Onlangs heb ik bij Autoservice Kuipers een Audi A3 sedan gekocht. Een werkelijk schitterende auto die dan ook super goed bevalt! Na een bezoekje aan de lokale Audi garage voor regulier onderhoud, kwamen er een aantal gebreken aan het licht (lees: enkele ontbrekende klemmetjes en kapjes en een storing in de linker koplamp). Ik heb de situatie voorgelegd aan een medewerker van Autoservice Kuipers. Men gaf aan dat ik de auto kon komen brengen, dat alle gebreken kosteloos verholpen zouden worden en dat ik gebruik kon maken van een leenauto. Dat noem ik nog eens service! Toen de auto klaar was, kreeg ik een telefoontje dat ik de auto op kon halen. Echter, voor mij was het een aanzienlijk stuk rijden (lees: 2 uur). Een medewerker van Autoservice Kuipers is speciaal na sluitingstijd gekomen om de sleutel van mijn auto te overhandigen en de auto met mij na te lopen. Alles was (zoals verwacht) perfect in orde gemaakt. Gezien mijn ervaring met Autoservice Kuipers beveel ik hen zeker aan!

Snelle correcte service

Wij zijn zeer tevreden over autoservice kuiper. Top service . Vriendelijk en ze leveren kwaliteit

Recent een Toyota aygo gekocht. Super blij mee bedankt voor de goede service

zeer slecht, onaanvaardbaar

Bedrijf die hun afspraak niet nakomen, in onderhandeling over een audi a3, vergevorderd, prijs afgesproken, vervolgens volgende dag teruggegaan om de puntjes op de i te zetten, dit volgens afspraak. Echter wist een medewerker te vertellen dat er de dag ervoor een ander echtpaar is komen kijken, ook was de eigenaar naar Spanje, wij hebben vervolgens wederom ons telefoonnummer achtergelaten zodat de eigenaar terug kon bellen om de verkoop te bevestigen, wederom geen reactie meer ontvangen. Nu is de auto verkocht zonder enig contact. Ga dat je vrouw maar uitleggen waarvoor je de audi wilde aanschaffen. Bedankt Auto Kuipers !!

• Deskundigheid N.v.t.

Beste heer vries Spijtig te horen dat u dit zo ervaren heeft echter heeft mijn collega donderdag aangegeven dat een andere partij een optie op de auto had tot de volgende dag. De volgende dag was de aanbetaling ontvangen door deze klant en was de koop bevestigd. Wij snappen dat dit vervelend is en geen enkele man wilt zijn vrouw teleurstellen. Echter is de auto pas verkocht zodra er een aanbetaling is gedaan of ontvangen. Wij willen u uiteraard graag helpen soortgelijke Audi A3 voor dezelfde scherpe prijs met dezelfde opties indien u dit wenst. Want wij willen geen ontevreden klanten zoals u hieronder kunt zien doen wij hier ook alles aan. Ik hoor graag van u als wij u een voorstel optie mogen toezenden voor de Audi A3. Vriendelijke groet Team Autoservice Kuipers

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede communicatie. Meedenken. Kwaliteit. Redelijke prijzen.

Ik kwam voor een APK. Men vond een aantal gebreken die opgelost zijn. Contact was goed, maar ik moest er wel zelf achterkomen dat de auto pas een dag later klaar was. De aflevering was wel helemaal goed en de prijs volgens opgave

We hebben onze twee auto\'s bij hun in onderhoud. Ze denken altijd met je mee. Zijn vriendelijk en vakbekwaam.

Fijn autobedrijf, goede service en eerlijk onderhoud

Toppers! Altijd staan ze klaar voor ons. Heb al 3 auto\'s gekocht en nooit spijt gehad.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Kortweg uitstekend.

Helemaal top!

Auto nu al een paar jaar in onderhoud en wordt altijd netjes geholpen. Heel transparant over mogelijkheden ivm reparaties en kosten en duur van het onderhoud / de reparatie!

Altijd zeer prettig, meedenkend met de klant en uiteraard hele goede service. Ga zo beslist door mannen Kuipers.....!