Klantvriendelijk , duidelijk.

Eerste keer bij Kuijpers. Vriendelijke baliemedewerkers. Prettig dat je gebeld wordt over de voortgang en ook direct de prijsopgave, die eerlijk is. Auto was snel klaar en ook nog gewassen, super service. AANRADER..

Super netjes

Voor de eerste keer hier geweest en goed en netjes geholpen duidelijkheid over de prijs en doen wat je vraagt En nemen de tijd om de rekening door te lopen Erg fijn geholpen Kom zeker terug Vr gr Kevin Kevinsmetalen

Altijd TopService

Kuipers ademt Service, echt geweldig goed.

Netjes geholpen en keurig bedrijf

Trekhaak laten plaatsen en goede uitleg hoe hem te (de)monteren. Ook garage ziet er erg netjes uit.

Perfecte APK

Een APK uitvoeren is voor je eigen veiligheid alleen dat wordt niet altijd goed uitgevoerd. Hier dus wel! Er is een mankement gevonden die bij eerdere APK's niet is opgemerkt. Afhandeling (service) is ook uitstekend.

Snelle en goede service

Vriendelijk ontvangen. Duidelijke communicatie en zeer snel geregeld.

altijd weer geweldig

Voor de apk komen wij ieder jaar hier. Ze zijn vlot, duidelijk en is er iets wordt je altidj eerst gebeld en wordt er netjes overlegd. WIj zijn fan!

Na aflevering van de auto, was het nog niet af.....

Ik ben langs geweest voor een bandenwissel. Daarbij had ik velg beschermers erop zitten. Bij de afrekening, bleek ik betaald te hebben voor het opnieuw erop zetten van deze velgbeschermers. Dit in basis vind ik geen probleem. Echter, toen ik zelf de velgen inspecteerde, zag ik dat ze deze helemaal niet goed terug hadden geplaatst. Heel jammer! Ik ben terug gereden en ze hebben het toen op mijn verzoek opnieuw gedaan. Wat ik alleen heel jammer vindt, is dat ik hier zelf mee moest komen en anders hadden ze mij hier gewoon mee weg laten rijden. Dat vind ik persoonlijk heel slecht! Kennelijk is er geen extra check op de werkzaamheden. Zou wel mogen in mijn optiek..

Auto beurt en hulp

Goed en behulpzaam en de prijs goed in verhouding

Goede vriendelijke service en snel geholpen.

Paar keer geweest nu ook voor kleine reparaties tussendoor. Altijd vriendelijke en snel geholpen. Even wachten met een lekkere kop koffie en daarna weer op veilig op weg. Top ga zo door.

Perfecte service en super hulp en uitleg nieuwe trekhaak en fietsendrager.

Zeer snelle offerte en inplanning van werk. Heel pro aktief gemeld dat APK bijna was verlopen. Bij ophalen auto met gemonteerde trekhaak en bij geleverde fietsendrager zeer uitgebreid instructie en hulp gekregen.

Service het een hoofdletter!!

Een hele fijn garage voor onderhoud en APK. Ze staan niet voor niks in de top 10 van de beste onafhankelijke werkplaatsen van Nederland.

Goed , professioneel Maken audi mmi geluid werkte niet

Top geweldig

Goede service prima wetk

Pro-actief en meedenkend

Kuipers is snel, flexibel en denken met je mee.

gewoon altijd goed en vakkundig

toppers

Goede ervaring met aflevering

De aflevering was zondermeer goed

De beste.

Op aanbeveling van de ANWB ben ik alweer enige tijd klant bij de garage. Kundig, snel, paraat. De houding is zeer klant vriendelijk. Halen de auto zelfs op, waar andere garages dat niet zouden doen. Zijn eerlijk en vakkundig. Ook de price is right! Boven verwachting mooi.

Voor een kapot lampje kon ik direct blijven wachten.

Beste service

Betrouwbaar en snel!

Wordt altijd fijn en snel geholpen. Denken ook mee en anticiperen op evt. komende gebreken/kosten.

Vriendelijk goed en betrouwbaar

Vandaag voor het eerst geweest ging goed Mijn vrouw heeft ook een auto Peugeot 108 gaat daar ook in onderhoud Tevens mobiliteitsgarantie via Kuipers Al met al goed

Tevreden

Mijn auto gebracht voor een kleine beurt/inspectie. Ik ben teruggebeld met de bevindingen over mijn auto. Een duidelijke uitleg gekregen. Niet het idee gehad dat ze me een poot wilde uitdraaien. Alles wat er verteld werd leek ook logisch. Alles verholpen en mijn auto rijd als een zonnetje.

Alles goed uitgevoerd

Prijs volgens offerte, trekhaak netjes gemonteerd met vervangend vervoer.

Goede service voor een goede prijs

Goede persoonlijke aandacht En weten waar ze over praten

Wiltonstraat 2

2722 NG Zoetermeer