Goede service. Trekhaak vakkundig gemonteerd. Duidelijke prijsopgave en gratis leenauto

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Perfect bedrijf! Kom er al jaren, prima kwaliteit en service staat hoog bij de heren. Net een 2e auto binnen 1 jaar gekocht bij de garage. Reden hiervoor, omdat de prijs zeer netjes is en kwaliteit voorop staat.

Kom al weer enkele jaren bij Kuipers, en altijd perect geholpen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Snel, betrouwbaar, denken mee, geven vooraf prijs op. Sympathieke mensen

Anticiperen op de situatie van de klant en de mogelijkheden van het personeel om hier een tijdige onderhoudsinvulling aan te kunnen geven. In dit geval bandenwissel winter naar zomerbanden.

Prima bedrijf. Uitermate klantvriendelijk

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik kwam voor een trekhaak. Maar op de terugweg naar een afspraak vloog mijn motorkap bij 60 km/h open! Gelukkig gelijk auto aan de kant kunnen zetten, Geen schade, maar wat ben ik geschrokken. Garage gebeld: excuses gekregen en flauw verhaal over hoe het mogelijk zou kunnen gebeuren. Daar heb ik niet zoveel aan garage Kuipers.Bied behalve excuses een goedmakertje aan, leuke bos bloemen, kaartje Hollandse helden, weet ik veel. Maar niet zo\'n slappe-hap-verhaal. Er had ik weet niet wat kunnen gebeuren.

voldoende, een redelijke ervaring

Er is een trekhaak bevestigd onder mijn auto . Voor zover ik kan beoordelen is dit goed en netjes gedaan. Het bedrijf behoeft wel enige verbetering in de service en de verwachtingen die gewekt worden . Ik kreeg een bevestigings mail waarin netjes beschreven stond wat ze gingen doen voor de afgesproken prijs.. Bij de mail zat echter ook een bijlage waarin eveneens beschreven stond wat er gedaan zou worden, maar deze beschrijving week af van de inhoud van de mail .Het was voor mij nu onduidelijk wat ze gingen doen. Verder was het de eerste maal dat zij een trekhaak bevestigden onder mijn type auto. ( NB het type auto is al sinds 2012 op de markt , maar wordt betrekkelijk weing in nederland verkocht ;Honda CRV ) . Ik had dit graag van te voren geweten , want ik heb speciaal voor dit bedrijf gekozen omdat ze zich trekhaak experst noemen. (Kwikfit monteerd ook deze trekhaak voor dezelfde prijs ) Het gevolg was dat de montage erg lang duurde en ik mjn auto pas om 21.30 kon ophalen. Ik verzocht hun om de kop van de trekhaak van de verf te ontdoen.. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt . Dit vond ik opmerkelijk , omdat elke carvan die de laatse tien jaar geleverd is voorzien van een stabilsatie koppeling. De fabrikanten daarvan schrijven voor dat de kop van de trekhaak niet geverfd mag zijn omdat dit in het frictie materiaal van de koppling gaat gaat zitten waardoor destabiliserende werking teniet wordt gedaan . Ik vond het opmerkelijk dat een trekhaken specialist dit niet wist. Het personeel was vriendelijk en ik heb het gevoel dat men serieus zijn best heeft gedaan de terkhaak zorgvuldig te monteren . Zoals aangegeven , voor zover ik het kan beoordelen is alles netjes en goed gemonteerd , maar ik heb aan deze zaak zeker niet het vertrouwen wekkende gevoel van een specialist aan over gehouden. Ik ga dan ook uw zaak niet aanbevelen Frank Nauta

Goedemorgen, Bedankt voor uw recensie jammer dat u op basis van het niet willen en kunnen verwijderen van verf van uw trekhaak wij zo een slecht cijfer van u ontvangen en u ons niet aanbeveelt. Wij monteren dagelijks trekhaken en niet elke auto gaat helaas even soepel van daar dat het wat uit was gelopen maar wij wel zijn gebleven om uw auto alsnog af te maken. Verder zijn de mails met onze beschrijving een standaard mail en kunnen wij niet bij elk type specifiek in details de stappen uitschrijven wat we gaan doen. Wij wensen u iniedergeval veel plezier met uw aangekochte trekhaak. Vriendelijke groet het team van Autoservice Kuipers

Tip top. Klantgericht.scherpe prijzen. No nonsense

Zeer goede service. Altijd vriendelijk!

- goede dienstverlening - prettig personeel - ruime openingstijden

Altijd vriendelijk, betrouwbaar, eerlijk, snel en deskundig.

Ik had een lek in mijn uitlaat, prima met lassen verholpen, ik kreeg korting vanwege het feit dat we AOW hebben,prima mensen.

Zoals altijd. Vriendelijk en servicegericht

Dit bedrijf levert Service met de hoofdletter S. Altijd vrijblijvend advies en prijzen die betaalbaar zijn. Hier wordt je gewoon blij van .