Professioneel geholpen

Vakkundige montage van mijn trekhaak,snel en professioneel.

Perfecte service en snel!

Had mijn banden online besteld en zocht een zgn. montagepartner. Autoservice Kuipers stond in de lijst en alvorens de banden te bestellen heb ik contact gezocht met ASK of dit ok voor hun was. Geen probleem werd er gezegd. Banden zijn geleverd bij ASK waarna de volgende dag meteen de banden onder de auto gezet konden worden. Wat een snelheid! Top! Kom graag vaker terug!

Uitstekend goede klanttevredenheid en service

Heb twee opeenvolgende lease-auto's bij Auto Service Kuipers in onderhoud gehad en elk contact moment was naar volle tevredenheid. Om die reden ook bij Auto Service Kuipers een privé auto aangeschaft en inmiddels ook al weer een flink aantal jaren in onderhoud bij dit prachtige bedrijf. Ik deel de mening van een aantal andere reviewers, altijd een oprecht en eerlijk advies, je hoeft nooit lang op je beurt te wachten als je (ongepland) binnen komt, vakmanschap van het hele team en prijzen die zeker de waarde van de dienstverlening goed verantwoorden. En door deze in het oog springende andere aanpak tov vele andere bedrijven is Auto Service Kuipers flink gegroeid zonder daarbij hun oorspronkelijke succesformule kwijt te raken.Ik raad dit bedrijf bij al mijn vrienden, familie en collega's aan.

Super service

Netjes en ook snel geholpen met een leeg lopende band.

Ongedwongen, eerlijk en flexibel zonder strakke pakken en gladde kapsels.

Proefrit gepland. Auto wordt netjes voorgereden en uitgelegd. Productkennis is goed en bij aankoop flexibel met afleveren. Standaard geen extra afleverkosten. Alles all-in. Heerlijk, daar hou ik van.

Goede service & klant gericht

Autoservice Kuipers maakt opnieuw een goede beurt

Het was gepland onderhoud met APK. Een leenfiets meegekregen en netjes gebeld met een prijsopgave voordat ze met de klus begonnen. Toen ze klaar waren netjes afgemeld, gewoon service zoals je verwacht. Geen verrassingen, precies zoals afgesproken.

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Laagste prijs die ik online kon vinden, netjes afgewerkt en conform afspraak (eind van de ochtend) klaar, top.

Prettige wijze van zakendoen!

Paar keer komen kijken; leuk gesprek met verkoper en ook met de eigenaar van het bedrijf. We waren het heel snel eens met elkaar en konden de levering van de auto -op ons verzoek- nog een maand lang uitstellen. De auto voor een -voor ons- prima prijs kunnen kopen. Nergens moeilijk over doen en gewoon “een man een man, een woord een woord”!!

Geen moeite teveel om mijn auto op tijd te repareren.

Al jarenlang vaste klant, reken ik op de gebruikelijke service. Het lukt ze toch nog om zichzelf te overtreffen! Ik kon mijn auto nog diezelfde avond weer ophalen! Wat een opluchting en wat een service. Nogmaals hartelijk dank! Marijke van der Vloed.

Foutloos

Snelle service, aardige medewerkers en aan alled gedacht. Uiterst tevreden!

Echt top geregeld

Auto langs gebracht voor een grote beurt. Alles was echt prima geregeld, zelfs een elektrische leenfiets meegekregen. Vriendelijke mensen.

Hele snelle en uitstekende service en ontzettend vriendelijk personeel.

Hele snelle en uitstekende service en ontzettend vriendelijk personeel.

Top en netjes

Een trekhaak laten monteren. Alles netjes geregeld.

Klantvriendelijk , duidelijk.

Eerste keer bij Kuijpers. Vriendelijke baliemedewerkers. Prettig dat je gebeld wordt over de voortgang en ook direct de prijsopgave, die eerlijk is. Auto was snel klaar en ook nog gewassen, super service. AANRADER..

Super netjes

Voor de eerste keer hier geweest en goed en netjes geholpen duidelijkheid over de prijs en doen wat je vraagt En nemen de tijd om de rekening door te lopen Erg fijn geholpen Kom zeker terug Vr gr Kevin Kevinsmetalen

Altijd TopService

Kuipers ademt Service, echt geweldig goed.

Netjes geholpen en keurig bedrijf

Trekhaak laten plaatsen en goede uitleg hoe hem te (de)monteren. Ook garage ziet er erg netjes uit.

Perfecte APK

Een APK uitvoeren is voor je eigen veiligheid alleen dat wordt niet altijd goed uitgevoerd. Hier dus wel! Er is een mankement gevonden die bij eerdere APK's niet is opgemerkt. Afhandeling (service) is ook uitstekend.

Snelle en goede service

Vriendelijk ontvangen. Duidelijke communicatie en zeer snel geregeld.

altijd weer geweldig

Voor de apk komen wij ieder jaar hier. Ze zijn vlot, duidelijk en is er iets wordt je altidj eerst gebeld en wordt er netjes overlegd. WIj zijn fan!

Na aflevering van de auto, was het nog niet af.....

Ik ben langs geweest voor een bandenwissel. Daarbij had ik velg beschermers erop zitten. Bij de afrekening, bleek ik betaald te hebben voor het opnieuw erop zetten van deze velgbeschermers. Dit in basis vind ik geen probleem. Echter, toen ik zelf de velgen inspecteerde, zag ik dat ze deze helemaal niet goed terug hadden geplaatst. Heel jammer! Ik ben terug gereden en ze hebben het toen op mijn verzoek opnieuw gedaan. Wat ik alleen heel jammer vindt, is dat ik hier zelf mee moest komen en anders hadden ze mij hier gewoon mee weg laten rijden. Dat vind ik persoonlijk heel slecht! Kennelijk is er geen extra check op de werkzaamheden. Zou wel mogen in mijn optiek..

Auto beurt en hulp

Goed en behulpzaam en de prijs goed in verhouding

Goede vriendelijke service en snel geholpen.

Paar keer geweest nu ook voor kleine reparaties tussendoor. Altijd vriendelijke en snel geholpen. Even wachten met een lekkere kop koffie en daarna weer op veilig op weg. Top ga zo door.

Perfecte service en super hulp en uitleg nieuwe trekhaak en fietsendrager.

Zeer snelle offerte en inplanning van werk. Heel pro aktief gemeld dat APK bijna was verlopen. Bij ophalen auto met gemonteerde trekhaak en bij geleverde fietsendrager zeer uitgebreid instructie en hulp gekregen.

Wiltonstraat 2 2722 NG Zoetermeer