prima service, klaar terwijl je wacht

Was er voor een bandenwissel, ze stonden netjes klaar en na een kopje koffie kon ik mijn weg vervolgen. Ging ook deze keer geheel volgens verwachtingen.

Erg te spreken over mijn ervaring bij Autoservice Kuipers!

Bij dit bedrijf mijn auto aangeschaft. De service is erg goed. Niks is te gek en alles is bespreekbaar. Wij konden de auto bezichtigen buiten openingstijden, ook kon ik de auto al binnen 1 dag ophalen omdat ik zonder auto zat door een slechte ervaring bij een andere dealer. Ik raad iedereen aan hier een auto aan te schaffen.

Snel geholpen

Heel fijn geholpen en snel vriendelijk personeel

Goed, deskundig en behulpzaam

Aardige mensen die hun vak verstaan en daarbij best redelijke prijzen.

goed service

Ik ben zeer tevreden

Goede service, kundig personeel

Trekhaak is netjes en vlot geplaatst onder onze wagen, inclusief update van de ECU. De service was prima, breng/haal service top, en vriendelijk te woord gestaan. Een aanrader als je een autobedrijf zoekt voor bv. montage van een trekhaak

Zeer correcte behandeling

Ze doen wat ze zeggen

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Alles goed op tijd, afspraken nagekomen en netjes geholpen

Zeer professionele monteurs en doen alles voor hun klanten

Professioneel advies wat er aan mijn Mercedes A200 class gedaan moest worden en was binnen 2.5 uur gerepareerd met een service , en een zeer gewaardeerde gratis kop koffie en gratis wasbeurt. De auto rijdt weer als nieuw en glans weer als nieuw voor een zeer redelijke prijs. Ik kom hier graag weer terug, zeer goede en klant vriendelijke monteurs nooit eerder zo’n goede service meegemaakt.

Goed en snele servies.

Het bedrijf ziet er van buiten naar binnen heel netjes uit. De prijskwaliteit is top!

Mooi bedrijf, uitstekend geholpen!

Afneembare trekhaak laten monteren. Uitstekende communicatie, alles conform afspraak en marktconforme/competitieve prijs.

Super snel en betrouwbaar

Gewoon weg goed

Fijne service

Ze denken met je mee en niets is te veel!

Mooie en nette garage

M’n ervaring is gelijk zeer positief. Alleen de entree al en voelde mij gelijk welkom. Ondanks de drukte hebben ze mij geholpen. Ik ga voortaan naar Autoservice Kuipers. Zeker een aanrader!

Professioneel geholpen

Vakkundige montage van mijn trekhaak,snel en professioneel.

Perfecte service en snel!

Had mijn banden online besteld en zocht een zgn. montagepartner. Autoservice Kuipers stond in de lijst en alvorens de banden te bestellen heb ik contact gezocht met ASK of dit ok voor hun was. Geen probleem werd er gezegd. Banden zijn geleverd bij ASK waarna de volgende dag meteen de banden onder de auto gezet konden worden. Wat een snelheid! Top! Kom graag vaker terug!

Uitstekend goede klanttevredenheid en service

Heb twee opeenvolgende lease-auto's bij Auto Service Kuipers in onderhoud gehad en elk contact moment was naar volle tevredenheid. Om die reden ook bij Auto Service Kuipers een privé auto aangeschaft en inmiddels ook al weer een flink aantal jaren in onderhoud bij dit prachtige bedrijf. Ik deel de mening van een aantal andere reviewers, altijd een oprecht en eerlijk advies, je hoeft nooit lang op je beurt te wachten als je (ongepland) binnen komt, vakmanschap van het hele team en prijzen die zeker de waarde van de dienstverlening goed verantwoorden. En door deze in het oog springende andere aanpak tov vele andere bedrijven is Auto Service Kuipers flink gegroeid zonder daarbij hun oorspronkelijke succesformule kwijt te raken.Ik raad dit bedrijf bij al mijn vrienden, familie en collega's aan.

Super service

Netjes en ook snel geholpen met een leeg lopende band.

Ongedwongen, eerlijk en flexibel zonder strakke pakken en gladde kapsels.

Proefrit gepland. Auto wordt netjes voorgereden en uitgelegd. Productkennis is goed en bij aankoop flexibel met afleveren. Standaard geen extra afleverkosten. Alles all-in. Heerlijk, daar hou ik van.

Goede service & klant gericht

Autoservice Kuipers maakt opnieuw een goede beurt

Het was gepland onderhoud met APK. Een leenfiets meegekregen en netjes gebeld met een prijsopgave voordat ze met de klus begonnen. Toen ze klaar waren netjes afgemeld, gewoon service zoals je verwacht. Geen verrassingen, precies zoals afgesproken.

Goede prijs en kwaliteit verhouding

Laagste prijs die ik online kon vinden, netjes afgewerkt en conform afspraak (eind van de ochtend) klaar, top.

Prettige wijze van zakendoen!

Paar keer komen kijken; leuk gesprek met verkoper en ook met de eigenaar van het bedrijf. We waren het heel snel eens met elkaar en konden de levering van de auto -op ons verzoek- nog een maand lang uitstellen. De auto voor een -voor ons- prima prijs kunnen kopen. Nergens moeilijk over doen en gewoon “een man een man, een woord een woord”!!

Geen moeite teveel om mijn auto op tijd te repareren.

Al jarenlang vaste klant, reken ik op de gebruikelijke service. Het lukt ze toch nog om zichzelf te overtreffen! Ik kon mijn auto nog diezelfde avond weer ophalen! Wat een opluchting en wat een service. Nogmaals hartelijk dank! Marijke van der Vloed.