoon. Onderhandelt zonder opsmuk en altijd in een wederzijds belang. Gaf mij het vertrouwen een deal te sluiten en 125 km te rijden om de oude auto in te leveren en de nieuwe mee te nemen. Kleine mankementen aan de nieuwe auto werden onmiddellijk opgelost en voldaan kon ik in een nieuwe voiture naar huis. Ik verwacht de garantie niet nodig te hebben, maar mocht het onverhoopt nodig blijken, dan vertrouw ik daarop!

perfect, zeker aan te bevelen

Henk is vriendelijk en neemt de tijd voor je. Hij is niet opdringerig en heeft uitstekende auto\'s. Deze worden zeer correct afgeleverd. Een aanrader voor iedereen, die kwaliteit voor een redelijke prijs wil en wie wil dat niet, toch?

goede service, goed behandeld

Ca. 2.5 jaar terug hier voor de eerste keer een auto gekocht. Prima after-sales service nav een probleem dat direct zonder mankeren verholpen is. Voorraad bestaat uit recente, voor mij interessante, auto\'s, vandaar dat ik de volgende hier ook gekocht heb.

goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring, zijn prettig geholpen nam alle tijd voor ons, ook bij het ophalen van de auto werd via een korte rit alles goed uitgelegd over het gebruik van de auto.

goede service, goed behandeld

goed contact, snel iets geregeld,

goede service, goed behandeld

Een Mercedes-Benz kopen bij Henk gaf mij een vertrouwd voel. Ik ben een leek op autogebied. Het is een deskundig iemand die weet waarover hij praat. Het is een klein bedrijf zonder personeel. Dat is mij zeer goed bevallen. Wat mij opviel is dat Henk alle tijd voor je neemt. Er wordt meegedacht en bij Autobedrijf Henk van der Eem is de klant koning! Er wordt niets opgedrongen en alles is mogelijk. Ervaar zelf hoe prettig dit bedrijf is.

perfect, zeker aan te bevelen

In een woord te zeggen een tien. Vriendelijk,niet op dringerig,neemt alle tijd om iets uit te leggen. Kan ieder dit bedrijf aanbevelen.

Rijksweg 42 1906 BJ Limmen