Duidelijk, vertrouwd, eerlijk en klantvriendelijk.

Kom je hier voor een auto kopen ben je in goede handen met duidelijkheid en eerlijkheid zonder poespas.

Onze auto was total loss. Kuipers heeft ons zeer goed geholpen en goede adviezen verstrekt. Dank.

Deskundige klantvriendelijke topservice

Nu een jaar klant. Deskundige en duidelijke adviezen, goede service, prima prijs - kwaliteitverhouding. Klantvriendelijk

super

voor een eerlijk en betaalbare prijzen goede service en deskundige monteurs

Ik ben tevreden ik ben goed geïnformeerd over wat er gedaan werd

Het is voor de 1e keer dat ik mijn auto naar deze garage heb gebracht voor een kleine beurt. Ik ben tevreden

Inmiddels mijn tweede auto hier gekocht. Tot volle tevredenheid.

Prettig en persoonlijk

Als klant gewaardeert worden, het bestaat nog. Ze nemen de tijd voor je. Vakkundige en vriendelijke medewerkers. Geen enkel minpunt ontdekt.

Ook de mogelijkheid voor vervangend vervoer is goed.

Staan altijd voor je klaar.

Geweldige service.

Ze denken mee en zijn altijd vriendelijk. Ze naaien je geen oor aan, zoals ik bij andere garages wel heb gemerkt. Fijne lui!

klantgericht

denkt mee

Superservice

Echt superservice, alles verliep volgens afspraak. Ik kreeg uitgebreid uitleg hoe met een verwisselbare trekhaak om moet gaan. Door de KIA dealer terecht naar Kuipers verwezen

Uitstekend, top service!!

Auto ingeruild en dat hebben ze erg netjes aangepakt!!

klantgericht en uitstekende service, waarvoor dank!

Ik ben al sinds meet af aan klant bij Kuipers en ervaar tot aan de dag van vandaag de zelfde service en bezieling waar men mee aanving. Het is dus niet voor niets dat hun reputatie en referenties van GROTE KLASSE zijn en tevreden klanten aan zich weten te binden en behouden!! Chapeau hiervoor!

Hele fijne garage

Inmiddels komen wij al een hele tijd bij Kuipers en we zijn zeer tevreden. Waar wij wat vertrouwen verloren hadden in garages na meerdere vervelende ervaringen heeft Kuipers ons vertrouwen weer helemaal teruggegeven. Werken heel netjes, bellen áltijd om de kosten door te spreken en zijn duidelijk en eerlijk. Vriendelijk personeel en de receptie en werkplaats zien er ook heel netjes uit. Kortom, heel fijne bedrijf. Wij blijven hier komen!

Uitstekende service!

Snel en duidelijk contact over het onderhoud. Geen verassingen achteraf.

Prettig contact en alles op tijd afgerond

1e keer servicebeurt bij Autoservice Kuijpers. Alle afspraken keurig op tijd nagekomen. Duidelijke informatie vooraf over de kosten. Extra service, auto wordt (gratis) gewassen afgeleverd

Zo hoort het!

Er hoeft weinig over gezegd te worden. Je ziet het al als je de garage binnen komt - netjes, transparant en goed verzorgd. Niet de goedkoopste, maar ze doen exact wat er nodig is - en niks onnodig. Ze schakelen snel en de communicatie is glashelder. Ondanks dat je redelijk vooruit moet plannen omdat ze een grote klantenkring hebben, denken ze altijd mee met vaste klanten als er spoed aan de man is. Zeker met autos, die gewoon nodig zijn voor de werkzaamheden van mijn bedrijf, is dat erg fijn. Geweldige tent, van harte aan te bevelen!

Een deskundige en betrouwbaar top garage met een super service.

Ik heb mijn autootje 4 jaar geleden bij jullie gekocht en heb daar nog steeds veel plezier van. Alle jaren de APK keuring en indien nodig altijd een goede communicatie met een eerlijk advies. En ook altijd een super service. Zoals ook vandaag. Komen jullie toch maar even langs om de auto op te starten omdat de accu kapot was. Hebben jullie het in de garage direct kunnen vervangen en kan ik weer met plezier weer rijden. Ik vind 5 sterren te weinig, want zou jullie er wel 10 willen geven. Ik ben in ieder geval super blij met jullie. En ... volgende keer neem ik voor jullie weer iets lekkers mee voor bij de koffie. Een dikke welverdiende knuf, Elly

Goede communicatie, net bedrijf.

Heb verschillende zaken laten doen door Kuipers, trekhaak, chiptuning, apk's, altijd helder advies, goede communicatie en geen verrassingen.

Vriendelijk en klantgericht personeel

Bedrijf is goed bereikbaar en personeel is servicegericht naar de wensen van de klant. Meedenkend en adviserend. Komen afspraken na, wat bijzonder lijkt tegenwoordig.

Ik kwam voor een paar lampjes vervangen, zonder afspraak, dit kosten bijna niks, moest erom lachen en een uur later reed ik weg in een nieuwe auto, goeie service, zeer vriendelijk en meedenkend

Zoekopdracht naar occassion prima uitgevoerd en puike auto met garantie afgeleverd

Na jarenlang onze auto bij Kuipers in onderhoud te hebben gehad, toe aan een andere auto. Na een zoekopdracht de geschikte auto voor ons gevonden en voorzien van een grote beurt en 12 mnd bovag garantie. Oude auto netjes ingeruild. Communicatie verliep erg prettig en zakendoen was transparant. En de afhandeling vlotjes. Zeer tevreden.

Prima geholpen met wisseling winterbanden

Prima geholpen met mooie set winterbanden terwijl ik een ser met standaard stalen velgen verwachtte

Uitstekende service, en duidelijke uitleg over extra werkzaamheden

Uitstekende service, en duidelijke uitleg over extra werkzaamheden