perfect, zeker aan te bevelen

Wat een service, ouderwets goed! Klant is koning en zo voelt het ook. Henk is top!

goede service, goed behandeld

Aankoop van nieuwe en inwisselen van oude auto is een plezierige ervaring bij Henk van der Eem.

perfect, zeker aan te bevelen

Samen met Henk van der Eem een Mercedes Benz C/klasse coupé gezocht in Duitsland. Auto gevonden en Henk is hem gaan bekijken. Auto gekocht met twee jaar SterOccasion garantie. Henk heeft voor mij alle formaliteiten vervuld voor kenteken in Nederland. Bij aflevering bleek dat er een kleine beschadiging was aan het rechter achterscherm en de achterbumper. De kosten voor herstel heeft Henk voor zijn rekening genomen. Alleen maar lof voor dit autobedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Henk van der Eem heeft service op een hoog niveau heeft staan. Auto werd perfect afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Prettige en open ontvangst.

goede service, goed behandeld

Correcte vriendelijke eigenaar die service op een hoog niveau heeft staan. Auto werd perfect afgeleverd. Eigenaar had nieuwe vloermatjes, mat in kofferruimte, update route planner, extra service beurt en auto laten poetsen als extra service verricht.

perfect, zeker aan te bevelen

N.a.v de goede recensies over autobedrijf van der Eem hebben wij daar ook een auto gekocht. Ook wij vinden de service en vriendelijke manier van zaken doen uitstekend. We zijn dan ook met een goed gevoel in onze nieuwe aanwinst huiswaarts gereden. Menig autobedrijf zou aan Henk van der Eem een voorbeeld kunnen nemen.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een geweldige ervaring. De aandacht die deze ondernemer biedt aan de klant zeker niet te vergelijken met een merkdealer. Aandacht 10+ gekoppeld aan alle elementen die je als klant eigenlijk verwacht maar dit is gewoon \"top\" te noemen en zeker aanbevelingswaardig. Nog nimmer mee mogen maken dat de service, kennis van zaken en noem maar op zo geweldig is. Dit mocht ik bij de laatste mercedessen niet tegenkomen bij de officiële dealer. Chapeau

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende persoonlijke (en snelle) service.

perfect, zeker aan te bevelen

Bij de aanschaf van mijn \"nieuwe\" Honda HR V ben ik met Henk in contact gekomen. Henk blijkt een betrouwbare verkoper te zijn die zijn afspraken nakomt. Een geruststellende gedachte is dat de auto\'s bij Henk goed moeten zijn. Dat die belofte klopt kan ik als geen ander bevestigen. Henk heeft een geweldige auto aan mij verkocht! Ik hoop mijn volgende (sport)wagen weer bij Henk te kopen. Henk, bedankt!

goede service, goed behandeld

Uiterst betrouwbaar. Komt zijn afspraken na.

goede service, goed behandeld

Onze ervaring met dit autobedrijf is prima. Service gericht en juiste klantvriendelijkheid. We hebben een Toyota Yaris gekocht uit 2005 en werden behandeld alsof we een knappe nieuwe mercedes gingen kopen. Zo hoort het!

perfect, zeker aan te bevelen

De aftersales service van Henk is super!!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Bij de aankoop van een auto gaat het niet alleen om het product maar vooral ook om de persoon waar u zaken mee doet Henk heb ik ervaren als een gedegen en prettig persoon om zaken mee te doen. Bij Henk is afspraak echt afspraak. Als je op zoek bent naar een Mercedes, heeft Henk een bijzondere keus qua types en uitvoering Henk van der Eem verstaat zijn vak! Ik ben zeer tevreden over levering en auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Goed gesprek. Duidelijke uitleg. Henk komt heel positief over en weet waarover hij praat. Kortom top!

goede service, goed behandeld

was een genoegen om met dit bedrijf zaken te doen. Alles is zeer correct verlopen en afgehandeld. Hebben een prima gevoel overgehouden van dit bedrijf.

goede service, goed behandeld

De ervaring die ik met autobedrijf Henk van der Eem heb is uiterst positief. Henk komt over als een deskundig en betrouwbaar persoon die zijn zaken goed op orde heeft en die je in alle rust een beslissing laat nemen . Mijn ervaring tot nu toe is dat ik autobedrijf Henk van der Eem bij iedereen van harte kan aan bevelen !

perfect, zeker aan te bevelen

Vanuit Drenthe helemaal naar Limmen om een bmw 130i cup te kopen, Het was de moeite waard. Henk geeft vooral een heel goede service, vooraf, maar vooral ook na de koop. Eventuele kleine reparaties achteraf kunnen in overleg bij je eigen garage in de buurt. Erg fijn. Geen druk op de klant en eerlijk zaken doen. Komt bij dat Henk echt prettig in de omgang is. Een aanrader!

goede service, goed behandeld

heel goed bedrijf met uitstekende service

goede service, goed behandeld

Veel ervaring met Autobedrijf Henk van der Eem heb ik nog niet. Slechts drie maal hadden wij contact met elkaar dat ik als zeer prettig heb ervaren. In de komende jaren hoop ik de service en deskundigheid juist te kunnen beoordelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder goede en vriendelijke verkoper, heb een geweldige auto gekocht en heel veel plezier van nog steeds.

perfect, zeker aan te bevelen

Nu voor de tweede maal op afstand bij Henk van der Eem een auto gekocht. Ditmaal voor mijn oudste zoon en ditmaal geen mercedes. Wederom was het contact met Henk zowel per telefoon als per mail fantastisch en zijn we op een keurige deal uitgekomen. Ook nu weer met de oude auto circa 140 km noordwaarts en met de nieuwe zuidwaarts. Keurige ontvangst en afwikkeling onder het genot van een kopje koffie. Onze ervaringen met de Mercedes B 200 zijn uitstekend en dat zal zo ook wel gaan met de Peugeot 3008. Garantie op afstand met duidelijke afspraken, maar zal waarschijnlijk niet nodig zijn gezien de keurig afgeleverde auto! Onze volgende auto zal bij leven en welzijn ook bij Henk vandaan komen!

perfect, zeker aan te bevelen

In oktober 2014 hebben wij een ingevoerde Mercedes B180 gekocht en onze auto ingeruild. We zijn zeer te spreken over de fijne en totaal ongedwongen sfeer waarin dit plaatsvond. Henk is op ons overgekomen als een zeer betrouwbaar persoon die echt de tijd voor je neemt en alles rustig uitlegt. De auto is naar alle tevredenheid afgeleverd en hebben er veel plezier van. Gisteren merkte ik, dat de airco niet werkte. Ondanks dat de wagen uit de garantie was, kon ik hem bij een garagebedrijf na laten kijken en de rekening naar Henk sturen. Gewoon 100% in orde. Nogmaals bedankt voor de goede service en als ik iemand moet aanbevelen stuur ik diegene graag naar jou toe. Jan en Nelly

perfect, zeker aan te bevelen

Professioneel bedrijf waarbij het woord \"service\" hoog in het vaandel staat. Ik kan iedereen adviseren om met Dhr Henk van der Eem zaken te gaan doen!